- Деякі власники Cybertruck стверджують, що їхні автомобілі Tesla починають іржавіти від дощу
- Принаймні два учасники форуму власників Cybertruck стверджують, що їхні автомобілі мають плями ржавчини
- За даними посібника власника, у Cybertruck немає лакового покриття на його нержавіючому корпусі
Деякі власники Tesla стверджують, що їхні Cybertruck починають ржавіти після потрапляння дощу. У дописі на форумі власників Cybertruck один з учасників під ніком “Raxar” написав, що коли забирав свій автомобіль, то був попереджений, що дощ може призвести до ржавіння. Учасник написав: “Консультант спеціально зазначив, що у Cybertruck в дощ формуються оранжеві плями ржавчини, які потрібно видаляти. Я чув історії про те, що на DeLorean не бажано їздити в дощ, але я ніколи не чув нічого про ржавчину на Cybertruck.” У іншому дописі Raxar сказав: “Я ще не мив автомобіль, але він двічі потрапляв під дощ”
Користувач також поділився фотографіями невеликих оранжевих плям ржавчини на нержавіючому корпусі, які, за його словами, з’явилися після миття з використанням “засобу для миття посуду”
За даними постачальника металу Mead Metals, нержавіюча сталь схильна до ржавіння в певних середовищах. У блозі постачальника зазначено, що ржавіння часто виникає внаслідок впливу води, але його можуть викликати також “шкідливі хімічні речовини, солоні розчини, жир, або тривала дія тепла”
Учасник форуму Vertigo3pc заявив, що він відвіз свій Cybertruck до сервісного центру для огляду. “Під час дощу в Лос-Анджелесі я помітив, що корозія починала утворюватися на металі, як це відзначили й інші власники, тому я вирішив почати документувати це і звернутися до Tesla”, – написав він. Власник Tesla додав, що працівник сервісного центру задокументував корозію і пообіцяв зв’язатися наступного місяця для ремонту, коли матиме необхідні інструменти
Vertigo3pc також опублікував деякі зображення того, що, за його словами, є плямами корозії на Cybertruck, і додав: “Плями є скрізь на металі”
Генеральний директор Tesla Ілон Маск стверджував, що Cybertruck “буквально куленепробивний” завдяки своєму “ультра-твердому корпусу з нержавіючої сталі”. Потім він сказав, що Tesla може надати власникам опцію покриття з керамічного матеріалу, який допомагає захистити від корозії. Маск сказав, що це покриття “фактично не подряпається нічим, крім твердості алмазу”
Посібник власника Cybertruck, який поки що не опублікований Tesla, зазначає, що в електрокара немає “шару покриття з прозорого лаку” на зовнішньому корпусі з нержавіючої сталі. В посібнику зазначено: “Щоб уникнути зовнішніх пошкоджень, негайно видаляйте корозійні речовини (такі як жир, оливкова олія, пташині відходи, смола дерев, мертві комахи, брудні плями, дорожня сіль, промислові відходи і т.д.)”
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі