Новий концепт ID.Code – не єдина новина від Volkswagen для китайського ринку. Німецький бренд також оприлюднив свої майбутні плани, які включають презентацію понад 30 нових моделей з усіма типами силових агрегатів до 2030 року та представлення нового суто електромобільного суббренду ID.UX
Volkswagen прагне використовувати більшу локалізацію та використання специфічних для місцевого ринку платформ, щоб зменшити витрати та підвищити конкурентоспроможність порівняно з китайськими брендами, такими як BYD
Прес-реліз також містив тизер VW ID.Unyx, який має стати первістком серії ID.UX. Завдяки інформації від Міністерства промисловості та інформаційних технологій Китаю, ми вже знайомі з майбутнім електромобілем, який, по суті, є переробленим Cupra Tavascan
VW заявив, що сімейство ID. зросте до 16 моделей до 2030 року, включаючи 5 електромобілів від нового суббренду ID.UX. Останній офіційно дебютує у 2027 році, незважаючи на те, що його перша модель – ID.Unyx – надійде у продаж вже цього року
Асортимент ID.UX вирізнятиметься зовнішнім дизайном, ймовірно, натхненним ID. Code, представленим на автосалоні в Пекіні минулого тижня. З іншого боку, їхній “орієнтований на водія” інтер’єр матиме “абсолютно нову концепцію”, орієнтовану на молодих клієнтів
На відміну від інших регіонів, де VW підтримує окрему лінійку своїх електромобілів, у Китаї вони поступово впроваджуватимуть електричні версії своїх існуючих моделей з ДВЗ. Компанія має намір представити 12 нових моделей з ДВЗ і 6 нових гібридів до 2030 року, включаючи гібриди з можливістю підзарядки, здатні проїхати понад 100 км на електротязі
Нові моделі не обмежуватимуться перевіреними платформами MQB та MEB, які лежать в основі існуючого модельного ряду. Volkswagen планує представити нові опції, розробляючи нову архітектуру у співпраці з китайським автовиробником Xpeng. В рамках цього співробітництва на 2026 рік заплановано випуск двох нових середньорозмірних автомобілів
Крім того, Volkswagen China Technology Company (VCTC), що базується в Хефеї, працює над першою електричною платформою VW Group, спеціально розробленою для китайського ринку. Вона називатиметься China Main Platform (CMP) і стане основою щонайменше чотирьох електромобілів початкового рівня, яці надійдують в продаж з 2026 року
І останнє, але не менш важливе: Volkswagen планує інтенсифікувати виробництво, розробку, закупівлі та виробництво акумуляторів у Китаї. Ці зусилля спрямовані на зниження витрат і підвищення конкурентоспроможності для боротьби з місцевими автовиробниками. У цьому ж ключі китайські партнери, такі як Xpeng, Horizon Robotics (спільне підприємство CARIZON) і Thundersoft (спільне підприємство CARThunder), будуть інтегровані в процес розробки новинок Volkswagen на ранній стадії
Читати далі
Схожі записиMercedes-Benz оголосив про припинення виробництва свого семимісного електричного кросовера EQB. Незважаючи на те, що EQB з’явився лише у 2021 році, його ера швидко добігає кінця: вже наступного року замовити цю модель буде неможливо Рішення про зняття EQB не є несподіваним і має глибоке технологічне підґрунтя З самого початку EQB вважався своєрідним «електрифікованим побічним продуктом» або […]
2 Жовтня 2025Попри тенденцію до створення численних кросоверів, компанія вирішила зберегти для майбутнього покоління впізнаваний формат ліфтбека, який уже полюбився покупцям. Новий Polestar 2 буде побудований на сучасній платформі, яка також стане основою для майбутнього європейського кросовера, однак сам автомобіль збереже характер спортивного фастбека, а не перетвориться на типовий позашляховик Модель Polestar 2 стала справжнім хітом бренду […]
2 Жовтня 2025Porsche завжди славилася своєю інженерною філософією еволюції, а не революції, і протягом 77 років компанія вдосконалювала мистецтво розташування опозитного шестициліндрового двигуна в задній частині своїх спортивних моделей. Проте для електричного Cayenne Porsche вирішила зробити крок далеко за межі традиційного підходу, створивши акумулятор, який не лише перевершує попередні стандарти, а й задає нову планку для технологій […]
2 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі