Volkswagen має великі амбіції щодо китайського ринку — photo 8464

Volkswagen має великі амбіції щодо китайського ринку

29.04.2024
2 хвилини на прочитання

Новий концепт ID.Code – не єдина новина від Volkswagen для китайського ринку. Німецький бренд також оприлюднив свої майбутні плани, які включають презентацію понад 30 нових моделей з усіма типами силових агрегатів до 2030 року та представлення нового суто електромобільного суббренду ID.UX

Volkswagen прагне використовувати більшу локалізацію та використання специфічних для місцевого ринку платформ, щоб зменшити витрати та підвищити конкурентоспроможність порівняно з китайськими брендами, такими як BYD

Прес-реліз також містив тизер VW ID.Unyx, який має стати первістком серії ID.UX. Завдяки інформації від Міністерства промисловості та інформаційних технологій Китаю, ми вже знайомі з майбутнім електромобілем, який, по суті, є переробленим Cupra Tavascan

Volkswagen має великі амбіції щодо китайського ринку — photo 2

VW заявив, що сімейство ID. зросте до 16 моделей до 2030 року, включаючи 5 електромобілів від нового суббренду ID.UX. Останній офіційно дебютує у 2027 році, незважаючи на те, що його перша модель – ID.Unyx – надійде у продаж вже цього року

Асортимент ID.UX вирізнятиметься зовнішнім дизайном, ймовірно, натхненним ID. Code, представленим на автосалоні в Пекіні минулого тижня. З іншого боку, їхній “орієнтований на водія” інтер’єр матиме “абсолютно нову концепцію”, орієнтовану на молодих клієнтів

На відміну від інших регіонів, де VW підтримує окрему лінійку своїх електромобілів, у Китаї вони поступово впроваджуватимуть електричні версії своїх існуючих моделей з ДВЗ. Компанія має намір представити 12 нових моделей з ДВЗ і 6 нових гібридів до 2030 року, включаючи гібриди з можливістю підзарядки, здатні проїхати понад 100 км на електротязі 

Нові моделі не обмежуватимуться перевіреними платформами MQB та MEB, які лежать в основі існуючого модельного ряду. Volkswagen планує представити нові опції, розробляючи нову архітектуру у співпраці з китайським автовиробником Xpeng. В рамках цього співробітництва на 2026 рік заплановано випуск двох нових середньорозмірних автомобілів

Крім того, Volkswagen China Technology Company (VCTC), що базується в Хефеї, працює над першою електричною платформою VW Group, спеціально розробленою для китайського ринку. Вона називатиметься China Main Platform (CMP) і стане основою щонайменше чотирьох електромобілів початкового рівня, яці надійдують в продаж з 2026 року

І останнє, але не менш важливе: Volkswagen планує інтенсифікувати виробництво, розробку, закупівлі та виробництво акумуляторів у Китаї. Ці зусилля спрямовані на зниження витрат і підвищення конкурентоспроможності для боротьби з місцевими автовиробниками. У цьому ж ключі китайські партнери, такі як Xpeng, Horizon Robotics (спільне підприємство CARIZON) і Thundersoft (спільне підприємство CARThunder), будуть інтегровані в процес розробки новинок Volkswagen на ранній стадії

Читати далі

Схожі записи
Які електромобілі мають найбільший запас ходу після 3 років?

Дослідження американської компанії Recurrent показали доволі цікаву й важливу тенденцію: в сучасних електромобілях збереження запасу ходу після трьох років експлуатації виявляється значно кращим, ніж уявляє більшість водіїв. Батарея в будь-якому електрокарі поступово втрачає здатність утримувати заряд, але реальні втрати виявляються не настільки суттєвими й рідко створюють проблеми у щоденній експлуатації Бренди рухаються вперед різними темпами, […]

17 Листопада 2025
Які електромобілі мають найбільший запас ходу після 3 років? — photo 62913
Dongfeng наступного року виведе на ринок електромобіль з твердотільною батареєю

У компанії заявили про завершення випробувань інноваційної батареї, яка працює без рідких компонентів та зберігає стабільну продуктивність у дуже широкому температурному діапазоні. Першу серійну модель з новою батареєю планують представити вже у вересні наступного року Твердотільні батареї довго залишалися чимось на кшталт обіцянки на майбутнє, адже вони здатні давати більшу дальність ходу, вищий рівень безпеки […]

17 Листопада 2025
Dongfeng наступного року виведе на ринок електромобіль з твердотільною батареєю — photo 62901
Новий електромобіль Mazda помітили під час тестів у США

Mazda нарешті готується до повноцінного виходу на ринок електромобілів після невдалих експериментів зі своїм першим EV і кількох спроб адаптувати китайські моделі. Компанія працює над абсолютно новим електромобілем, створеним на власній платформі, яка розроблена саме під електричну архітектуру. Перший прототип уже помітили під час дорожніх випробувань неподалік інженерного центру Mazda в Ірвіні, Каліфорнія Перший електрокар […]

17 Листопада 2025
Новий електромобіль Mazda помітили під час тестів у США — photo 62879
Які електромобілі мають найбільший запас ходу після 3 років?

Дослідження американської компанії Recurrent показали доволі цікаву й важливу тенденцію: в сучасних електромобілях збереження запасу ходу після трьох років експлуатації виявляється значно кращим, ніж уявляє більшість водіїв. Батарея в будь-якому електрокарі поступово втрачає здатність утримувати заряд, але реальні втрати виявляються не настільки суттєвими й рідко створюють проблеми у щоденній експлуатації Бренди рухаються вперед різними темпами, […]

17 Листопада 2025
Які електромобілі мають найбільший запас ходу після 3 років? — photo 62913
Dongfeng наступного року виведе на ринок електромобіль з твердотільною батареєю

У компанії заявили про завершення випробувань інноваційної батареї, яка працює без рідких компонентів та зберігає стабільну продуктивність у дуже широкому температурному діапазоні. Першу серійну модель з новою батареєю планують представити вже у вересні наступного року Твердотільні батареї довго залишалися чимось на кшталт обіцянки на майбутнє, адже вони здатні давати більшу дальність ходу, вищий рівень безпеки […]

17 Листопада 2025
Dongfeng наступного року виведе на ринок електромобіль з твердотільною батареєю — photo 62901
Новий електромобіль Mazda помітили під час тестів у США

Mazda нарешті готується до повноцінного виходу на ринок електромобілів після невдалих експериментів зі своїм першим EV і кількох спроб адаптувати китайські моделі. Компанія працює над абсолютно новим електромобілем, створеним на власній платформі, яка розроблена саме під електричну архітектуру. Перший прототип уже помітили під час дорожніх випробувань неподалік інженерного центру Mazda в Ірвіні, Каліфорнія Перший електрокар […]

17 Листопада 2025
Новий електромобіль Mazda помітили під час тестів у США — photo 62879
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK