У німецькому місті Вольфсбург випробовують електромобіль Gen.Urban, який вже самостійно їздить звичайними міськими вулицями поруч з іншими учасниками руху. Машина не має керма і педалей, тому пасажири перебувають у салоні без можливості керувати авто традиційним способом
Проєкт Gen.Urban створили для розуміння того, як люди почуваються під час поїздки в автономному транспорті

Інженери Volkswagen аналізують поведінку пасажирів, їхні емоції та рівень довіри під час руху в місті. Особливу увагу приділяють тому, як пасажири проводять час у салоні, які цифрові функції допомагають працювати, відпочивати або розважатися, а також як має виглядати взаємодія автомобіля з людьми різного віку

Керівник напряму інновацій Volkswagen Group Ніколай Ардей пояснює, що автономні технології розвиваються дуже швидко, але справжній успіх можливий лише тоді, коли пасажир довіряє автомобілю. Довіра формується через спокійну атмосферу, зрозумілу взаємодію та допоміжні системи, які реагують на реальні потреби людини. У компанії наголошують, що технології мають підлаштовуватися під людей, а не навпаки, і цей досвід стане корисним для всіх майбутніх моделей концерну

Повної автономності на цьому етапі ще немає
Хоча Gen.Urban спроєктували без керма і педалей, під час випробувань у салоні перебуває спеціально навчений інженер безпеки. Він сидить на пасажирському місці та може взяти контроль над автомобілем через окрему панель керування з джойстиком. Такий підхід дозволяє тестувати технології у місті без ризику для пасажирів і оточення

Volkswagen працює над автономними машинами уже кілька років
Ще у 2023 році компанія вивела на дороги тестовий парк електричних мінівенів VW ID.Buzz AD, спеціально підготовлених для самостійного руху. За результатами цих випробувань бренд заявив про намір перейти до серійного виробництва автономних моделей у майбутньому

Новий етап тестування Gen.Urban обмежений участю тільки співробітників Volkswagen Group і триватиме кілька тижнів. Якщо все пройде позитивно, компанія може розширити коло пасажирів вже до кінця першого кварталу. У Volkswagen обережно оцінюють перспективи, адже безпека залишається головним пріоритетом, а шлях до повністю автономного транспорту все ще потребує часу та перевірок у реальних умовах

Читати далі
Схожі записиНовий Rimac Nevera у спеціальному виконанні приховує значно більше, ніж просто технічні характеристики, і частину деталей його власникам поки що навіть не дозволено розголошувати. Кількість зібраних Rimac Nevera R Founder’s Edition буде обмежена лише десятьма екземплярами. Навіть на тлі стандартної Nevera R, серія якої налічує всього 40 автомобілів, цей варіант виглядає майже недосяжним Nevera R […]
20 Грудня 2025
Електричний Dodge Charger Daytona досі не знаходить покупців, але компанія вирішила піти несподіваним шляхом і різко підняла ціну. Dodge уже приймає замовлення на версію Charger Daytona Scat Pack модельного року 2027, хоча до 2026 ще залишаються тижні. Стартова вартість тепер становить $72 495, і різниця з попередніми цінами виглядає вкрай різкою Для порівняння, Charger Daytona […]
20 Грудня 2025
На ринку США з’явився сонячний тент для вантажної платформи електричного пікапу Rivian R1T, який дозволяє виробляти електроенергію як під час руху, так і на стоянці. Рішення орієнтоване на тих, хто часто виїжджає за межі цивілізації, але не готовий відмовлятися від електроінструментів і сучасних гаджетів Систему розробила компанія Worksport Сонячний тент під назвою SOLIS має вбудовані […]
20 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі