На автосалоні в Шанхаї компанія Volkswagen представила одразу три нові концепт-кари – ID. Aura, ID. Evo та ID. Era. Кожен із них розроблено у межах різних спільних підприємств бренду в Китаї. Всі три моделі – це лише початок великої стратегії, яка передбачає випуск понад 30 нових моделей, з них 20 – електромобілі або гібриди нового покоління (NEV)

ID. Aura, Evo та Era: три формати – три сценарії використання
Починає лінійку ID. Aura – електричний седан, створений спільно з FAW-Volkswagen. Він базується на новій Compact Main Platform (CMP), спеціально адаптованій для китайського ринку. Цей автомобіль не має нічого спільного з ID.7 або ID.7 Vizzion. Натомість він вирізняється чіткими лініями кузова, світлодіодами спереду і ззаду, а також інтерфейсом у стилі смартфона й інтегрованим голосовим помічником на базі штучного інтелекту

Друга модель – ID. Evo SUV, розроблена разом із Volkswagen Anhui. Цей кросовер орієнтовано на молодих і активних водіїв, які цінують сучасний стиль. Дизайн схожий на Tiguan майбутнього – розділені фари, що заходять на бокові частини кузова, м’язисті задні крила та спортивний профіль. SUV створено на базі 800-вольтової електричної архітектури, підтримує повністю електричний привід і регулярні оновлення через мережу (OTA)

Останній із тріо – ID. Era, трирядний SUV від SAIC Volkswagen. Його силова установка поєднує батарею та бензиновий двигун, який використовується як генератор для збільшення дальності ходу. У дизайні – високий “ніс”, розділені фари, панорамне скління по периметру та прямокутна задня частина з вбудованим дифузором
За словами виробника, серійна версія зможе проїжджати понад 1000 км без підзарядки, з яких 300 км – завдяки батареї, а ще 700 км – за рахунок бензинового блоку-генератора

Індивідуальний підхід до Китаю: платформи, дизайн і функціональність
Весь проєкт розробляється з урахуванням специфіки китайського ринку. Генеральний директор бренду Volkswagen Томас Шефер наголосив: «Ці три концепт-кари – прямий результат нашої стратегії “В Китаї, для Китаю”». За його словами, компанія має намір зміцнити позиції одного з провідних іноземних автовиробників у регіоні
Дизайн новинок – продовження ідей, закладених у торішньому ID. Code. Як зазначає головний дизайнер Volkswagen Андреас Міндт, саме цей SUV став основою нового вектору дизайну бренду для Китаю, а команда адаптувала стилістику під кожне окреме спільне підприємство

Високі темпи запуску: 34 місяці до серійного виробництва
Всі три концепти розглядаються як базис для майбутніх серійних моделей. Генеральний директор Volkswagen China Technology Center Томас Ульбріх зазначив, що компанія ставить за мету вивести виробничі версії на ринок протягом 34 місяців. За його словами, темп – критичний фактор: запуск повинен бути вчасним, з правильними партнерами й з урахуванням потреб конкретного регіону

Volkswagen ставить на електромобілі та локалізацію у Китаї
Volkswagen відкрито заявляє про перехід до масштабного електрифікованого портфеля в Китаї. Три нові концепти – не просто шоукари, а перспективні прототипи, які незабаром можуть стати новими флагманами для ключового ринку. Компанія готує більше 30 нових моделей, серед яких переважна більшість – електромобілі, гібриди або авто з розширеним запасом ходу. У фокусі – локальні розробки, адаптований дизайн і технології штучного інтелекту
Читати далі
Схожі записиДоступний компактний електричний хетчбек, створений і зібраний у Європі — це саме те, що треба у боротьб із жорсткою конкуренцією з боку китайських брендів Продажі Volkswagen ID. Polo в Європі стартують у квітні наступного року Початкова ціна становитиме 25 тисяч євро з урахуванням ПДВ. У своєму сегменті новинка одразу виходить на поле Renault 5, який […]
16 Грудня 2025
Компанія запустила автономні Model Y без пасажирів і без водія в салоні, який підстраховував автопілот. Для платних поїздок нагляд людини поки зберігається, однак сам факт виїзду повністю «порожніх» авто на міські вулиці став важливим етапом для бренду, який робить ставку на автономне водіння, штучний інтелект і робототехніку Відео з чорним Model Y, який спокійно рухається […]
16 Грудня 2025
Оновлення мало з’явитися вже цього року та принести інтерфейс і функції, знайомі за новими моделями бренду. Йдеться про машини з мультимедійною системою на базі Google, тобто з Android Automotive У компанії пояснюють затримку прагненням забезпечити стабільну роботу нового інтерфейсу на всіх сумісних авто, незалежно від ринку, року випуску чи версії «заліза». Тепер реліз перенесли на […]
16 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі