У Volkswagen розпочалася масштабна ревізія модельного ряду — під ніж потрапив амбітний електрокросовер ID.5
Електричний купе-кросовер ID.5, який лише у 2021 році вперше виїхав на дороги, вже готується зникнути з каталогів. Цей електромобіль замислювався як стильніша, динамічніша версія ID.4 — з більш купеподібним силуетом і натяком на спортивність. Проте в реальності ID.5 не зміг переконати ні молодь, ні фанатів бренду. На його тлі ID.4 виглядав практичнішим, доступнішим і… просто кращим у всьому

Рішення вже прийнято: з 2027 року Volkswagen припиняє випуск ID.5. Цей крок є частиною ширшої реформи — бренд зосереджується на масових, доступних електромобілях, орієнтованих на реальні потреби покупців, а не на дизайнерські експерименти
Volkswagen не відступає, а лише змінює тактику
У 2026 році дебютує ID.2 — потенційний бестселер у категорії доступних електрокарів, імовірно під назвою ID.Polo. На його основі вже готується компактний SUV. А у 2027-му з’явиться серійна версія ID.1 — ще компактніша, ще доступніша, створена, щоб зробити електромобілі таким же звичним явищем, як колись Golf чи Polo

Є й інші плани. У кулуарах компанії активно обговорюють ідею компактного електричного мінівена — умовного mini Buzz, який міг би замінити популярний Touran. Проте у пріоритетах Volkswagen — не мінівени, а SUV та кросовери, які залишаються найбільш затребуваними на ринку. Саме на них і буде зосереджено основні інвестиції у найближчі роки
Попри те, що у першій половині 2025 року вісім з десяти найпопулярніших електрокарів у Німеччині — це моделі Volkswagen, компанія не може похвалитися аналогічними результатами на світових ринках. Агресивне розширення китайських брендів, лідерство Tesla та загальна нестабільність у сегменті змусили VW переосмислити підходи

Ставка зроблена на доступність
Якщо ID.2 та ID.1 зможуть повернути бренду імідж народного виробника — це стане початком нової електричної ери. Якщо ж ні — доведеться знову шукати свій голос у все гучнішому хорі конкурентів
Читати далі
Схожі записиКитай коригує політику податкових пільг для транспортних засобів на нових джерелах енергії (NEV) Тепер вимоги стають суворішими, особливо для гібридних автомобілів, котрі підключаються до мережі. Три урядові відомства Китаю — Міністерство промисловості та інформаційних технологій, Міністерство фінансів та Державна податкова адміністрація — спільно опублікували нові технічні вимоги для NEV, котрі матимуть право на податкові пільги […]
13 Жовтня 2025
Майбутній електричний седан Volkswagen ID.UNYX 07 вперше з’явився у документах, котрі були подані до Міністерства промисловості та інформаційних технологій Китаю (MIIT). Новий електромобіль вироблятиметься на заводі Volkswagen Anhui, і стане другою моделлю у серії Unyx, орієнтованій на китайський ринок. Водночас він є першою моделлю, побудованою на новій електричній архітектурі Volkswagen, спеціально розробленій для потреб Китаю […]
13 Жовтня 2025
Багато водіїв стикалися з надокучливими системами голосового керування, котрі, здається, ніколи не розуміють навіть найпростіших запитів. Німецький автовиробник Mercedes-Benz стверджує, що збирається змінити цю ситуацію. Компанія відмовляється від старої, глючної технології та інтегрує передовий штучний інтелект Gemini від Google безпосередньо у свої автомобілі, починаючи з нового повністю електричного Mercedes CLA Голосові помічники в машині часто […]
13 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі