У Volkswagen розпочалася масштабна ревізія модельного ряду — під ніж потрапив амбітний електрокросовер ID.5
Електричний купе-кросовер ID.5, який лише у 2021 році вперше виїхав на дороги, вже готується зникнути з каталогів. Цей електромобіль замислювався як стильніша, динамічніша версія ID.4 — з більш купеподібним силуетом і натяком на спортивність. Проте в реальності ID.5 не зміг переконати ні молодь, ні фанатів бренду. На його тлі ID.4 виглядав практичнішим, доступнішим і… просто кращим у всьому

Рішення вже прийнято: з 2027 року Volkswagen припиняє випуск ID.5. Цей крок є частиною ширшої реформи — бренд зосереджується на масових, доступних електромобілях, орієнтованих на реальні потреби покупців, а не на дизайнерські експерименти
Volkswagen не відступає, а лише змінює тактику
У 2026 році дебютує ID.2 — потенційний бестселер у категорії доступних електрокарів, імовірно під назвою ID.Polo. На його основі вже готується компактний SUV. А у 2027-му з’явиться серійна версія ID.1 — ще компактніша, ще доступніша, створена, щоб зробити електромобілі таким же звичним явищем, як колись Golf чи Polo

Є й інші плани. У кулуарах компанії активно обговорюють ідею компактного електричного мінівена — умовного mini Buzz, який міг би замінити популярний Touran. Проте у пріоритетах Volkswagen — не мінівени, а SUV та кросовери, які залишаються найбільш затребуваними на ринку. Саме на них і буде зосереджено основні інвестиції у найближчі роки
Попри те, що у першій половині 2025 року вісім з десяти найпопулярніших електрокарів у Німеччині — це моделі Volkswagen, компанія не може похвалитися аналогічними результатами на світових ринках. Агресивне розширення китайських брендів, лідерство Tesla та загальна нестабільність у сегменті змусили VW переосмислити підходи

Ставка зроблена на доступність
Якщо ID.2 та ID.1 зможуть повернути бренду імідж народного виробника — це стане початком нової електричної ери. Якщо ж ні — доведеться знову шукати свій голос у все гучнішому хорі конкурентів
Читати далі
Схожі записиПонад 70 тисяч електрокарів, випущених торік, тепер можуть отримати суттєве оновлення систем допомоги водію, для встановлення якого потрібно понад двадцять годин роботи Китайський бренд Zeekr зіткнувся з несподіваною проблемою Компанія занадто швидко перейшла на нову апаратну платформу для своїх моделей, тож власники торішніх авто відчули себе обділеними. Щоб виправити ситуацію, виробник вирішив піти доволі незвичним […]
27 Листопада 2025
Компанія Bavarian Econs Tech переробила класичне купе BMW 2002 1972-го року випуску на електромобіль, оснастивши його силовою установкою від Tesla та батареями від BMW i3 Електромобілі здатні зробити буденні поїздки напрочуд легкими Вони рухаються тихо та плавно, не створюють зайвих шумів і вібрацій, позбавляють від компромісів, які супроводжують бензинові машини. У щоденному використанні такі авто […]
27 Листопада 2025
Китайські автовиробники стрімко посилюють свої позиції в Європі, поступово відбираючи частину ринку у традиційних брендів. Колись їх сприймали як нішевих конкурентів, а нині вони вже контролюють 6,8% продажів нових авто в Європі за жовтень. Серед лідерів опинилися концерни SAIC і BYD, тоді як Tesla переживає найгірший період за останні роки У жовтні покупці в ЄС, […]
27 Листопада 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі