В компанії Volkswagen переконані, що за електромобілями майбутнє автомобільної індустрії, попри нещодавнє уповільнення попиту на них у багатьох частинах світу. Після скандалу з дизелями (Dieselgate) майже десять років тому VW значно збільшила інвестиції в електромобілі та вже випустила кілька моделей з нульовими викидами. Під час Паризького автосалону керівник з продажу та маркетингу VW Мартін Сандер заявив, що хоча майбутнє й належить електрокарам, компанія продовжуватиме пропонувати автомобілі з ДВЗ, доки на них є попит
Попит на автомобілі з ДВЗ все ще є
Сандер пояснив: «Світовий ринок автомобілів з ДВЗ все ще такий великий, що ми не можемо спрогнозувати коли вони остаточно покинуть підприємства. Звісно, рано чи пізно це станеться, але остаточне рішення за споживачами. Поки ми бачимо, що клієнти хочуть автомобілі з ДВЗ, ми їх пропонуватимемо. Коли попит зменшиться, ми зможемо говорити про завершення виробництва, але поки що робити це зарано, особливо з точки зору глобальної перспективи»

Критика недостатньої підтримки з боку політиків
Під час інтерв’ю для Autocar Сандер висловив розчарування стосовно того, що уряди багатьох країн ще не визначилися з переходом до електромобільного майбутнього. «Хотілося б, щоб політики визнали це та чітко підтримали електромобільне майбутнє, знявши будь-які сумніви у споживачів», — зазначив він. Сандер додав, що VW вже зробила свою частину роботи, інвестуючи мільярди в нові моделі на нових платформах для глобального ринку
Зміни в дизайні та спільна мова для всіх моделей
VW продовжуватиме продавати як електричні, так і автомобілі з ДВЗ, але дизайн їхніх моделей ставатиме більш уніфікованим. Наприклад, майбутня модель ID.2 матиме дизайн, більш схожий на автомобілі з ДВЗ, ніж деякі з останніх електрокарів бренду.
«Дуже важливо, щоб у Volkswagen була чітка мовна ідентичність дизайну», — підкреслив Сандер
Читати далі
Схожі записиПрезидент General Motors Марк Ройсс переконаний, що нові літій-марганцеві акумулятори (LMR) здатні відкрити шлях до появи середніх електровантажівок — сегмента, який досі залишався порожнім через технічні обмеження. У подкасті Plugged-In він пояснив, що головна причина відсутності таких моделей полягає саме в акумуляторах. Сучасні батареї занадто великі та важкі, щоб уміститися в компактні пікапи без втрати […]
20 Жовтня 2025
Світова прем’єра MAN Lion’s Coach E стала справжньою сенсацією: перший європейський електричний туристичний автобус отримав престижну нагороду «Сталий автобус року 2026» у категорії туристичних моделей. Відзнаку вручено під час урочистого гала-вечора на Busworld Europe у Брюсселі. Міжнародне журі високо оцінило потужність електродвигуна, великий запас ходу, комфорт, безпеку та екологічну ефективність новинки. Для MAN ця перемога […]
20 Жовтня 2025
Понад 115 000 електромобілів та гібридів із підзарядкою від мережі мають відвідати офіційні дилерські сервіси компанії на перевірку через виявлені технічні проблеми. Таке рішення ухвалено після розслідування Державної адміністрації з регулювання ринку Китаю, яка виявила дефекти у конструкції та компонентах акумуляторів Компанія подала офіційний план відкликання, який охоплює дві окремі серії автомобілів Першою стала лінійка […]
20 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі