Volkswagen офіційно представив серійну версію автономного електричного мікровена ID. Buzz AD, який має четвертий рівень автоматизації. Автомобіль отримав технології автономного водіння Mobileye, а також 27 сенсорів — серед яких 13 камер, дев’ять лідарів і п’ять радарів. Ця система забезпечує повний огляд на 360 градусів, що підвищує рівень безпеки під час пересування у міському середовищі

Модель розроблена під брендом MOIA — дочірньою компанією Volkswagen, яка спеціалізується на мобільності
Мінівен орієнтований передусім на корпоративних клієнтів, муніципалітети та операторів автопарків, а не на індивідуальних пасажирів, як у випадку з роботаксі Tesla. MOIA позиціює ID. Buzz AD як комплексне рішення для швидкого запуску автономних сервісів із повною підтримкою — від техніки й інфраструктури до цифрового бронювання та керування автопарком

Серед інженерних особливостей варто відзначити подовжену колісну базу, підвищений дах, а також інтуїтивну систему посадки через смартфон. Інтер’єр адаптовано до потреб пасажирів: дерев’яне покриття підлоги, великі поручні, чотири місця для сидіння, а також кнопки SOS, Support і Start/Stop. Встановлено також бортовий штучний інтелект, який відповідає за комфорт і безпеку під час руху
Цікаво, що всередині зберегли сидіння водія та камуфльоване кермо, що вказує на можливість присутності резервного водія. Однак конструкція дозволяє прибрати ці елементи, звільнивши місце для додаткового вантажного відсіку. Переднє пасажирське сидіння та центральну консоль прибрано — усе заради практичності й зручного зберігання речей

За словами генерального директора Volkswagen Group Олівера Блюме, розгортання автономного сервісу почнеться у 2026 році — після отримання всіх необхідних дозволів у Європі та США
Читати далі
Схожі записиMercedes-Benz оголосив про припинення виробництва свого семимісного електричного кросовера EQB. Незважаючи на те, що EQB з’явився лише у 2021 році, його ера швидко добігає кінця: вже наступного року замовити цю модель буде неможливо Рішення про зняття EQB не є несподіваним і має глибоке технологічне підґрунтя З самого початку EQB вважався своєрідним «електрифікованим побічним продуктом» або […]
2 Жовтня 2025
Попри тенденцію до створення численних кросоверів, компанія вирішила зберегти для майбутнього покоління впізнаваний формат ліфтбека, який уже полюбився покупцям. Новий Polestar 2 буде побудований на сучасній платформі, яка також стане основою для майбутнього європейського кросовера, однак сам автомобіль збереже характер спортивного фастбека, а не перетвориться на типовий позашляховик Модель Polestar 2 стала справжнім хітом бренду […]
2 Жовтня 2025
Porsche завжди славилася своєю інженерною філософією еволюції, а не революції, і протягом 77 років компанія вдосконалювала мистецтво розташування опозитного шестициліндрового двигуна в задній частині своїх спортивних моделей. Проте для електричного Cayenne Porsche вирішила зробити крок далеко за межі традиційного підходу, створивши акумулятор, який не лише перевершує попередні стандарти, а й задає нову планку для технологій […]
2 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі