Volvo прагне отримати від шведського уряду суму, еквівалентну $1,2 млрд для фінансування заводу з виробництва акумуляторів для електромобілів, який вона будує разом з Northvolt через спільне підприємство Novo Energy
Завод, розташований у Гетеборзі, будувався роками, і його відкриття заплановане на 2025 рік. Потенційна річна потужність заводу становитиме до 50 ГВт-год, що достатньо для забезпечення потреб близько 500 000 автомобілів на рік, включаючи моделі Volvo і Polestar
Шведський автовиробник планує відкрити завод з виробництва акумуляторів у 2025 році в Гетеборзі
Видання Dagens Nyheter повідомило, що спільне підприємство просить найбільший прямий грант від Шведського енергетичного агентства – 13 мільярдів шведських крон (~$1,2 млрд) – на завершення будівництва заводу. За словами директора з комунікацій Novo Energy Крістіана Йебсена, «запуск подібних виробництв є дуже дорогим, і фінансова підтримка на цьому етапі має вирішальне значення»
На додаток до запиту на $1,2 млрд, Volvo звернулася за державними кредитними гарантіями
На додаток до прохання про надання значного гранту з коштів платників податків, Volvo та Northvolt подали заявку на отримання державних кредитних гарантій через місцеве Управління боргових зобов’язань. Складно забезпечити не лише фінансування заводу. За даними Dagens Nyheter, заводу не вистачає 70% електроенергії, необхідної для роботи
Нещодавно Volvo відмовилася від плану продавати лише електромобілі до 2030 року
Volvo оголосила, що до 2030 року не продаватиме нічого, крім електромобілів, коли взяла на себе зобов’язання щодо будувніцтва цього заводу. Нещодавно компанія відмовилася від цієї обіцянки, оголосивши, що до 2030 року електрифіковані транспортні засоби становитимуть 90-100% її продажів, причому багато з них будуть плагін-гібридами та м’якими гібридами. Шведський бренд звинуватив у цьому повільніше, ніж очікувалося, розгортання зарядної інфраструктури, відсутність державних стимулів і нещодавню невизначеність, спричинену новими тарифами на електромобілі
У своїй заяві, присвяченій цьому питанню, генеральний директор Volvo Джим Роуен сказав, що автовиробник «рішуче налаштований на те, що наше майбутнє – за електромобілями», зазначивши, що вони «забезпечують чудовий досвід водіння і розширюють можливості для використання передових технологій, які покращують загальний досвід клієнтів». Він додав, що «перехід до електрифікації не буде лінійним, і клієнти та ринки рухаються з різною швидкістю»
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі