Volvo просить $1,2 млрд у шведського уряду для будівництва заводу з виробництва батарей

19.09.2024
Volvo просить $1,2 млрд у шведського уряду для будівництва заводу з виробництва батарей — photo 18572

Volvo прагне отримати від шведського уряду суму, еквівалентну $1,2 млрд для фінансування заводу з виробництва акумуляторів для електромобілів, який вона будує разом з Northvolt через спільне підприємство Novo Energy

Завод, розташований у Гетеборзі, будувався роками, і його відкриття заплановане на 2025 рік. Потенційна річна потужність заводу становитиме до 50 ГВт-год, що достатньо для забезпечення потреб близько 500 000 автомобілів на рік, включаючи моделі Volvo і Polestar

Шведський автовиробник планує відкрити завод з виробництва акумуляторів у 2025 році в Гетеборзі

Видання Dagens Nyheter повідомило, що спільне підприємство просить найбільший прямий грант від Шведського енергетичного агентства – 13 мільярдів шведських крон (~$1,2 млрд) – на завершення будівництва заводу. За словами директора з комунікацій Novo Energy Крістіана Йебсена, «запуск подібних виробництв є дуже дорогим, і фінансова підтримка на цьому етапі має вирішальне значення»

Volvo просить $1,2 млрд у шведського уряду для будівництва заводу з виробництва батарей — photo 2

На додаток до запиту на $1,2 млрд, Volvo звернулася за державними кредитними гарантіями

На додаток до прохання про надання значного гранту з коштів платників податків, Volvo та Northvolt подали заявку на отримання державних кредитних гарантій через місцеве Управління боргових зобов’язань. Складно забезпечити не лише фінансування заводу. За даними Dagens Nyheter, заводу не вистачає 70% електроенергії, необхідної для роботи

Нещодавно Volvo відмовилася від плану продавати лише електромобілі до 2030 року

Volvo оголосила, що до 2030 року не продаватиме нічого, крім електромобілів, коли взяла на себе зобов’язання щодо будувніцтва цього заводу. Нещодавно компанія відмовилася від цієї обіцянки, оголосивши, що до 2030 року електрифіковані транспортні засоби становитимуть 90-100% її продажів, причому багато з них будуть плагін-гібридами та м’якими гібридами. Шведський бренд звинуватив у цьому повільніше, ніж очікувалося, розгортання зарядної інфраструктури, відсутність державних стимулів і нещодавню невизначеність, спричинену новими тарифами на електромобілі

У своїй заяві, присвяченій цьому питанню, генеральний директор Volvo Джим Роуен сказав, що автовиробник «рішуче налаштований на те, що наше майбутнє – за електромобілями», зазначивши, що вони «забезпечують чудовий досвід водіння і розширюють можливості для використання передових технологій, які покращують загальний досвід клієнтів». Він додав, що «перехід до електрифікації не буде лінійним, і клієнти та ринки рухаються з різною швидкістю»

контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK