Електроседан, що перевершив офіційні показники
Volkswagen ID.7 Pro S встановив новий орієнтир для електромобілів, подолавши 941 км на одному заряді батареї у контрольованих умовах на випробувальному полігоні Porsche Nardo в Італії. Це майже на третину більше за офіційний WLTP-запас ходу у 709 км, який і так вважається високим для електромобілів і в рази більше за запас ходу е Гольф
Примітно, що протестований автомобіль був у стандартній комплектації, включаючи батарею на 86 кВт-год, а його аеродинамічний коефіцієнт становить лише 0,23 Cd. У звичайних умовах цей седан оснащується електродвигуном потужністю 282 к.с. (210 кВт), який забезпечує розгін до 100 км/год за 6,6 секунди та максимальну швидкість 180 км/год

Неймовірна ефективність та реальні умови тесту
Інженери Volkswagen зафіксували унікальну ефективність електромобіля під час тесту — всього 9,2 кВт-год/100 км або 6,7 миль на 1 кВт-год. Це досягнення стало можливим на колі Low-Speed Ring, де середня швидкість руху склала 29 км/год. Такий сценарій імітує міські умови, наприклад, затори в годину пік
Хоча ця швидкість не відображає реальних швидкостей на автомагістралях, тест демонструє, що ID.7 здатний проїжджати на одному заряді до двох тижнів в міському трафіку без необхідності підзарядки. Температури під час тесту коливалися від 5°C до 15°C, що також вплинуло на ефективність

Що це означає для майбутнього електромобілів?
Volkswagen ID.7 доводить, що електромобілі можуть забезпечувати вражаючий запас ходу навіть без модифікацій. Завдяки продуманій аеродинаміці, ефективній батареї та оптимізованій системі рекуперації енергії, цей седан задає нові стандарти в індустрії
Хоча реальні умови на шосе з вищими швидкостями дадуть інші результати, ID.7 підходить для міського використання та коротких міжміських поїздок без тривоги стосовно запасу ходу. Цей результат ще раз підтверджує, що електромобілі все ближче до повноцінного заміщення традиційних авто
Читати далі
Схожі записиДоступний компактний електричний хетчбек, створений і зібраний у Європі — це саме те, що треба у боротьб із жорсткою конкуренцією з боку китайських брендів Продажі Volkswagen ID. Polo в Європі стартують у квітні наступного року Початкова ціна становитиме 25 тисяч євро з урахуванням ПДВ. У своєму сегменті новинка одразу виходить на поле Renault 5, який […]
16 Грудня 2025
Компанія запустила автономні Model Y без пасажирів і без водія в салоні, який підстраховував автопілот. Для платних поїздок нагляд людини поки зберігається, однак сам факт виїзду повністю «порожніх» авто на міські вулиці став важливим етапом для бренду, який робить ставку на автономне водіння, штучний інтелект і робототехніку Відео з чорним Model Y, який спокійно рухається […]
16 Грудня 2025
Оновлення мало з’явитися вже цього року та принести інтерфейс і функції, знайомі за новими моделями бренду. Йдеться про машини з мультимедійною системою на базі Google, тобто з Android Automotive У компанії пояснюють затримку прагненням забезпечити стабільну роботу нового інтерфейсу на всіх сумісних авто, незалежно від ринку, року випуску чи версії «заліза». Тепер реліз перенесли на […]
16 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі