Електроседан, що перевершив офіційні показники
Volkswagen ID.7 Pro S встановив новий орієнтир для електромобілів, подолавши 941 км на одному заряді батареї у контрольованих умовах на випробувальному полігоні Porsche Nardo в Італії. Це майже на третину більше за офіційний WLTP-запас ходу у 709 км, який і так вважається високим для електромобілів і в рази більше за запас ходу е Гольф
Примітно, що протестований автомобіль був у стандартній комплектації, включаючи батарею на 86 кВт-год, а його аеродинамічний коефіцієнт становить лише 0,23 Cd. У звичайних умовах цей седан оснащується електродвигуном потужністю 282 к.с. (210 кВт), який забезпечує розгін до 100 км/год за 6,6 секунди та максимальну швидкість 180 км/год
Неймовірна ефективність та реальні умови тесту
Інженери Volkswagen зафіксували унікальну ефективність електромобіля під час тесту — всього 9,2 кВт-год/100 км або 6,7 миль на 1 кВт-год. Це досягнення стало можливим на колі Low-Speed Ring, де середня швидкість руху склала 29 км/год. Такий сценарій імітує міські умови, наприклад, затори в годину пік
Хоча ця швидкість не відображає реальних швидкостей на автомагістралях, тест демонструє, що ID.7 здатний проїжджати на одному заряді до двох тижнів в міському трафіку без необхідності підзарядки. Температури під час тесту коливалися від 5°C до 15°C, що також вплинуло на ефективність
Що це означає для майбутнього електромобілів?
Volkswagen ID.7 доводить, що електромобілі можуть забезпечувати вражаючий запас ходу навіть без модифікацій. Завдяки продуманій аеродинаміці, ефективній батареї та оптимізованій системі рекуперації енергії, цей седан задає нові стандарти в індустрії
Хоча реальні умови на шосе з вищими швидкостями дадуть інші результати, ID.7 підходить для міського використання та коротких міжміських поїздок без тривоги стосовно запасу ходу. Цей результат ще раз підтверджує, що електромобілі все ближче до повноцінного заміщення традиційних авто
Читати далі
Схожі записиПрезидент General Motors Марк Ройсс переконаний, що нові літій-марганцеві акумулятори (LMR) здатні відкрити шлях до появи середніх електровантажівок — сегмента, який досі залишався порожнім через технічні обмеження. У подкасті Plugged-In він пояснив, що головна причина відсутності таких моделей полягає саме в акумуляторах. Сучасні батареї занадто великі та важкі, щоб уміститися в компактні пікапи без втрати […]
20 Жовтня 2025Світова прем’єра MAN Lion’s Coach E стала справжньою сенсацією: перший європейський електричний туристичний автобус отримав престижну нагороду «Сталий автобус року 2026» у категорії туристичних моделей. Відзнаку вручено під час урочистого гала-вечора на Busworld Europe у Брюсселі. Міжнародне журі високо оцінило потужність електродвигуна, великий запас ходу, комфорт, безпеку та екологічну ефективність новинки. Для MAN ця перемога […]
20 Жовтня 2025Понад 115 000 електромобілів та гібридів із підзарядкою від мережі мають відвідати офіційні дилерські сервіси компанії на перевірку через виявлені технічні проблеми. Таке рішення ухвалено після розслідування Державної адміністрації з регулювання ринку Китаю, яка виявила дефекти у конструкції та компонентах акумуляторів Компанія подала офіційний план відкликання, який охоплює дві окремі серії автомобілів Першою стала лінійка […]
20 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі