Електромобіль проїхав кільцевий маршрут протяжністю 81 км поблизу Цюриха із середнім споживанням лише 10,3 кВт-год/100 км
Однією з найбільших слабких сторін електромобілів є їх обмежений запас ходу в порівнянні з автомобілями з ДВЗ. Проте VW продемонстрував, що новітня модель ID.7 Pro S може проїхати майже 800 км на одному заряді, що робить її придатною не лише для міських поїздок, а й для далеких подорожей
Європейський VW ID.7 Pro S має офіційний запас ходу 709 км за циклом WLTP. Проте команда зі швейцарського підрозділу VW вирішила довести, що цей показник трохи занижений. Спільно з досвідченим гіпермайлером Феліксом Егольфом вони проїхали на ID.7 Pro S 794 км на одному заряді
Складний маршрут для справжнього тесту
Цей тест не проводився на приватному треку. Натомість, протягом 15 годин і 42 хвилин електричний седан VW кілька разів проїхав кільцевий маршрут довжиною 81 км у міській зоні Цуга на південь від Цюриха. Маршрут включав ділянки автострад та заміських доріг із підйомами. Автомобіль споживав у середньому лише 10,3 кВт-год на 100 км, що, за словами VW, еквівалентно витраті дизельного пального всього 1,1 літра на 100 км
VW заявляє, що ID.7 Pro S в середньому споживав лише 10,3 кВт-год на 100 км
Електромобіль рухався із середньою швидкістю 51 км/год, і протягом двох днів за кермом змінилися вісім водіїв. Тест завершили, коли ID.7 Pro S мав залишковий запас ходу лише 2 км. За словами автовиробника, конкретна модель, яка використовувалась, не була найбільш ефективною версією, оскільки була оснащена пакетом комфорту, пакетом систем допомоги IQ.Drive, зовнішнім пакетом Plus і тепловим насосом, що знизило офіційний запас ходу з 709 до 700 км
Флагманська модель ID.7 Pro S оснащена батареєю ємністю 86 кВт-год
Європейські версії ID.7 Pro S оснащені батареєю на 86 кВт-год (91 кВт-год загальної ємності), яка підтримує пікову потужність зарядки постійним струмом до 200 кВт. Менш продуктивні версії цієї моделі мають батарею трохи меншої ємності — 77 кВт-год, але все одно здатні проїхати до 615 км на одному заряді
Читати далі
Схожі записиПрезидент General Motors Марк Ройсс переконаний, що нові літій-марганцеві акумулятори (LMR) здатні відкрити шлях до появи середніх електровантажівок — сегмента, який досі залишався порожнім через технічні обмеження. У подкасті Plugged-In він пояснив, що головна причина відсутності таких моделей полягає саме в акумуляторах. Сучасні батареї занадто великі та важкі, щоб уміститися в компактні пікапи без втрати […]
20 Жовтня 2025Світова прем’єра MAN Lion’s Coach E стала справжньою сенсацією: перший європейський електричний туристичний автобус отримав престижну нагороду «Сталий автобус року 2026» у категорії туристичних моделей. Відзнаку вручено під час урочистого гала-вечора на Busworld Europe у Брюсселі. Міжнародне журі високо оцінило потужність електродвигуна, великий запас ходу, комфорт, безпеку та екологічну ефективність новинки. Для MAN ця перемога […]
20 Жовтня 2025Понад 115 000 електромобілів та гібридів із підзарядкою від мережі мають відвідати офіційні дилерські сервіси компанії на перевірку через виявлені технічні проблеми. Таке рішення ухвалено після розслідування Державної адміністрації з регулювання ринку Китаю, яка виявила дефекти у конструкції та компонентах акумуляторів Компанія подала офіційний план відкликання, який охоплює дві окремі серії автомобілів Першою стала лінійка […]
20 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі