Незважаючи на угоду з VW, американський виробник електромобілів все ще має серйозні виклики попереду
25 червня VW і Rivian оголосили, що будуть працювати разом, причому німецький автовиробник інвестує до 5 мільярдів доларів у американський електромобільний стартап. Це звучить як велика перемога, і того ж дня ціна акцій Rivian різко зросла. Однак, на думку аналітиків, виклики для Rivian все ще існують
Rivian сподівається отримати щоквартальний чистий валовий прибуток до кінця року. Цього року компанія добровільно зупинила виробництво майже на місяць, щоб підвищити ефективність виробництва. Ця нова інвестиція також не змінює того факту, що Rivian збирається витратити багато готівки в найближчі кілька років, кажуть експерти
Напередодні великих витрат
У першому кварталі Rivian втратила $1,45 млрд. За даними AutoNews, Morgan Stanley очікує, що виробник електромобілів втратить ще $8 млрд до кінця 2027 року. Примітно, що це не включає нову угоду з VW. Німецький автогігант міг би допомогти Rivian у виробничих процесах, прагнучи стати більш масовим
“Бізнес електромобілів, безумовно, виглядає як гонка до кінця з точки зору надлишкових потужностей на тлі уповільнення попиту і китайських електромобілів, які тільки починають виходити на експортні ринки”, – зазначає Морган Стенлі. Це ще один виклик, з яким Rivian має впоратися незалежно від участі VW. Їй потрібно буде будувати автомобілі у великих масштабах, при цьому вона також хоче випустити кілька нових моделей

Позитивні очікування
“Ця новина є позитивною для RIVN, оскільки угода повинна забезпечити компанії доступ до капіталу не тільки для фінансування нарощування виробництва R2 на заводі в Нормалі, штат Іллінойс, а й для будівництва нового заводу в Джорджії”, – зазначає Bank of America”. “Ми підтверджуємо наш рейтинг акцій Rivian “купувати” для RIVN, який ґрунтується на нашій думці, що компанія є однією з найбільш життєздатних серед молодих автовиробників електромобілів з привабливим продуктом, надійною довгостроковою стратегією і достатнім фінансуванням до 2025 року”, – продовжили в Bank of America
У той же час, неможливо ігнорувати той факт, що в минулому Rivian укладав угоди з Ford і Mercedes, але кожна з них провалилася. Можливо, на третій раз пощастить
Читати далі
Схожі записиVolkswagen тимчасово зупинив випуск електричного мікробуса ID. Buzz та Multivan на своєму заводі у Ганновері. Хоча офіційно компанія посилається на потребу «гнучко адаптувати виробничі процеси до ринкових умов», справжня причина, ймовірно, криється в нижчих за очікувані показниках продажів Коли ID. Buzz лише з’явився, його називали символом нового етапу для Volkswagen Електробус відсилав до легендарного Microbus, […]
24 Жовтня 2025
Американський автогігант General Motors офіційно припинив випуск електричних фургонів BrightDrop, які виготовлялися на заводі CAMI Assembly у місті Інгерсолл, провінція Онтаріо. Компанія визнала, що ринок комерційних електровантажівок розвивається набагато повільніше, ніж очікувалося, а попит виявився мізерним Виробництво BrightDrop стартувало наприкінці 2022 року, однак проект із самого початку зіткнувся з труднощами GM створила новий бренд BrightDrop, […]
23 Жовтня 2025
Китайський автовиробник Chery Automobile заявив про створення нового покоління твердотільних акумуляторів, які здатні більш ніж удвічі збільшити запас ходу електромобілів і залишаються безпечними навіть у найекстремальніших умовах Chery нині входить до четвірки найбільших виробників автомобілів у Китаї та є найбільшим експортером машин із країни, випереджаючи навіть BYD у першій половині 2025 року. Компанія випускає електромобілі, […]
23 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі