Xiaomi представила рекордний 1548-сильний SU7 Ultra
Xiaomi провела свій найбільший захід року, на якому представила півдюжини нових пристроїв, але, мабуть, найцікавішим продуктом, який представив генеральний директор Лей Цзюнь, став прототип SU7 Ultra. Цей трековий електромобіль є вдосконаленою версією Xiaomi SU7 Max, та отримав нові електродвигуни V8s
SU7 Ultra має ще більш агресивний дизайн, підкреслений яскравим жовтим кольором. Низький передній спойлер захоплює все повітря і направляє його через капот, подовжені бічні спідниці згладжують повітряний потік, а велике заднє антикрило відповідає за створення додаткової притискної сили
Які характеристики в порівнянні з конкурентами?
Ultra представляє власний електродвигун HyperEngine V8s від Xiaomi, найпотужніший з усіх, що були розроблені компанією. З максимальною швидкістю 27 200 об/хв, потужністю 578 кінських сил і піковим крутним моментом 635 Нм, він сам по собі є серйозною частиною комплекту. Але одного двигуна було б недостатньо для того, щоб Ultra зміг задовольнити вимоги розробників
Прототип SU7 Ultra оснащений трьома електродвигунами – двома V8S і одним V6S – які генерують сумарну максимальну потужність 1548 к.с. Це більше ніж у Lucid Air Sapphire або Zeekr 001 FR. Фактично, Ultra має майже на 52% більше потужності, ніж Tesla Model S Plaid
Новітня батарея
Щоб максимально ефективно використовувати ці три електродвигуни, SU7 Ultra може похвалитися першим у світі акумулятором Kirin 2, спільно розробленим Xiaomi та CATL. Ця батарея з напругою 897 В забезпечує потужність розряду до 1330 кВт, і вона все ще видає понад 800 кВт при залишку доступної енергії акумулятора в 20%
Після того, як ця нова батарея розрядиться, її можна буде перезарядити зі швидкістю 5,2С – це означає, що батарея може бути перезаряджена менш ніж за 12 хвилин. Простіше кажучи, якщо припустити, що Ultra має таку саму ємність 101 кВт-год, як і інші SU7, то вона підтримує зарядку потужністю понад 520 кВт
SU7 Ultra також має всі кузовні панелі, виготовлені з вуглецевого волокна, що зменшує його масу до 1 900 кг, що приблизно на 300 кг менше, ніж у стандартного SU7
Завдяки всім цим технологічним досягненням SU7 Ultra демонструє приголомшливі показники прискорення. Він розганяється з нуля до 100 км/год за 1,97 секунди, досягає 200 км/год за 5,96 секунди, а його максимальна швидкість перевищує 350 км/год
Рекорди чекають!
Щоб стримувати всю цю потужність, SU7 Ultra оснащений високоефективними шестипоршневими кованими фіксованими супортами AP Racing та гоночними колодками, як спереду, так і ззаду. Ці гальма витримують температуру понад 800 градусів і працюють разом з системою рекуперації енергії двигуна, забезпечуючи гальмування у понад 2,36G. Результат? Гальмівний шлях від нуля до сотні складає всього 25 метрів
Компанія поставила перед собою сміливу мету: у жовтні цього року SU7 Ultra Prototype спробує побити рекорд кола на Нюрбургринзі, а у 2025 році планує побити рекорд кола на серійному автомобілі. Це означає, що вже незабаром з’явиться легальна дорожня версія Ultra. Демони швидкості радіють!