Xiaomi представила рекордний 1548-сильний SU7 Ultra — photo 13276

Xiaomi представила рекордний 1548-сильний SU7 Ultra

20.07.2024
3 хвилини на прочитання

Xiaomi провела свій найбільший захід року, на якому представила півдюжини нових пристроїв, але, мабуть, найцікавішим продуктом, який представив генеральний директор Лей Цзюнь, став прототип SU7 Ultra. Цей трековий електромобіль є вдосконаленою версією Xiaomi SU7 Max, та отримав нові електродвигуни V8s

SU7 Ultra має ще більш агресивний дизайн, підкреслений яскравим жовтим кольором. Низький передній спойлер захоплює все повітря і направляє його через капот, подовжені бічні спідниці згладжують повітряний потік, а велике заднє антикрило відповідає за створення додаткової притискної сили

Xiaomi представила рекордний 1548-сильний SU7 Ultra — photo 2

Які характеристики в порівнянні з конкурентами? 

Ultra представляє власний електродвигун HyperEngine V8s від Xiaomi, найпотужніший з усіх, що були розроблені компанією. З максимальною швидкістю 27 200 об/хв, потужністю 578 кінських сил і піковим крутним моментом 635 Нм, він сам по собі є серйозною частиною комплекту. Але одного двигуна було б недостатньо для того, щоб Ultra зміг задовольнити вимоги розробників

Xiaomi представила рекордний 1548-сильний SU7 Ultra — photo 3

Прототип SU7 Ultra оснащений трьома електродвигунами – двома V8S і одним V6S – які генерують сумарну максимальну потужність 1548 к.с. Це більше ніж у Lucid Air Sapphire або Zeekr 001 FR. Фактично, Ultra має майже на 52% більше потужності, ніж Tesla Model S Plaid

Xiaomi представила рекордний 1548-сильний SU7 Ultra — photo 4

Новітня батарея 

Щоб максимально ефективно використовувати ці три електродвигуни, SU7 Ultra може похвалитися першим у світі акумулятором Kirin 2, спільно розробленим Xiaomi та CATL. Ця батарея з напругою 897 В забезпечує потужність розряду до 1330 кВт, і вона все ще видає понад 800 кВт при залишку доступної енергії акумулятора в 20%

Після того, як ця нова батарея розрядиться, її можна буде перезарядити зі швидкістю 5,2С – це означає, що батарея може бути перезаряджена менш ніж за 12 хвилин. Простіше кажучи, якщо припустити, що Ultra має таку саму ємність 101 кВт-год, як і інші SU7, то вона підтримує зарядку потужністю понад 520 кВт

Xiaomi представила рекордний 1548-сильний SU7 Ultra — photo 5

SU7 Ultra також має всі кузовні панелі, виготовлені з вуглецевого волокна, що зменшує його масу до 1 900 кг, що приблизно на 300 кг менше, ніж у стандартного SU7

Завдяки всім цим технологічним досягненням SU7 Ultra демонструє приголомшливі показники прискорення. Він розганяється з нуля до 100 км/год за 1,97 секунди, досягає 200 км/год за 5,96 секунди, а його максимальна швидкість перевищує 350 км/год

Рекорди чекають! 

Щоб стримувати всю цю потужність, SU7 Ultra оснащений високоефективними шестипоршневими кованими фіксованими супортами AP Racing та гоночними колодками, як спереду, так і ззаду. Ці гальма витримують температуру понад 800 градусів і працюють разом з системою рекуперації енергії двигуна, забезпечуючи гальмування у понад 2,36G. Результат? Гальмівний шлях від нуля до сотні складає всього 25 метрів

Xiaomi представила рекордний 1548-сильний SU7 Ultra — photo 6

Компанія поставила перед собою сміливу мету: у жовтні цього року SU7 Ultra Prototype спробує побити рекорд кола на Нюрбургринзі, а у 2025 році планує побити рекорд кола на серійному автомобілі. Це означає, що вже незабаром з’явиться легальна дорожня версія Ultra. Демони швидкості радіють!

Читати далі

Схожі записи
Tesla подала патентну заявку на інтеграцію Starlink у електромобілі?

Документ не пояснює задля чого знадобиться супутниковий зв’язок, однак напрям розвитку виглядає цілком логічним, враховуючи, що Tesla й зараз великою мірою залежить від постійного інтернет-з’єднання Автомобілі Tesla вже сьогодні входять до числа найбільш «підключених» у світі. Мобільні мережі забезпечують роботу автопілота, збір телеметрії, оновлення програмного забезпечення «по повітрю» та доступ до потокових сервісів. Водночас стільниковий […]

19 Грудня 2025
Tesla подала патентну заявку на інтеграцію Starlink у електромобілі? — photo 66365
Scania представила свій перший повністю електричний кар’єрний самоскид

Знайомтеся зі Sleipner — 40-тонною електричною вантажівкою формули 8×4, створеною для найважчих умов гірничих робіт. Компанія Scania назвала свій перший повністю електричний кар’єрний самоскид на честь міфічного восьминогого коня Одіна й уже ввела його в експлуатацію на залізорудній шахті Мальмбергет у Швеції Sleipner став першим акумуляторним самоскидом із формулою 8×4 у лінійці Scania  Проєкт розробляли […]

18 Грудня 2025
Scania представила свій перший повністю електричний кар’єрний самоскид — photo 66348
Нова категорія електромобілів в ЄС отримає «суперкредити»

Європейський Союз готує нову категорію малих електромобілів із так званими «суперкредитами», аби заохотити автовиробників робити доступні електрокари безпосередньо в Європі. Попри дискусії навколо пом’якшення заборони на двигуни внутрішнього згоряння після 2035 року, у Брюсселі й далі наполягають на електричному майбутньому транспорту У межах оновленого «Автомобільного пакета» з’являється окрема підкатегорія M1E  До неї зможуть потрапити лише […]

18 Грудня 2025
Нова категорія електромобілів в ЄС отримає «суперкредити» — photo 66329
Tesla подала патентну заявку на інтеграцію Starlink у електромобілі?

Документ не пояснює задля чого знадобиться супутниковий зв’язок, однак напрям розвитку виглядає цілком логічним, враховуючи, що Tesla й зараз великою мірою залежить від постійного інтернет-з’єднання Автомобілі Tesla вже сьогодні входять до числа найбільш «підключених» у світі. Мобільні мережі забезпечують роботу автопілота, збір телеметрії, оновлення програмного забезпечення «по повітрю» та доступ до потокових сервісів. Водночас стільниковий […]

19 Грудня 2025
Tesla подала патентну заявку на інтеграцію Starlink у електромобілі? — photo 66365
Scania представила свій перший повністю електричний кар’єрний самоскид

Знайомтеся зі Sleipner — 40-тонною електричною вантажівкою формули 8×4, створеною для найважчих умов гірничих робіт. Компанія Scania назвала свій перший повністю електричний кар’єрний самоскид на честь міфічного восьминогого коня Одіна й уже ввела його в експлуатацію на залізорудній шахті Мальмбергет у Швеції Sleipner став першим акумуляторним самоскидом із формулою 8×4 у лінійці Scania  Проєкт розробляли […]

18 Грудня 2025
Scania представила свій перший повністю електричний кар’єрний самоскид — photo 66348
Нова категорія електромобілів в ЄС отримає «суперкредити»

Європейський Союз готує нову категорію малих електромобілів із так званими «суперкредитами», аби заохотити автовиробників робити доступні електрокари безпосередньо в Європі. Попри дискусії навколо пом’якшення заборони на двигуни внутрішнього згоряння після 2035 року, у Брюсселі й далі наполягають на електричному майбутньому транспорту У межах оновленого «Автомобільного пакета» з’являється окрема підкатегорія M1E  До неї зможуть потрапити лише […]

18 Грудня 2025
Нова категорія електромобілів в ЄС отримає «суперкредити» — photo 66329
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK