Xiaomi втрачає $9200 на кожному електромобілі, але це менше за Rivian і Ford
Розробка, виробництво та продаж електромобілів – дорогий бізнес. Китайський технологічний гігант Xiaomi переконався в цьому на власному досвіді, втративши мільйони через запуск спортивного седану SU7. Однак у розрахунку на один автомобіль справи у компанії йдуть набагато краще, ніж у деяких більш відомих брендів
Китайський технологічний гігант поставив 27 307 автомобілів у другому кварталі цього року
Автомобільний підрозділ Xiaomi зазнав збитків у розмірі $252 млн у другому кварталі, що закінчився 30 червня. Це був перший в історії компанії квартал з повним обсягом поставок електрокарів. У квітні, травні та червні Xiaomi доставила 27 307 електромобілів покупцям у Китаї і вважає, що до листопада може перевищити позначку в 100 000 продажів. Враховуючи загальні збитки та кількість поставок, Xiaomi втратила $9200 на кожному проданому електромобілі
Rivian втрачає понад $32 000 на кожному проданому електрокарі, а Ford – $47 600
Хоча автомобільний підрозділ Xiaomi далекий від прибутковості, такі збитки досить помірні. На початку серпня стало відомо, що компанія Rivian втратила $1,46 млрд у другому кварталі, випустивши лише 9162 автомобілі за той самий період, втративши $32 705 на кожному автомобілі, поставленому у другому кварталі. У Ford справи ще гірші. У другому кварталі підрозділ електромобілів Ford Model e продав 23 957 автомобілів і втратив $1,1 млрд, що в становить $47 600 втрат на кожному проданому електромобілі
Xiaomi досягне беззбитковості, якщо продаватиме понад 300 тисяч електрокарів щороку
Аналітики Citibank вважають, що китайская марка машин може досягти точки беззбитковості, якщо почне продавати від 300 000 до 400 000 електрокарів щорічно
Цікаво, що Лей Цзюнь не має безпосередніх амбіцій щодо продажу нинішніх електромобілів Xiaomi – або майбутніх моделей – за межами Китаю. У квітні в розмові з CNBC Лей сказав, що компанія буде зосереджена на китайському ринку протягом наступних трьох років, перш ніж вийде на світовий ринок
Друга модель допоможе Xiaomi досягти прибутковості. Майбутній кросовер буде трохи більшим за SU7, його прем’єра очікується до кінця цього року, а поставки клієнтам почнуться на початку 2025 року. З огляду на попит на позашляховики і кросовери, вона може виявитися навіть більш популярною, ніж седан SU7