Наступна ітерація популярного електроседана Xpeng P7, яка раніше проходила під внутрішньою кодовою назвою E29, нарешті побачила світ на перших офіційних зображеннях. Китайський автовиробник Xpeng представив дійсно вражаючий новий седан, який виглядає значно більш виразним та оригінальним порівняно з поточною лінійкою бренду. Це надзвичайно приємна зміна на тлі того, як багато сучасних електромобілів мають тенденцію зливатися в один невиразний, типовий шаблон. Xpeng, схоже, зробив серйозну ставку на дизайн
Над дизайном нового P7 працював Рафік Ферраг, той самий талановитий спеціаліст, який створив і оригінальний P7. Передня частина нової моделі виглядає дуже ефектно і має певні дизайнерські рішення, що можуть нагадувати елементи Lamborghini Revuelto та місцевої моделі Honda S7. Передок домінує завдяки характерним горизонтальним Y-подібним смугам денних ходових вогнів (DRL) та тонкій світловій лінії над ними. Основні блоки фар елегантно розташовані трохи нижче, інтегровані в загальну структуру. Варто також відзначити, що логотип Xpeng спереду тепер має підсвічування
Силует нового P7 виконаний у стилі фастбек, надаючи кузову стрімкості та динаміки, властивої спортивним седанам. Динамічний вигляд підкреслює висувний задній спойлер – не тільки ефектний елемент, але й, імовірно, функціональний. Ззаду дизайн також виглядає сучасно та гармонійно: тонкі світлодіодні смуги перегукуються з оформленням передньої оптики, створюючи єдиний, цілісний та сучасний образ автомобіля. Сам виробник описує нову модель як «сміливе, емоційне та атлетичне 5-місне купе, що піднімає планку як в естетиці, так і в продуктивності»
Під капотом: Нова платформа та вражаючі характеристики
За неофіційними даними, ця модель може стати першою, що базується на абсолютно новій електричній платформі Xpeng під назвою Kunpeng. Є чутки, що ця платформа розроблялася з потенційною можливістю підтримувати версії з розширювачем запасу ходу (range-extender), хоча Xpeng поки що не підтвердив жодних технічних подробиць. Наразі очікується, що на старті продажів новий P7 буде доступний виключно як чистий електромобіль. За прогнозами, його характеристики за потужністю та запасом ходу можуть бути на рівні або дещо перевершувати поточну топову версію P7+. Це може означати наявність повнопривідної версії з двома електромоторами сукупною потужністю до 466 к.с. (348 кВт) та запас ходу за китайським вимірювальним циклом CTLC у понад 700 кілометрів
Хоча офіційних зображень інтер’єру Xpeng ще не публікував, шпигунські фотографії, які активно циркулюють у китайських автомобільних медіа, дають уявлення про те, чого очікувати. Судячи з них, салон отримає великий центральний екран інформаційно-розважальної системи, що вже є стандартом для переважної більшості сучасних EV. На одному з фото видно сидіння, обтягнуті шкірою світло-фіолетового кольору – можливо, це буде одна з колірних опцій для створення більш преміальної атмосфери. Цікавим моментом може стати підхід до системи допомоги водієві (ADAS): є припущення, що новий P7 може використовувати більш просту систему, засновану переважно на камерах (vision-based), на відміну від інших топових моделей Xpeng, які активно використовують дорожчі та складніші сенсори, такі як LiDAR
Офіційні габаритні розміри нового Xpeng P7 поки що не опубліковані виробником
Проте, візуально на фотографіях він виглядає помітно довшим за свого ключового конкурента – Tesla Model 3. Американський електроседан, безумовно, буде одним з головних суперників нового P7 на ринку, поряд з іншою гарячою китайською новинкою – Xiaomi SU7. Сегмент електричних седанів високого класу в Китаї стає все більш насиченим. За інформацією порталу Autohome, офіційна презентація нового покоління Xpeng P7 очікується у третьому кварталі поточного року (липень-вересень 2025 року) на автосалоні в Гуанчжоу. Однак, враховуючи специфіку китайського ринку та регуляторів, ми побачимо детальніші фотографії та технічні характеристики автомобіля раніше, завдяки публікаціям Міністерства промисловості та інформаційних технологій Китаю
Наразі сам виробник, Xpeng, офіційно називає новинку «наступною ітерацією P7»
Проте, за даними китайських автомобільних ЗМІ, компанія вже закріпила за собою торгову марку «P7 Ultra», що може бути фінальною назвою моделі, або назвою її топової версії. Незалежно від того, як автомобіль називатиметься остаточно, його надходження у продаж на китайському ринку очікується вже наприкінці поточного року. Щодо цін, то прогнозується, що стартова вартість буде орієнтовно на рівні поточної моделі P7, яка починається приблизно від 250 000 китайських юанів (це близько $35 000 за поточним курсом). Це трохи вище за ціну початкової версії головного конкурента, Tesla Model 3, яка на китайському ринку стартує від 215 900 юанів, але позиціонує його як серйозного гравця у своєму сегменті
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі