Як гасити електромобіль? Спойлер: не так, як бензинову машину! — photo 35109

Як гасити електромобіль? Спойлер: не так, як бензинову машину!

22.03.2025
2 хвилини на прочитання

Гасіння пожежі в електромобілі – це не просто виклик, а ціла наука з елементами бойового мистецтва. І якщо для гасіння бензинової машини достатньо трохи води та хорошого тиску, то з електрокаром усе значно складніше. Він не тільки продовжує горіти без доступу кисню, а й іноді «воскресає» вже у відстійнику – через кілька днів після того, як здавалося, що його остаточно загасили

Ідеальний шторм або чому електромобіль горить довше

Ранком понеділка пожежна команда міста Ґраніт-Фолз (штат Вашингтон, США) мала змогу застосувати унікальну тактику: спеціально розроблену термостійку ковдру для гасіння електромобілів. Як повідомили у регіональній службі пожежної охорони Snohomish Regional Fire & Rescue, один з електромобілів загорівся під час руху трасою SR-92

Як гасити електромобіль? Спойлер: не так, як бензинову машину! — photo 2

Щоб локалізувати вогонь, рятувальники накрили автомобіль протипожежною ковдрою та продовжили поливати акумулятор водою. Ці ковдри є обов’язковим обладнанням кожної пожежної машини у штаті, адже звичні методи боротьби з вогнем не завжди дієві, коли мова йде про літій-іонні батареї, здатні розігріватися до температури, яким позаздрив би вулкан. У деяких випадках єдиний спосіб погасити займання – це повністю занурити автомобіль у величезний резервуар з водою. І це не жарт

До речі, попри ефектну заграву, інцидент не стався внаслідок ДТП. У цьому наголосила місцева пожежна служба у Facebook, хоч конкретну модель електромобіля не розголошують. Для уникнення повторного загоряння пожежники супроводжували машину аж до штрафмайданчика. Як-то кажуть, краще перестрахуватися, ніж потім бігати з відром

Як гасити електромобіль? Спойлер: не так, як бензинову машину! — photo 3

Чи справді електромобілі так часто горять?

І хоча новини про палаючі електрокари швидко ширяться медіа, статистика дещо охолоджує запал. За даними Національного управління з безпеки на транспорті США (NTSB), на кожні 100 000 проданих електромобілів припадає близько 25 випадків займання. Звучить серйозно, поки не порівняти з 1530 пожежами у звичайних бензинових автомобілях на ту ж кількість. Отже, хоч новини і люблять драму, електромобілі горять значно рідше, ніж традиційні машини

Але якщо вже електрокар і загорівся, то гасити його – справа не з простих. І тут на допомогу приходять спеціальні ковдри, технологічні протоколи й, звісно, залізні нерви пожежників. Як то кажуть, нові виклики – нові рішення. І якщо вже майбутнє за електромобілями, то й пожежна справа повинна йти в ногу з прогресом

Читати далі

Схожі записи
FIA анонсувала нові категорії змагань з електричного картингу

Міжнародна автомобільна федерація (FIA) оголосила про запровадження технічних стандартів та правила омологації для електрокартів у категоріях Junior і Senior  Нові вимоги охоплюють електричні силові установки, допустимі межі напруги, масу, розташування батарей і способи інтеграції силових елементів Нові стандарти, затверджені Всесвітньою радою автоспорту FIA, стали продовженням попередніх правил, які з жовтня 2023 року регулюють молодшу категорію […]

22 Жовтня 2025
FIA анонсувала нові категорії змагань з електричного картингу — photo 60223
Вчені наблизили нове покоління батарей – витриваліших, безпечніших та швидших

Південнокорейські науковці представили новий матеріал для анодів літій-іонних батарей, який дозволяє значно прискорити заряджання і водночас зберігати тривалий термін служби. Дослідження провели фахівці з Ульсанського національного інституту науки і технологій (UNIST), Корейського університету та Інституту науки і технологій KIST, а його результати опубліковано у журналі Advanced Functional Materials Основою відкриття став гібридний анод, створений із […]

22 Жовтня 2025
Вчені наблизили нове покоління батарей – витриваліших, безпечніших та швидших — photo 60211
Spiro залучила $100 млн для розвитку мережі станцій заміни акумуляторів в Африці

Африканська компанія Spiro залучила $100 млн для масштабного розширення своєї мережі заміни акумуляторів для електромотоциклів Рекордний раунд фінансування очолив Фонд розвитку експорту в Африці (FEDA) — інвестиційний підрозділ Afreximbank, який виділив $75 млн. Завдяки цим коштам компанія зможе суттєво збільшити кількість електричних мотоциклів на дорогах та розширити мережу станцій заміни акумуляторів. Модель роботи Spiro проста: […]

22 Жовтня 2025
Spiro залучила $100 млн для розвитку мережі станцій заміни акумуляторів в Африці — photo 60199
FIA анонсувала нові категорії змагань з електричного картингу

Міжнародна автомобільна федерація (FIA) оголосила про запровадження технічних стандартів та правила омологації для електрокартів у категоріях Junior і Senior  Нові вимоги охоплюють електричні силові установки, допустимі межі напруги, масу, розташування батарей і способи інтеграції силових елементів Нові стандарти, затверджені Всесвітньою радою автоспорту FIA, стали продовженням попередніх правил, які з жовтня 2023 року регулюють молодшу категорію […]

22 Жовтня 2025
FIA анонсувала нові категорії змагань з електричного картингу — photo 60223
Вчені наблизили нове покоління батарей – витриваліших, безпечніших та швидших

Південнокорейські науковці представили новий матеріал для анодів літій-іонних батарей, який дозволяє значно прискорити заряджання і водночас зберігати тривалий термін служби. Дослідження провели фахівці з Ульсанського національного інституту науки і технологій (UNIST), Корейського університету та Інституту науки і технологій KIST, а його результати опубліковано у журналі Advanced Functional Materials Основою відкриття став гібридний анод, створений із […]

22 Жовтня 2025
Вчені наблизили нове покоління батарей – витриваліших, безпечніших та швидших — photo 60211
Spiro залучила $100 млн для розвитку мережі станцій заміни акумуляторів в Африці

Африканська компанія Spiro залучила $100 млн для масштабного розширення своєї мережі заміни акумуляторів для електромотоциклів Рекордний раунд фінансування очолив Фонд розвитку експорту в Африці (FEDA) — інвестиційний підрозділ Afreximbank, який виділив $75 млн. Завдяки цим коштам компанія зможе суттєво збільшити кількість електричних мотоциклів на дорогах та розширити мережу станцій заміни акумуляторів. Модель роботи Spiro проста: […]

22 Жовтня 2025
Spiro залучила $100 млн для розвитку мережі станцій заміни акумуляторів в Африці — photo 60199
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK