Гасіння пожежі в електромобілі – це не просто виклик, а ціла наука з елементами бойового мистецтва. І якщо для гасіння бензинової машини достатньо трохи води та хорошого тиску, то з електрокаром усе значно складніше. Він не тільки продовжує горіти без доступу кисню, а й іноді «воскресає» вже у відстійнику – через кілька днів після того, як здавалося, що його остаточно загасили
Ідеальний шторм або чому електромобіль горить довше
Ранком понеділка пожежна команда міста Ґраніт-Фолз (штат Вашингтон, США) мала змогу застосувати унікальну тактику: спеціально розроблену термостійку ковдру для гасіння електромобілів. Як повідомили у регіональній службі пожежної охорони Snohomish Regional Fire & Rescue, один з електромобілів загорівся під час руху трасою SR-92

Щоб локалізувати вогонь, рятувальники накрили автомобіль протипожежною ковдрою та продовжили поливати акумулятор водою. Ці ковдри є обов’язковим обладнанням кожної пожежної машини у штаті, адже звичні методи боротьби з вогнем не завжди дієві, коли мова йде про літій-іонні батареї, здатні розігріватися до температури, яким позаздрив би вулкан. У деяких випадках єдиний спосіб погасити займання – це повністю занурити автомобіль у величезний резервуар з водою. І це не жарт
До речі, попри ефектну заграву, інцидент не стався внаслідок ДТП. У цьому наголосила місцева пожежна служба у Facebook, хоч конкретну модель електромобіля не розголошують. Для уникнення повторного загоряння пожежники супроводжували машину аж до штрафмайданчика. Як-то кажуть, краще перестрахуватися, ніж потім бігати з відром

Чи справді електромобілі так часто горять?
І хоча новини про палаючі електрокари швидко ширяться медіа, статистика дещо охолоджує запал. За даними Національного управління з безпеки на транспорті США (NTSB), на кожні 100 000 проданих електромобілів припадає близько 25 випадків займання. Звучить серйозно, поки не порівняти з 1530 пожежами у звичайних бензинових автомобілях на ту ж кількість. Отже, хоч новини і люблять драму, електромобілі горять значно рідше, ніж традиційні машини
Але якщо вже електрокар і загорівся, то гасити його – справа не з простих. І тут на допомогу приходять спеціальні ковдри, технологічні протоколи й, звісно, залізні нерви пожежників. Як то кажуть, нові виклики – нові рішення. І якщо вже майбутнє за електромобілями, то й пожежна справа повинна йти в ногу з прогресом
Читати далі
Схожі записиПлан Європи повністю відмовитися від двигунів внутрішнього згоряння до 2035 року ще недавно виглядав як жорстка але чітка мета. Тепер ситуація змінилася. Європейський Союз офіційно відступає від ідеї повної заборони та переглядає правила для автомобільного ринку Замість вимоги скоротити викиди CO₂ з вихлопної труби на сто відсотків порівняно з рівнем 2021 року, виробникам тепер доведеться […]
17 Грудня 2025
Найдоступніший електричний кросовер Volkswagen знову потрапив у поле зору фотошпигунів і цього разу майже без маскування. Прототип ID.Cross виїхав на дороги з відкритим кузовом і навіть із фірмовим логотипом, тож приховувати походження моделі у Вольфсбурзі вже особливо не намагаються. Водночас компанія все ще пробує створити ілюзію звичайного автомобіля з бензиновим мотором, хоча електрична природа читається […]
17 Грудня 2025
Світова презентація електричного вена нового покоління відбудеться у Штутгарті, місті, де свого часу народився автомобіль. Саме VLE стане першою моделлю бренду, побудованою на новій модульній і масштабованій архітектурі для венів, яка відкриває новий етап у розвитку підрозділу Mercedes-Benz Vans Новий VLE поєднує комфорт руху, притаманний легковим моделям бізнес-класу, з універсальністю багатомісного мінівена. Салон розрахований максимум […]
17 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі