Як підвищити ефективність електромобілів? — photo 4752

Як підвищити ефективність електромобілів?

26.02.2024
41 перегляд
2 хвилини на прочитання

Hyundai розробив аеродинамічний пристрій під назвою “активна повітряна спідниця” (AAS), якийзнизить коефіцієнт аеродинамічного опору автомобіля на 2,8%

Це може здатися скромною цифрою, але тут важливий кожен крихітний приріст, і компанія заявляє, що цей пристрій може збільшити запас ходу електромобілів, особливо на більш високих швидкостях

AAS вже була протестована на електричному позашляховику Genesis GV60 . Вона складається з двох панелей, які опускаються перед передніми колесами на швидкості 80 км/год – швидкості, на якій, за словами Hyundai, аеродинамічний опір стає більшим, ніж опір коченню

Панелі починають висуватися на швидкості близько 70 км/год. Аеродинамічну систему можна також використовувати на швидкості понад 200 км/год, а панелі мають гумові нижні частини, які запобігають пошкодженню від камінців, що можуть вилітити з дороги

AAS може змінювати своє положення, щоб контролювати турбулентність повітря навколо передніх коліс на різних швидкостях. Вона складається з двох окремих частин, по одній на кожне колесо, адже пласке днище платформи E-GMP, для якої вона була розроблена, піклується про повітряний потік під центральною частиною, і розміщення AAS впоперек автомобіля було б зайвим

Покращення лобового опору на 2,8% еквівалентне зменшенню на 0,008 коефіцієнта аеродинамічного опору GV60, що, за словами Hyundai, може збільшити запас ходу на трохи менше 6 км/год, за умови, що електромобіль постійно рухається зі стабільною швидкістю

Цей тип аеродинамічної допомоги спрямований безпосередньо на позашляховики, які мають гіршу аеродинаміку, ніж нижчі автомобілі

Hyundai та Kia також використовують інші аеродинамічні пристрої на своїх автомобілях, такі як задні спойлери, активні повітряні заслінки (AAF), спеціальні ковпаки для коліс тощо. Саме завдяки цим елементам електромобіль Hyundai Ioniq 6 має низький коефіцієнт аеродинамічного опору – 0,21

AAF відкривають і закривають вентиляційні отвори з обох боків переднього бампера і, коли вони відкриті, створюють ефект повітряної завіси для зменшення аеродинамічного опору, спричиненого передніми колесами. Зменшувачі зазору між колесами – це накладки на передню кромку передніх колісних арок. А роздільні пастки – це деталі по обидва боки заднього бампера, призначені для послідовного спрямування повітряного потоку від країв заднього спойлера вниз по боковинах автомобіля

Варто зазначити, що Hyundai Motor Group не єдина, хто використовує передові аеродинамічні засоби. Свого часу Audi 100 1982 року випуску рекламували як перший серійний автомобіль з коефіцієнтом аеродинамічного опору 0,30. А компанія BMW вперше згадала про свою повітряну завісу ще у 2009 році в рамках програми Efficient Dynamics Тоді пояснювалося, що на колеса та колісні арки припадає 30% загального опору повітря, 40% – на пропорції та форму автомобіля, 10% – на функціональні отвори для охолодження двигуна, гальм та трансмісії, а 20% – на підлогу

Читати далі

Схожі записи
Чому, попри рекордні продажі, BYD скорочує виробництво?

Компанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами  У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]

27 Червня 2025
Чому, попри рекордні продажі, BYD скорочує виробництво? — photo 46601
Адміністрація Трампа програла в суді щодо фінансування зарядних станцій

Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів  Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]

27 Червня 2025
Адміністрація Трампа програла в суді щодо фінансування зарядних станцій — photo 46590
Mercedes-AMG офіційно представила електричний концепт GT XX

І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління  Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]

27 Червня 2025
Mercedes-AMG офіційно представила електричний концепт GT XX — photo 46563
Чому, попри рекордні продажі, BYD скорочує виробництво?

Компанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами  У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]

27 Червня 2025
Чому, попри рекордні продажі, BYD скорочує виробництво? — photo 46601
Адміністрація Трампа програла в суді щодо фінансування зарядних станцій

Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів  Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]

27 Червня 2025
Адміністрація Трампа програла в суді щодо фінансування зарядних станцій — photo 46590
Mercedes-AMG офіційно представила електричний концепт GT XX

І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління  Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]

27 Червня 2025
Mercedes-AMG офіційно представила електричний концепт GT XX — photo 46563
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK