Компанія Bosch розробила інноваційну систему, яку вже схвалили для комерційного використання
Нещодавно компанія Bosch представила оновлену версію своєї програми автоматизованого паркування та зарядки електромобілів. У співпраці з дочірньою компанією Volkswagen та спеціалістом з програмного забезпечення Cariad розроблена система, яка поєднує роботизовані зарядні пристрої з паркувальниками, щоб усунути клопоти, пов’язані з пошуком місця для паркування в місті та заправкою акумулятора електромобіля

Виступаючи нещодавно на виставці CES у Лас-Вегасі, член правління Bosch Таня Рюкерт пояснила, що електрифікація зараз є основною частиною роботи Bosch, і вона вважає, що зарядка електромобілів залишається “каменем спотикання” на шляху до їхнього впровадження
Автоматизована система від Bosch поєднує в собі функцію паркування без водія з зарядними роботами, які виконують цю роботу за водія
Рюккерт описує систему як автоматизований спосіб заряджання електромобіля, який також вирішує іншу проблему, що іноді виникає з громадськими зарядними станціями: електромобілі перевантажують зарядні станції, залишаючись підключеними ще довго після повної зарядки
З системою Bosch водій приїжджає на автостоянку, вистрибує з машини, натискає кнопку в телефонному додатку, а автоматизована система робить все інше. Автомобіль заїжджає на порожній паркувальний майданчик разом із зарядним роботом, який відкриває люк і під’єднується до електромережі

Коли автомобіль заряджається до потрібного рівня, робот від’єднується від мережі, і машина від’їжджає на вільне місце для паркування, залишаючи робот вільним для наступного клієнта
Система вийшла за рамки ранньої експериментальної стадії, і автоматизовану паркувальну систему було схвалено для комерційного використання ще у 2022 році. Комбінована система паркування та зарядки також не потребує новозбудованих гаражів

Роботи призначені для розгортання в існуючих парковках, які вже мають автоматизоване паркування, або в місцях, де вся система встановлюється вперше. Автоматизоване паркування вже рік працює на парковці аеропорту Штутгарта і вважається першою в світі послугою автономного паркування четвертого рівня
Автоматизована система оплати послуг паркувальників випробовується на парковці для співробітників компанії Cariad в Інгольштадті, та в гаражі компанії Bosch у Людвігсбурзі. Bosch вважає, що покращення зручності – це спосіб підвищити привабливість електромобілів, і на більш тонкому рівні компанія також інвестує в технологію карбіду кремнію

Перехід на менш енергоємні чіпи з карбіду кремнію в електромобілях може, за словами компанії, збільшити запас ходу в середньому на 6%, допомагаючи зменшити ще один бар’єр на шляху поширення електромобілів: занепокоєння щодо дальності пробігу
Читати далі
Схожі записиНовий Rimac Nevera у спеціальному виконанні приховує значно більше, ніж просто технічні характеристики, і частину деталей його власникам поки що навіть не дозволено розголошувати. Кількість зібраних Rimac Nevera R Founder’s Edition буде обмежена лише десятьма екземплярами. Навіть на тлі стандартної Nevera R, серія якої налічує всього 40 автомобілів, цей варіант виглядає майже недосяжним Nevera R […]
20 Грудня 2025
Електричний Dodge Charger Daytona досі не знаходить покупців, але компанія вирішила піти несподіваним шляхом і різко підняла ціну. Dodge уже приймає замовлення на версію Charger Daytona Scat Pack модельного року 2027, хоча до 2026 ще залишаються тижні. Стартова вартість тепер становить $72 495, і різниця з попередніми цінами виглядає вкрай різкою Для порівняння, Charger Daytona […]
20 Грудня 2025
На ринку США з’явився сонячний тент для вантажної платформи електричного пікапу Rivian R1T, який дозволяє виробляти електроенергію як під час руху, так і на стоянці. Рішення орієнтоване на тих, хто часто виїжджає за межі цивілізації, але не готовий відмовлятися від електроінструментів і сучасних гаджетів Систему розробила компанія Worksport Сонячний тент під назвою SOLIS має вбудовані […]
20 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі