За рахунок чого Lucid планує продавати мільйон електромобілів щорічно?
Пітер Роулінсон, CEO Lucid, відверто вказує на проблеми конкурентів і висловлює абсолютну впевненість у тому, що його компанія досягне успіху. В кулуарах Фестивалю швидкості в Гудвуді 2024 року він аргументував свою позицію
– Не думайте про Lucid як про нішеву компанію з виробництва розкішних автомобілів. Ми будемо величезними. Я хочу, щоб ми продавали мільйон автомобілів на рік і мали набагато більший вплив, – каже Пітер
Наразі Lucid продає лише один автомобіль – розкішний седан Air, найдешевша версія якого, Air Pure, коштує $69 900. Це не дуже доступно, щоб зробити Lucid популярним гравцем на ринку, але компанія працює над моделлю середнього розміру вартістю $48 000, яка допоможе їй досягти мети – продавати таку кількість автомобілів
Керівник Lucid також підкреслив, що для електромобіля «понад 40% вартості – це вартість батареї. Бензиновий двигун може коштувати $2000, а електрична батарея – $20 000. Отже, коли інші розглядають гігакастинг, це може дати різницю в $130», – зазначив він, маючи на увазі процес гігакастингу, який вже використовує Tesla і який можуть взяти на озброєння інші виробники, додавши: “Я б’ю в саму точку: вартість акумуляторної батареї”
Архітектура на 900 вольт, найвища серед усіх електромобілів, що випускаються, і вона відрізняє електромобілі Lucid від інших. Це не тільки дозволяє автомобілям Lucid мати одні з найкращих показників потужності зарядки на ринку, але й допомагає Air поглинати електрони більш економно, ніж інші електромобілі
Впевненість Роулінсона поширюється і на майбутній позашляховик Lucid Gravity, який він вважає найкращим позашляховиком у світі. Він очікує побити продажі Rivian R1S, наголошуючи: «Як на це відреагує Rivian?». Тому що Gravity буде найкращим позашляховиком, і ніхто не зможе з ним конкурувати. Для мене продукт – це король. Я їздив на R1S, і я їздив на Gravity. Я не хвилююся». Нещодавно Rivian докорінно переробила лінійку моделей R1, випустивши нові акумулятори, двигуни та програмне забезпечення
Також компанія Lucid оголосила, що оновлений седан Air 2025 модельного року досяг найкращого у своєму класі показника ефективності – всього 8 км на кожну спожиту кіловат-годину. Це дозволяє Air Pure проїхати понад 640 реальних кілометрів на одному заряді батареї ємністю 84 кВт-год. Щоб уявити, наскільки це вражаючий результат, BMW i5 M60 не може проїхати більше 425 км на акумуляторі ємністю 81,2 кВт-год, перш ніж його потрібно буде під’єднати до електромережі