Пітер Роулінсон, CEO Lucid, відверто вказує на проблеми конкурентів і висловлює абсолютну впевненість у тому, що його компанія досягне успіху. В кулуарах Фестивалю швидкості в Гудвуді 2024 року він аргументував свою позицію
– Не думайте про Lucid як про нішеву компанію з виробництва розкішних автомобілів. Ми будемо величезними. Я хочу, щоб ми продавали мільйон автомобілів на рік і мали набагато більший вплив, – каже Пітер
Наразі Lucid продає лише один автомобіль – розкішний седан Air, найдешевша версія якого, Air Pure, коштує $69 900. Це не дуже доступно, щоб зробити Lucid популярним гравцем на ринку, але компанія працює над моделлю середнього розміру вартістю $48 000, яка допоможе їй досягти мети – продавати таку кількість автомобілів

Керівник Lucid також підкреслив, що для електромобіля «понад 40% вартості – це вартість батареї. Бензиновий двигун може коштувати $2000, а електрична батарея – $20 000. Отже, коли інші розглядають гігакастинг, це може дати різницю в $130», – зазначив він, маючи на увазі процес гігакастингу, який вже використовує Tesla і який можуть взяти на озброєння інші виробники, додавши: “Я б’ю в саму точку: вартість акумуляторної батареї”
Архітектура на 900 вольт, найвища серед усіх електромобілів, що випускаються, і вона відрізняє електромобілі Lucid від інших. Це не тільки дозволяє автомобілям Lucid мати одні з найкращих показників потужності зарядки на ринку, але й допомагає Air поглинати електрони більш економно, ніж інші електромобілі
Впевненість Роулінсона поширюється і на майбутній позашляховик Lucid Gravity, який він вважає найкращим позашляховиком у світі. Він очікує побити продажі Rivian R1S, наголошуючи: «Як на це відреагує Rivian?». Тому що Gravity буде найкращим позашляховиком, і ніхто не зможе з ним конкурувати. Для мене продукт – це король. Я їздив на R1S, і я їздив на Gravity. Я не хвилююся». Нещодавно Rivian докорінно переробила лінійку моделей R1, випустивши нові акумулятори, двигуни та програмне забезпечення
Також компанія Lucid оголосила, що оновлений седан Air 2025 модельного року досяг найкращого у своєму класі показника ефективності – всього 8 км на кожну спожиту кіловат-годину. Це дозволяє Air Pure проїхати понад 640 реальних кілометрів на одному заряді батареї ємністю 84 кВт-год. Щоб уявити, наскільки це вражаючий результат, BMW i5 M60 не може проїхати більше 425 км на акумуляторі ємністю 81,2 кВт-год, перш ніж його потрібно буде під’єднати до електромережі
Читати далі
Схожі записиМіжнародна автомобільна федерація (FIA) оголосила про запровадження технічних стандартів та правила омологації для електрокартів у категоріях Junior і Senior Нові вимоги охоплюють електричні силові установки, допустимі межі напруги, масу, розташування батарей і способи інтеграції силових елементів Нові стандарти, затверджені Всесвітньою радою автоспорту FIA, стали продовженням попередніх правил, які з жовтня 2023 року регулюють молодшу категорію […]
22 Жовтня 2025
Південнокорейські науковці представили новий матеріал для анодів літій-іонних батарей, який дозволяє значно прискорити заряджання і водночас зберігати тривалий термін служби. Дослідження провели фахівці з Ульсанського національного інституту науки і технологій (UNIST), Корейського університету та Інституту науки і технологій KIST, а його результати опубліковано у журналі Advanced Functional Materials Основою відкриття став гібридний анод, створений із […]
22 Жовтня 2025
Африканська компанія Spiro залучила $100 млн для масштабного розширення своєї мережі заміни акумуляторів для електромотоциклів Рекордний раунд фінансування очолив Фонд розвитку експорту в Африці (FEDA) — інвестиційний підрозділ Afreximbank, який виділив $75 млн. Завдяки цим коштам компанія зможе суттєво збільшити кількість електричних мотоциклів на дорогах та розширити мережу станцій заміни акумуляторів. Модель роботи Spiro проста: […]
22 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі