- Більш потужний прототип електричного седана Xiaomi SU7 був помічений під час тестування на Нюрбургринзі
- Очікується, що хардкор-версія матиме понад 1000 к.с. і стане конкурентом Porsche Taycan Turbo GT та Tesla Model S Plaid
- Taycan Turbo GT нещодавно проїхав кільце за 7:07.55, ставши найшвидшим серійним електромобілем після Rimac Nevera
Схоже, що SU7 від Xiomi не задовольняється простим копіюванням дизайну Porsche Taycan. Тепер він полює за рекордами Нюрбургрингу з новим, більш зарядженим варіантом електричного седану китайського виробництва
Виробник смартфонів Xiaomi випустив SU7, свій перший електромобіль, у грудні минулого року, і це призвело до шквалу замовлень на автомобіль, базові комплектації якого за ціною нижчі за Tesla Model 3, а топові версії пропонують потужність, яка наближає його до Porsche Taycan Turbo
Флагманський SU7 оснащений двома електродвигунами потужністю 663 к.с. (495 кВт) і крутним моментом 838 Нм, які розганяють чотиридверне купе з носом як у McLaren від 0 до 100 км/год всього за 2,78 секунди

Але Taycan від Porsche був оновлений з моменту появи SU7, отримавши надлишок потужності і нову супер-модель Turbo GT. Останній видає до 1092 к.с. (815 кВт), а версія з опціональним полегшеним пакетом Weissach проїхала Нюрбургринг за 7:07.55, що зробило її другим найшвидшим серійним електромобілем після Rimac Nevera
Пакет Weissach включає в себе видалення задніх сидінь, а також фіксований задній спойлер замість висувного, який встановлюється на простіших Taycan, і хоча через тоноване заднє скло не можна побачити, чи зберіг прототип Xiaomi на Нюрбургринзі свою задню лавку, фіксоване заднє крило тут як тут. А оскільки купа додаткової притискної сили ззаду не принесе користі, якщо не зменшити підйомну силу спереду, цей SU7 отримав невеликий спойлер на підборідді, встановлений під переднім бампером

Більше аеродинаміки та жорсткіша підвіска, яку Xiaomi додасть, щоб змусити її працювати, – це все добре, але SU7 потребуватиме величезної ін’єкції потужності, якщо він збирається перевершити Taycan Turbo GT на 20,8-кілометровій трасі Нюрбургринг. Такі м’язи повинні також зменшити час розгону з нуля до 100 км/год значно нижче 2,5 секунд
У найближчі місяці ми дізнаємось більше про цей все ще секретний SU7, в тому числі про його ціну, яка гарантовано буде значно нижчою за $230 000, які просять за GT3 з модельного ряду Taycan
Читати далі
Схожі записиЗавдяки AI складні й довгі процеси спрощуються, а час розробки помітно скорочується. Щоб перевірити можливості нової технології на практиці, один професійний дизайнер поставив собі амбітне завдання — за один день створити повноцінний концепт-кар, починаючи з кількох ескізів від руки та завершуючи фотореалістичними зображеннями, згенерованими виключно за допомогою ШІ Автором експерименту став Антонен Коен, французький автомобільний […]
14 Грудня 2025
Інженери BMW працюють у прискореному режимі, адже до кінця 2027 року компанія планує вивести на ринок близько сорока нових або глибоко оновлених моделей Neue Klasse. Серед них опинився наступний X7, який нещодавно помітили під час тестів у Німеччині. Під камуфляжем автомобіль виглядає як легкий рестайлінг, але насправді йдеться про повноцінну зміну покоління. Поточний X7 дебютував […]
14 Грудня 2025
Компанія Unplugged Performance представила нові ковані колеса, розроблені спеціально для електричного пікапа Tesla. Виробник обіцяє високу міцність, надійний захист від бордюрів і характеристики, близькі до заводських рішень Tesla Unplugged Performance відома своїми гучними заявами На початку року компанія назвала свої колеса Road Warrior для Tesla Model 3 і Model Y першими у світі «незнищенними». Тепер […]
14 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі