Заряджений Xiaomi SU7 хоче побити рекорд Porsche Taycan на Нюрбургринзі?
- Більш потужний прототип електричного седана Xiaomi SU7 був помічений під час тестування на Нюрбургринзі
- Очікується, що хардкор-версія матиме понад 1000 к.с. і стане конкурентом Porsche Taycan Turbo GT та Tesla Model S Plaid
- Taycan Turbo GT нещодавно проїхав кільце за 7:07.55, ставши найшвидшим серійним електромобілем після Rimac Nevera
Схоже, що SU7 від Xiomi не задовольняється простим копіюванням дизайну Porsche Taycan. Тепер він полює за рекордами Нюрбургрингу з новим, більш зарядженим варіантом електричного седану китайського виробництва
Виробник смартфонів Xiaomi випустив SU7, свій перший електромобіль, у грудні минулого року, і це призвело до шквалу замовлень на автомобіль, базові комплектації якого за ціною нижчі за Tesla Model 3, а топові версії пропонують потужність, яка наближає його до Porsche Taycan Turbo
Флагманський SU7 оснащений двома електродвигунами потужністю 663 к.с. (495 кВт) і крутним моментом 838 Нм, які розганяють чотиридверне купе з носом як у McLaren від 0 до 100 км/год всього за 2,78 секунди
Але Taycan від Porsche був оновлений з моменту появи SU7, отримавши надлишок потужності і нову супер-модель Turbo GT. Останній видає до 1092 к.с. (815 кВт), а версія з опціональним полегшеним пакетом Weissach проїхала Нюрбургринг за 7:07.55, що зробило її другим найшвидшим серійним електромобілем після Rimac Nevera
Пакет Weissach включає в себе видалення задніх сидінь, а також фіксований задній спойлер замість висувного, який встановлюється на простіших Taycan, і хоча через тоноване заднє скло не можна побачити, чи зберіг прототип Xiaomi на Нюрбургринзі свою задню лавку, фіксоване заднє крило тут як тут. А оскільки купа додаткової притискної сили ззаду не принесе користі, якщо не зменшити підйомну силу спереду, цей SU7 отримав невеликий спойлер на підборідді, встановлений під переднім бампером
Більше аеродинаміки та жорсткіша підвіска, яку Xiaomi додасть, щоб змусити її працювати, – це все добре, але SU7 потребуватиме величезної ін’єкції потужності, якщо він збирається перевершити Taycan Turbo GT на 20,8-кілометровій трасі Нюрбургринг. Такі м’язи повинні також зменшити час розгону з нуля до 100 км/год значно нижче 2,5 секунд
У найближчі місяці ми дізнаємось більше про цей все ще секретний SU7, в тому числі про його ціну, яка гарантовано буде значно нижчою за $230 000, які просять за GT3 з модельного ряду Taycan