Курйозний випадок стався в Японії, коли місцева поліція виписала штраф жінці, яка рухалась тротуаром на своїй електричній валізі без водійської ліцензії, наче це мопед
Це перший випадок, коли держава звинуватила людину в такому злочині
Насправді цей транспортний засіб ще називають самокатом Airwheel SE3 Mobility Scooter. Він розвиває максимальну швидкість 13 км/год, і поліція чітко дала зрозуміти, що все було б добре, якби жінка просто мала водійське посвідчення
Японська влада не висунула жінці звинувачення, але була проведена прес-конференція, на якій було оголошене звинувачення і продемонстрували скутер-валізу, про яку йшлося. “Я не вважала її транспортним засобом і не думала, що для їзді на валізі потрібні водійські права”, – сказала жінка, повідомляє StraitsTimes

Уряд класифікує валізу так само, як 50-кубові мопеди або мотоцикли
Цікаво, що в Японії не потрібні водійські права для інших електрифікованих транспортних засобів, наприклад, таких як електро-велосипеди. Але їм дозволено їздити зі швидкістю до 20 км/год, і цьому параметру Airwheel SE3 Mobility Scooter відповідає у повній мірі
Закон недосконалий
В той же час, Закон про дорожній рух Японії чітко прописує. “Все, що не відповідає умовам, навіть якщо воно виглядає як електросамокат, вважається звичайним мопедом або автомобілем і вимагає водійських прав. Транспортні засоби, які не відповідають цим стандартам, продовжуватимуть підпадати під дію правил дорожнього руху відповідно до їхньої класифікації”, – сказано в документі
Здається трохи безглуздим, чи не так? Хоча, хто знає, можливо, ця жінка й справді спричиняла хаос на цій валізі-самокаті
Читати далі
Схожі записиЗнайомтеся зі Sleipner — 40-тонною електричною вантажівкою формули 8×4, створеною для найважчих умов гірничих робіт. Компанія Scania назвала свій перший повністю електричний кар’єрний самоскид на честь міфічного восьминогого коня Одіна й уже ввела його в експлуатацію на залізорудній шахті Мальмбергет у Швеції Sleipner став першим акумуляторним самоскидом із формулою 8×4 у лінійці Scania Проєкт розробляли […]
18 Грудня 2025
Європейський Союз готує нову категорію малих електромобілів із так званими «суперкредитами», аби заохотити автовиробників робити доступні електрокари безпосередньо в Європі. Попри дискусії навколо пом’якшення заборони на двигуни внутрішнього згоряння після 2035 року, у Брюсселі й далі наполягають на електричному майбутньому транспорту У межах оновленого «Автомобільного пакета» з’являється окрема підкатегорія M1E До неї зможуть потрапити лише […]
18 Грудня 2025
Ринок уже звикає до дешевих електромобілів з Китаю, які легко переграють європейські, американські та японські моделі за ціною. Dacia Spring теж вписується у цю компанію, адже його виробництво розміщене в Китаї, хоча бренд залишається європейським У Великій Британії Dacia Spring 2026-го модельного року стартує з позначки 12 240 фунтів (13 980 євро) з урахуванням усіх […]
18 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі