DS Automobiles, преміальний бренд концерну Stellantis, представив свою нову модель – N°4. По суті, це глибоко оновлена та ребрендована версія знайомого хетчбека DS 4. Натхненний флагманом бренду N°8, новий DS N°4, попри збереження впізнаваної елегантної естетики, демонструє помітний крок вперед у дизайні, який повинен надати йому ще більш вираженого преміального відчуття, зберігаючи при цьому унікальний французький шарм
Передня частина отримала найбільше змін і нове візуальне «обличчя» моделі
Преміальний хетчбек (хоча його силует часто описують як кросовер-купе або високий хетчбек) отримав абсолютно нову передню панель з елегантною, витонченою решіткою радіатора, яка тепер має ефектну підсвітку, створюючи унікальний світловий підпис. До неї приєднується підсвічений логотип DS – фірмовий елемент новітніх моделей бренду, підкреслюючи його преміальність. Також оновлено дизайн денних ходових вогнів. Дизайнери розробили більш виразний передній бампер з візуально розширеним нижнім повітрозабірником. Цікавою деталлю є подовження капота на 12 мм, який тепер елегантно частково накриває верхню частину решітки радіатора
Рухаючись уздовж борту, ми бачимо знайомий елегантний профіль, характерний для DS 4, який зберігає свою оригінальність. Автомобіль може оснащуватися доволі великими 19- або навіть 20-дюймовими легкосплавними дисками, які ідеально доповнюють його пропорції та підкреслюють преміальний статус. Візуально цікавим елементом, що додає легкості, є «плаваючий» дах, який, як і раніше, можна замовити у контрастному чорному кольорі. Невеликі, але помітні зміни відбулися і ззаду: з’явилися нові, більш виразні темні акценти та абсолютно нові шильдики, що відповідають новому імені моделі – N°4, завершуючи оновлений образ
Салон: Еволюція знайомого простору та преміальні деталі
Попри досить помітні зміни зовні, інтер’єр DS N°4 одразу впізнається, зберігаючи загальну архітектуру та фірмовий стиль DS з його оригінальними рішеннями. Проте, і тут не обійшлося без суттєвих оновлень, спрямованих на покращення технологічності та комфорту. Головні технологічні апгрейди – це поява більшої, повністю цифрової 10,25-дюймової панелі приладів, яка замінила попередню, та збільшення розміру центрального сенсорного екрана інформаційно-розважальної системи до 10 дюймів. Це забезпечує кращу візуалізацію інформації та зручніше керування функціями автомобіля
Хоча детальних фотографій інтер’єру поки небагато, відомо, що у дорожчих комплектаціях DS N°4 запропонує високоякісні матеріали, характерні для преміум-сегменту. Йдеться про оздоблення високоякісною Alcantara, вишуканою натуральною шкірою Nappa кольору Criollo Brown, а також елегантні декоративні вставки з натурального коричневого ясена. Серед доступних опцій – підігрів передніх сидінь, зручна бездротова зарядка для смартфона та вражаюча аудіосистема Focal з 14 динаміками, яка обіцяє відмінне, об’ємне звучання, перетворюючи салон на концертний зал
Багажник: Різний об’єм залежно від силової установки
Щодо практичності та об’єму багажного відділення, тут є нюанси, пов’язані з типом силової установки, які варто враховувати при виборі. Найбільший багажник очікувано у класичної гібридної версії (Hybrid) – 430 літрів. Версія з плагін-гібридною установкою (Plug-In Hybrid) має дещо менший об’єм через розміщення елементів гібридної системи та батареї – 360 літрів. Повністю електрична версія (EV) знаходиться посередині – 390 літрів, пропонуючи розумний компроміс між простором для багажу та електричною мобільністю без локальних викидів
Силова установка на будь-який смак: EV, PHEV та Hybrid
Одна з ключових переваг DS N°4 – це надзвичайно широка лінійка силових установок, що включає три варіанти електрифікації, націлені на різні потреби та сценарії використання
Почнемо з повністю електричної версії під назвою N°4 E-Tense. Вона оснащена батарейним блоком ємністю 58,3 кВт-год та потужним електродвигуном, що розвиває 210 к.с. (157 кВт) та 343 Нм крутного моменту. Це забезпечує автомобілю цілком пристойний комбінований запас ходу за європейським вимірювальним циклом WLTP – до 450 кілометрів. А при необхідності швидко поповнити енергію, швидка зарядка постійним струмом потужністю до 120 кВт дозволить поповнити заряд з 20% до 80% приблизно за 30 хвилин
Далі йде версія Plug-In Hybrid (PHEV), що пропонує найкраще з обох світів. Вона поєднує бензиновий чотирициліндровий двигун з турбонаддувом та електродвигун, який тепер інтегровано в нову, більш досконалу семиступінчасту автоматичну трансмісію з подвійним зчепленням (DCT). Ключове оновлення у цій версії – нова батарея більшої ємності, що становить 14,6 кВт-год. Це дозволило, за заявою виробника, суттєво збільшити запас ходу виключно на електротязі – на 30%. Щодо сукупних характеристик, плагін-гібрид видає 222 к.с. (165 кВт) та 360 Нм крутного моменту. Це дозволяє йому розганятися з 0 до 100 км/год за 7,1 секунди, що на 0,3 секунди швидше за попередню версію DS 4 PHEV. А комбінований запас ходу виключно на електротязі сягає до 81 кілометра, що робить його дуже ефективним для щоденних поїздок без використання бензину
Для тих, хто шукає оптимальний баланс між традиційною технологією та електрифікацією без необхідності зовнішньої зарядки, пропонується версія Hybrid. Вона оснащена компактним бензиновим трициліндровим двигуном об’ємом 1,2 літра з турбонаддувом. Цей двигун працює в парі з шестиступінчастою автоматичною трансмісією з подвійним зчепленням, в яку інтегровано невеликий електродвигун. Сукупні характеристики цієї установки складають 143 к.с. (107 кВт) та 230 Нм крутного моменту. Ця система дозволяє здійснювати рух виключно на електротязі на низьких швидкостях. У DS заявляють, що в умовах міського трафіку, залежно від щільності руху та стилю водіння, водії можуть розраховувати на рух виключно на електротязі до 50% часу. Це дозволяє значно знизити витрату пального та викиди в міських циклах
Загалом, оновлений DS N°4 – це не просто зміна імені, а логічна еволюція моделі, яка стала більш сучасною, технологічною та пропонує широкі можливості вибору силових установок
Читати далі
Схожі записиКомпанія Skoda зробила несподіваний, але дуже логічний крок у розвитку своєї електромобільної лінійки — перетворила популярний електричний кросовер Enyaq на комерційний автомобіль. Новинка отримала назву Skoda Enyaq Cargo і на перший погляд майже не відрізняється від звичайного Enyaq, допоки не зазирнеш усередину. Це перша повністю електрична модель марки, адаптована для потреб малого бізнесу та комерційних […]
15 Липня 2025General Motors зробив ще один крок назустріч доступним електромобілям, оголосивши про запуск нової програми з виробництва акумуляторів на базі літій-залізо-фосфатної (LFP) хімії. Йдеться про модернізацію заводу Ultium Cells у місті Спрінг-Гілл, штат Теннессі, де вже наприкінці 2027 року розпочнеться випуск нових батарей для наступного покоління бюджетних електрокарів. Саме ця технологія, за словами компанії, дозволить суттєво […]
15 Липня 2025Polestar не може усунути проблему з камерою заднього виду: два відкликання і жодного результату В електромобілях програмне забезпечення відіграє ключову роль у роботі більшості систем автомобіля. Але навіть у брендів, що позиціонують себе як технологічно прогресивні, трапляються невдачі. Яскравий приклад — ситуація з електрокарами Polestar 2, які вже двічі за останні 12 місяців відкликали через […]
15 Липня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі