Німецька тюнінгова компанія Brabus представив набір опціональних компонентів, які обіцяють покращити як поведінку на дорозі, так і аеродинаміку гарячого електричного кросовера Smart #3
Спереду Smart #3 Brabus відрізняється спліттером, який зменшує підйомну силу на високих швидкостях
Спліттер поєднується з розширювачами на повітрозабірниках бамперів, завдяки чому вони виглядають ще більш агресивно. Ззаду Brabus встановив великий спойлер та вставку, що імітує дифузор – вони виготовлені з високоякісного поліуретанового синтетичного матеріалу

Серед опцій – занижена підвіска та більше емблем Brabus у салоні
Ще одне помітне оновлення – 21-дюймові легкосплавні диски Brabus Monoblock Z Platinum Edition, які набагато кращі за стандартні 20-дюймові диски. Ці диски взуті в шини 255/35 ZR21 від Continental, Hankook або Yokohama на вибір замовника. Brabus також пропонує той самий дизайн у більш скромному 20-дюймовому розмірі
Для кращої керованості Brabus пропонує спортивні пружини, які опускають Smart #3 на 35 мм, що краще відповідає хот-хетчу, а не кросоверу. І це на краще, адже він навряд чи коли з’їде з твердого покриття

Як і очікувалося, повністю електрична силова установка не зазнала жодних змін
Smart #3 Brabus, як і раніше, оснащений двома електродвигунами, що видають сумарну потужність 422 к.с. (315 кВт) і крутний момент 543 Нм, які живляться від акумуляторної батареї ємністю 66 кВт-год. З такою установкою позашляховик розганяється від 0 до 100 км/год за 3,7 секунди
Нарешті, тюнер пропонує додаткові опції для інтер’єру. До них відносяться алюмінієві педалі, підсвічування бокових порогів, килимки для підлоги та велюровий килимок у багажний відсік – і все це з гордістю носить логотип Brabus

Усі зовнішні та внутрішні оновлення для марки електромобілів Smart #3 перераховані на офіційному сайті Brabus, а ціни можна отримати за запитом
Читати далі
Схожі записиБагато років у соцмережах любили лякати всіх розмовами про те, що акумулятори в електромобілях швидко вмирають, немов батарея у смартфоні через три роки. Здавалося, електрокари приречені втрачати свою ефективність і ставати майже непотрібними після кількох сезонів експлуатації. Нові дані свідчать про протилежне. Сучасні технології акумуляторів виявилися значно довговічнішими, ніж припускали навіть інженери Шведська компанія з […]
27 Жовтня 2025
На вигляд Munro M280 ніби зійшов із конвеєра у 1985 році Квадратний кузов, прості форми, атмосферний дух класичного Land Rover Defender. Але під цим «олдскульним» корпусом приховано сучасну електричну силову установку і потужне обладнання для справжнього бездоріжжя Сьогодні на ринку з’являється дедалі більше електромобілів, які успішно конкурують з авто на ДВЗ, призначених для суворого бездоріжжя. […]
27 Жовтня 2025
Ринок електромобілів у США переживає не найпростіший період. Політика, яка знову сприяє традиційному паливу, а також скасування федеральної податкової пільги на електромобілі зменшили попит. Деякі виробники переглядають свої плани, призупиняють анонсовані моделі або зменшують масштаб проектів, які ще вчора здавалися безумовними Jeep, однак, не збирається здаватися Після того як Stellantis відмовився від електричної версії пікапа […]
27 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі