Компанія Alpine представила новий електричний хетчбек A290 Rallye, спеціально підготовлений для змагань на ґрунтових, гравійних і снігових трасах. Модель побудована на базі серійного A290, але отримала суттєві оновлення ходової частини та спеціальне ралійне оснащення. Таким чином, бренд, який здобув популярність ще в 1950–1970-х роках завдяки успіхам у ралі, повертається до витоків — тепер уже в електричній ері
Під капотом A290 Rallye розміщено той самий електродвигун потужністю 217 к.с. (160 кВт), як і в топовій версії дорожньої моделі
Проте вся динаміка передається на передні колеса через новий механічний диференціал підвищеного тертя ZF, який покращує зчеплення та стабільність на поворотах. Шасі також істотно доопрацьовано: замість стандартної підвіски встановлено спортивні амортизатори ALP Racing Suspension, а колеса — 18-дюймові диски Evo Corse з шинами Michelin Pilot Sport A. Гальма також зазнали модернізації — замість 320-міліметрових дисків спереду встановлено 350-міліметрові з шестипоршневими супортами
Для керованості на вузьких гірських дорогах і різких поворотах авто отримало гідравлічний ручник — класичний інструмент ралійного пілота для ефектних «дрифтових» розворотів. Також оновлено програмне забезпечення ABS для кращої адаптації під специфіку бездоріжжя. Водночас автомобіль залишається придатним для участі в регіональних змаганнях, а не лише шоу-гонках — він відповідає вимогам FIA і має відповідне оснащення, зокрема каркас безпеки та ковшоподібні сидіння Sabelt
Особливу увагу Alpine приділила звуку
У стандартному A290 вже є синтезований звук, але для версії Rallye розробили окремий зовнішній аудіогенератор, який імітує зміну звуку залежно від швидкості та положення педалі акселератора. Це створює ефект «реву» боліда, який додає видовищності під час гонок і приваблює глядачів
Вартість новинки становить 59 990 євро, що робить її відносно доступною в сегменті клієнтських ралі-карів. Водночас вона приблизно на 40% дорожча за серійну версію A290 з тим самим двигуном. Однак покупці отримують не просто набір тюнінгу — кожен екземпляр збирається вручну у спортивному підрозділі на заводі Alpine в Дьєппі, на історичному підприємстві Jean Rédélé
Світова прем’єра моделі відбудеться цього тижня на французькому етапі Rallye Rouergue Rodez Aveyron Occitanie
Далі A290 Rallye вирушить на фестиваль швидкості в Гудвуді у Великій Британії, а потім — на ще один ралійний етап у Монблані. У планах Alpine — організувати для покупців A290 Rallye спеціальне змагання у Франції вже цього року. Учасникам обіцяють технічну підтримку, а також спеціалізовану інфраструктуру для зарядки електромобілів просто на трасі
Читати далі
Схожі записиУ німецькому Інституті електронно-променевих та плазмових технологій імені Фраунгофера (Fraunhofer FEP) розробили нову технологію виробництва електродів для акумуляторів, яка може суттєво вплинути на майбутнє літій-іонних батарей. Йдеться про заміну традиційних металевих носіїв електродів на полімерні плівки, покриті тонким шаром міді або алюмінію Новий підхід дозволяє зменшити масу батареї без втрати її продуктивності У звичайних літій-іонних […]
5 Липня 2025Італія робить черговий впевнений крок до екологічно чистого транспорту, оголосивши масштабний тендер на закупівлю 600 електробусів загальною вартістю 650 мільйонів євро. Центральне агентство державних закупівель Consip виступає замовником і координатором цієї ініціативи, яка охоплює всі типи автобусів — від компактних міських мікроавтобусів до великих зчленованих машин. Проєкт спрямований на модернізацію громадського транспорту в містах, міжміських […]
5 Липня 2025Компанія Wevo Energy, один із провідних розробників програмного забезпечення для управління зарядними станціями електромобілів, представила інноваційне рішення для сфери обслуговування клієнтів — віртуального голосового помічника Olivia. Це перший у світі телефонний агент, створений спеціально для підтримки користувачів інфраструктури заряджання електромобілів на базі штучного інтелекту. Olivia працює 24/7 і здатна не лише відповідати на запитання, а […]
5 Липня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі