Компанія Alpine представила новий електричний хетчбек A290 Rallye, спеціально підготовлений для змагань на ґрунтових, гравійних і снігових трасах. Модель побудована на базі серійного A290, але отримала суттєві оновлення ходової частини та спеціальне ралійне оснащення. Таким чином, бренд, який здобув популярність ще в 1950–1970-х роках завдяки успіхам у ралі, повертається до витоків — тепер уже в електричній ері
Під капотом A290 Rallye розміщено той самий електродвигун потужністю 217 к.с. (160 кВт), як і в топовій версії дорожньої моделі

Проте вся динаміка передається на передні колеса через новий механічний диференціал підвищеного тертя ZF, який покращує зчеплення та стабільність на поворотах. Шасі також істотно доопрацьовано: замість стандартної підвіски встановлено спортивні амортизатори ALP Racing Suspension, а колеса — 18-дюймові диски Evo Corse з шинами Michelin Pilot Sport A. Гальма також зазнали модернізації — замість 320-міліметрових дисків спереду встановлено 350-міліметрові з шестипоршневими супортами
Для керованості на вузьких гірських дорогах і різких поворотах авто отримало гідравлічний ручник — класичний інструмент ралійного пілота для ефектних «дрифтових» розворотів. Також оновлено програмне забезпечення ABS для кращої адаптації під специфіку бездоріжжя. Водночас автомобіль залишається придатним для участі в регіональних змаганнях, а не лише шоу-гонках — він відповідає вимогам FIA і має відповідне оснащення, зокрема каркас безпеки та ковшоподібні сидіння Sabelt

Особливу увагу Alpine приділила звуку
У стандартному A290 вже є синтезований звук, але для версії Rallye розробили окремий зовнішній аудіогенератор, який імітує зміну звуку залежно від швидкості та положення педалі акселератора. Це створює ефект «реву» боліда, який додає видовищності під час гонок і приваблює глядачів
Вартість новинки становить 59 990 євро, що робить її відносно доступною в сегменті клієнтських ралі-карів. Водночас вона приблизно на 40% дорожча за серійну версію A290 з тим самим двигуном. Однак покупці отримують не просто набір тюнінгу — кожен екземпляр збирається вручну у спортивному підрозділі на заводі Alpine в Дьєппі, на історичному підприємстві Jean Rédélé

Світова прем’єра моделі відбудеться цього тижня на французькому етапі Rallye Rouergue Rodez Aveyron Occitanie
Далі A290 Rallye вирушить на фестиваль швидкості в Гудвуді у Великій Британії, а потім — на ще один ралійний етап у Монблані. У планах Alpine — організувати для покупців A290 Rallye спеціальне змагання у Франції вже цього року. Учасникам обіцяють технічну підтримку, а також спеціалізовану інфраструктуру для зарядки електромобілів просто на трасі
Читати далі
Схожі записиПонад 70 тисяч електрокарів, випущених торік, тепер можуть отримати суттєве оновлення систем допомоги водію, для встановлення якого потрібно понад двадцять годин роботи Китайський бренд Zeekr зіткнувся з несподіваною проблемою Компанія занадто швидко перейшла на нову апаратну платформу для своїх моделей, тож власники торішніх авто відчули себе обділеними. Щоб виправити ситуацію, виробник вирішив піти доволі незвичним […]
27 Листопада 2025
Компанія Bavarian Econs Tech переробила класичне купе BMW 2002 1972-го року випуску на електромобіль, оснастивши його силовою установкою від Tesla та батареями від BMW i3 Електромобілі здатні зробити буденні поїздки напрочуд легкими Вони рухаються тихо та плавно, не створюють зайвих шумів і вібрацій, позбавляють від компромісів, які супроводжують бензинові машини. У щоденному використанні такі авто […]
27 Листопада 2025
Китайські автовиробники стрімко посилюють свої позиції в Європі, поступово відбираючи частину ринку у традиційних брендів. Колись їх сприймали як нішевих конкурентів, а нині вони вже контролюють 6,8% продажів нових авто в Європі за жовтень. Серед лідерів опинилися концерни SAIC і BYD, тоді як Tesla переживає найгірший період за останні роки У жовтні покупці в ЄС, […]
27 Листопада 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі