Audi робить ставку на штучний інтелект (ШІ), щоб вивести виробництво на новий рівень
Від складальних ліній в Інгольштадті до кузовних цехів у Неккарсульмі, компанія впроваджує ШІ для підвищення ефективності, економії часу та забезпечення найвищих стандартів якості. За словами Герда Вокера, члена ради директорів з виробництва та логістики, “штучний інтелект – це справжній прорив для нашої індустрії”. Завдяки цілеспрямованому застосуванню ШІ Audi створює виробниче середовище, яке не лише економить кошти, а й підтримує працівників, дозволяючи їм зосередитися на завданнях, які потребують людської майстерності. Понад 100 проєктів ШІ на різних стадіях розробки вже інтегруються у серійне виробництво, з акцентом на моніторинг якості та генеративний інтелект, роблячи Audi піонером у цифровій трансформації автовиробництва
Виробництво в Audi генерує сотні петабайтів даних, і щодня додаються тисячі гігабайтів нової інформації
Така цифрова скарбниця – ключ до стратегії 360factory, яка прагне створити повністю підключений, інноваційний і сталий завод. Вокер зазначає, що ШІ дозволяє глибше аналізувати ці дані, прискорюючи шлях до data-driven виробництва. Одним із яскравих прикладів є проєкт “Tender Toucan”, який використовує генеративний ШІ для аналізу тендерних пропозицій. Цей інструмент автоматично створює списки вимог, оцінює відповідність пропозицій і заощаджує до 30% часу працівників. Влітку 2025 року “Tender Toucan” буде впроваджено для планування серійного виробництва силових агрегатів і високовольтних батарей, а згодом пошириться на весь Volkswagen Group. Цей проєкт також закладає основу для інших ШІ-додатків, демонструючи, як технології можуть оптимізувати навіть найскладніші процеси
У сфері контролю якості Audi також досягає нових висот завдяки ШІ
У складальних цехах Інгольштадта та Неккарсульма працює система “IRIS”, яка за допомогою камер перевіряє правильність розміщення технічних етикеток на автомобілях – від мови до точного розташування. Це економить приблизно хвилину на кожному автомобілі, забезпечуючи відповідність стандартам. Ще один прорив – співпраця з Siemens у Неккарсульмі, де система “Weld Splatter Detection” (WSD) використовує ШІ для виявлення бризок зварювання на днищі автомобілів, які можуть спричинити пошкодження, наприклад, кабелів. Починаючи з літа 2025 року, роботизована рука автоматично видалятиме ці дефекти, покращуючи безпеку та ергономіку для працівників. Такі рішення не лише прискорюють виробництво, а й роблять його безпечнішим і комфортнішим
Щоб максимізувати потенціал ШІ, Audi будує потужну мережу експертів, співпрацюючи з Інноваційним парком штучного інтелекту (IPAI) у Гайльбронні
Цей центр невдовзі стане найбільшим ШІ-хабом Європи з кампусом на 23 гектари, де Audi матиме власний офіс. Поруч розташований завод Böllinger Höfe, який слугує лабораторією для цифрових технологій у рамках ініціативи AI25, спрямованої на цифрову трансформацію автопромисловості. Ця співпраця дозволяє Audi тестувати інновації в реальних умовах, відточуючи ШІ-інструменти для серійного виробництва
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі