BMW M пропонуватиме електромобілі з імітацією перемикання передач і синтетичними звуками

26.06.2024
BMW M пропонуватиме електромобілі з імітацією перемикання передач і синтетичними звуками — photo 11378

Hyundai Ioniq 5 N отримав високу оцінку автолюбителів, і багато хто вважає його найбільш орієнтованим на водія електромобілем на планеті. Підрозділ BMW M помітив це, і його керівник розповів, що компанія теж працює над імітацією перемикання передач і фальшивих звуків для своїх електромобілів

Генеральний директор BMW M вражений Hyundai Ioniq 5 N і хоче запропонувати аналогічні функції для своїх електромобілів

При створенні першого електромобіля зі значком N Hyundai могла б піти шляхом Kia з EV6 GT і дати звичайному Ioniq 5 більше потужності, трохи доопрацювати шасі, встановити великі гальма і закінчити на цьому. Але цього не сталося, автовиробник пішов далі. Були розроблені різні системи і функції, які додають емоцій до загального досвіду водіння, включаючи можливість перемикання передач синтетичної восьмиступінчастої трансмісії з подвійним зчепленням

Нещодавно Top Gear поспілкувався з виконавчим директором BMW M Франком ван Меелем і розпитав його про Ioniq 5 N. Він похвалив Hyundai, і натякнув, що покупці майбутніх електромобілів від BMW матимуть подібний функціонал

BMW M пропонуватиме електромобілі з імітацією перемикання передач і синтетичними звуками — photo 2

Франк ван Меель каже, що звуки допомагають гонщикам точно визначати швидкість

“Мені подобається їхній спосіб мислення – ми теж так думаємо, – сказав він. Вам потрібен зворотній зв’язок [в автомобілі]. Якщо ви на трасі, у вас немає часу дивитися на спідометр чи тахометр. Якщо ви берете участь у перегонах, якщо ви знайдете час, щоб подивитися на дисплей, вас обженуть дві машини. Тому вам потрібен спосіб знати, на якій ви передачі, спосіб “відчувати” обороти”

“У чистому електромобілі з однією передачею, без звуку та емоцій, ви не знаєте, чи їдете ви зі швидкістю 125, 150 чи скільки завгодно, – додає ван Меел. “Ви повинні знайти зв’язок з мозком водія, не змушуючи його дивитися на спідометр. Тому я думаю, що те, що зробив [Hyundai] з емуляцією передач і звуком – над чим ми вже працюємо – це правильний шлях. Нам потрібно щось подібне в наших швидкісних автомобілях”

Керівник BMW M сказав, що компанія працює над імітацією перемикання передач для електромобілів “вже кілька років”, і сказав, що у неї є “дуже цікаві підходи до цієї [проблеми]». До речі, підрозділ заряджених автомобілів Hyundai N фактично створив Альберт Бірман, який очолив пост виконавчого віце-президента Hyundai Motor Group в 2015 році. До того він 31 рік працював в BMW

BMW M пропонуватиме електромобілі з імітацією перемикання передач і синтетичними звуками — photo 3

Перший повноцінний електромобіль компанії буде побудований на платформі Neue Klasse

Першим високопродуктивним електромобілем підрозділу M стане седан, побудований на платформі Neue Klasse. Очікується, що ця модель вийде на ринок у 2026 або 2027 році, і зараз вона проходить випробування з чотиримоторною силовою установкою, яка може видавати до 1 МВт або 1341 к.с.

Тим часом щойно з’явився новий BMW M5, який дивує тим, що це перший гібрид в історії моделі. Причому, з можливістю підзарядки ззовні, так званий Plug-in-Hybrid. Він має батарею на 18,6 кВт-год, завдяки чому може подолати до 69 км виключно на електротязі зі швидкістю до 140 км/год

BMW M пропонуватиме електромобілі з імітацією перемикання передач і синтетичними звуками — photo 4

Для нас електромобілістів – це добре. Очевидно що наступна BMW M5 стане повністю електричною. Але такий перехідний крок сподобався не всім фанатам марки, адже гібридна «емка» стала найважчою за всю історію – 2445 кг споряджена маса. Попередня M5 майже на півтонни легша, та ще й швидша: від 0 до 100 км/год новинка розганяється за 3,4 секунди, що на 0,2 довше за F90 M5

контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK