Renault, Geely та Aramco підтримують ініціативу Horse зі створення нового гібридного силового агрегату, який адаптується до існуючих електричних платформ
У той час як світовий автопром активно шукає баланс між екологічністю та реаліями виробництва, компанія Horse Powertrain презентувала інноваційне рішення, здатне змінити правила гри. За підтримки Renault, Geely та нафтового гіганта Aramco, Horse розробила компактну силову установку, яка може інтегрувати двигун внутрішнього згоряння (ДВЗ) у звичайні електромобілі – фактично, перетворюючи їх на гібриди з мінімальними модифікаціями
Гібридизація електроплатформ – прагматична відповідь ринку?
Концепція, яка отримала назву Future Hybrid Concept, поєднує ДВЗ, електромотор і трансмісію в одному компактному блоці. За словами представників Horse, ця установка призначена для заміни переднього електродвигуна в уже існуючих EV-платформах і кріпиться безпосередньо до підрамника автомобіля. Це дозволяє виробникам адаптувати свої електромобілі до бажання споживачів переробити свій електрокар у гібрид без масштабних змін у виробничому процесі
У той час як більшість автовиробників, плануючи перехід до повної електрифікації, зробили ставку на безальтернативне впровадження BEV (Battery Electric Vehicles), реальність виявилась складнішою. Продажі електромобілів в деяких регіонах виявилися нижчими за прогнози, змушуючи компанії переглядати свої плани та відновлювати розробки моделей з ДВЗ чи гібридів. Саме тут і з’являється вікно можливостей для таких рішень, як концепт від стартапу Horse
Силова установка для різних ринків і пального
Інженери Horse запевняють, що агрегат розроблений для експлуатації в різних країнах світу та підтримує декілька видів пального: бензин, етанол E85, метанол M100 і синтетичні палива. Така гнучкість дозволяє виробникам ефективно відповідати на локальні регуляторні виклики та інфраструктурні обмеження
Генеральний директор компанії Horse Матіас Джанніні наголошує:
“Протягом десятиліття електромобілі вважалися єдиним шляхом до вуглецевої нейтральності, й OEM-виробники планували свої стратегії відповідно. Проте зараз ми бачимо перехід до технологічного плюралізму, коли кожен ринок рухається своїм шляхом до сталої мобільності. Наше рішення дозволяє виробникам зберегти виробничу гнучкість та пропонувати різні типи силових агрегатів із мінімальними витратами ресурсів”
Стратегічна роль Aramco і прагматизм Renault та Geely
Залучення Aramco до проекту не випадкове – компанія зацікавлена у збереженні ролі традиційних видів пального в мобільності майбутнього. У свою чергу, Renault і Geely розглядають цей проєкт як спосіб захистити інвестиції у вже існуючі платформи, забезпечивши одночасно як екологічність, так і ринкову адаптивність
Ідея використання компактного гібридного модуля в електромобілях може стати важливою проміжною ланкою на шляху до повної декарбонізації транспорту. В умовах, коли ринки демонструють різну швидкість переходу до електротранспорту, технології на кшталт Future Hybrid Concept дозволяють зберегти конкурентоздатність, не жертвуючи сталим розвитком
Читати далі
Схожі записиНовий електричний кросовер Peugeot E-5008 з повним приводом і потужністю 325 к.с. незабаром з’явиться в Україні. Новий на 100% електричний автомобіль оснащений двома електромоторами, які приводять в рух усі чотири колеса, пропонує 7-місний салон і доступний для замовлення в офіційних дилерських центрах. Комплектацію та ціну вже оголошено Ціна Peugeot E-5008 у комплектації GT починається від […]
14 Жовтня 2025Lexus готується перевернути уявлення про свій флагманський автомобіль, пропонуючи замість класичного седана LS шокуючий шестиколісний мінівен. Хоча модель поки має статус концепту, Акіо Тойода запевнив, що команда налаштована максимально серйозно і планує довести проєкт до серійного виробництва Новий Lexus LS Concept має відкрити світу незвичне бачення розкоші Колись символ престижного седана, тепер LS постає у […]
14 Жовтня 2025Концепт Midget X — це мініатюрний електричний пікап, який відроджує дух легендарного оригіналу. Компактний легкий комерційний автомобіль (LCV) поєднує тримісну кабіну з гнучкою конфігурацією вантажного відділення Midget був невеликою робочою конячкою з яскравим характером Він з’явився у 1957 році як крихітний триколісний автомобіль і був створений для власників магазинів та водіїв доставки, які частенько проносилися […]
14 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі