У Шанхаї бренд Denza, що належить китайському автогіганту BYD, презентував концепт електричного купе під назвою Z. І хоча формально це ще лише шоукар, за формою, розмірами й амбіціями він напряму орієнтується на Porsche 911 і майбутній електричний 718 Cayman EV. Якщо Denza Z отримає зелене світло на виробництво, у Porsche з’явиться ще один суперник, і цього разу – зі сходу

Дизайн – це суміш Porsche, Lamborghini і трохи Lotus
За пропорціями Denza Z близький до 911: купеподібний кузов, пара задніх сидінь і загальний силует натякають на знайомий німецький профіль. Втім, у деталях – інший характер. Форма переднього бампера, спойлер, активний дифузор та величезне антикрило виглядають скоріше як омаж до Lamborghini та Lotus. Для серійної моделі ці елементи, ймовірно, спростять, але агресивна суть залишиться

Інтер’єр: не лише спорт, а й технології для цифрового стилю життя
Найбільш вражаюча інновація – кермо без фізичного з’єднання з колесами. Завдяки технології steer-by-wire рульове колесо не пов’язане механічно з передньою віссю й у певних умовах може повністю складатися – буквально зникаючи під передньою панеллю. Такий підхід явно не для водіїв-ентузіастів, зате ідеально підійде тим, хто перетворює автомобіль на мобільний офіс

Ходова частина адаптивна та реактивна
На передній осі – двохважільна підвіска, а амортизатори – магнітореологічні. Вони змінюють жорсткість за 10 мілісекунд у відповідь на зміни дорожнього покриття. Такий рівень адаптації підказує, що Z – не лише дизайнерський концепт, а й серйозна заготовка для спортивного дорожнього авто

Силова установка поки під секретом, але є деякі припущення
Denza не надала даних про потужність, але зважаючи на технічну близькість до вже презентованого Z9 GT, можна очікувати, що купе отримає схожий сетап з трьох електромоторів. У топовій версії Z9 GT розвиває 952 к.с. (710 кВт), тож новий Denza Z цілком може наблизитися до 1000-сильної позначки

Чи з’явиться Denza в Європі?
Denza, спільний проєкт BYD і Mercedes-Benz, який німці зрештою покинули, зараз активно перезапускається як преміальний суббренд. BYD бачить у ньому ключ до європейського ринку. За словами Стелли Лі, CEO BYD, нові моделі Denza «в десять разів кращі за конкурентів». І поки що складно не погодитися хоча б із тим, що за рівнем інновацій Z виглядає сильніше, ніж більшість з того, що зараз випускають європейські преміум-бренди
Читати далі
Схожі записиДоступний компактний електричний хетчбек, створений і зібраний у Європі — це саме те, що треба у боротьб із жорсткою конкуренцією з боку китайських брендів Продажі Volkswagen ID. Polo в Європі стартують у квітні наступного року Початкова ціна становитиме 25 тисяч євро з урахуванням ПДВ. У своєму сегменті новинка одразу виходить на поле Renault 5, який […]
16 Грудня 2025
Компанія запустила автономні Model Y без пасажирів і без водія в салоні, який підстраховував автопілот. Для платних поїздок нагляд людини поки зберігається, однак сам факт виїзду повністю «порожніх» авто на міські вулиці став важливим етапом для бренду, який робить ставку на автономне водіння, штучний інтелект і робототехніку Відео з чорним Model Y, який спокійно рухається […]
16 Грудня 2025
Оновлення мало з’явитися вже цього року та принести інтерфейс і функції, знайомі за новими моделями бренду. Йдеться про машини з мультимедійною системою на базі Google, тобто з Android Automotive У компанії пояснюють затримку прагненням забезпечити стабільну роботу нового інтерфейсу на всіх сумісних авто, незалежно від ринку, року випуску чи версії «заліза». Тепер реліз перенесли на […]
16 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі