Світ електромобільності стрімко розвивається, і хоча електричні мотоцикли поки що не досягли такої популярності, як електромобілі, прогрес у цій галузі не зупиняється. Навпаки, розробки тривають, і VW Group разом із легендарним виробником Ducati демонструють це наочно. На виставці IAA Mobility у Мюнхені було представлено ексклюзивний прототип мотоцикла Ducati, оснащений інноваційними твердотільними акумуляторами від компанії QuantumScape. Вони розробляються вже понад десять років, і можуть змінити не лише мотоциклетну, а й усю автомобільну індустрію
Ducati, що входить до складу VW Group, є єдиним постачальником мотоциклів для престижного чемпіонату світу MotoE. Проте навіть їхній гоночний мотоцикл, попри всі переваги, досі не може зрівнятися з моделями з двигуном внутрішнього згоряння за масою та запасом ходу. Це відкриває двері для нових технологій

Представлений у Німеччині прототип Ducati V21L оснащений 980 елементами QSE-5 від QuantumScape
Нові батареї використовують інший, більш досконалий принцип роботи. Замість звичайного рідкого електроліту, вони мають твердий керамічний сепаратор і літій-металевий анод. Така технологія дає значні переваги: батареї стають легшими, безпечнішими, швидше заряджаються, мають більший запас енергії та служать довше. Особливо важливі характеристики для високопродуктивних транспортних засобів, таких як спортивні мотоцикли

Поки що виробник не розголошує, скільки важить новий акумулятор і який запас ходу він забезпечує. Однак, якщо технологія буде успішно вдосконалена, вона знайде застосування не лише на гоночній трасі, а й у серійних моделях. Випробування триватимуть, і незабаром мотоцикл вийде на трек, щоб продемонструвати свої можливості
Генеральний директор Ducati, Клаудіо Доменікалі, наголосив, що компанія завжди прагне розширювати межі технологій для покращення досвіду водіння. Він зазначив, що висока щільність енергії, яку забезпечують твердотільні акумулятори, ідеально підходить для спортивних мотоциклів

Співпраця з QuantumScape є частиною довгострокової стратегії VW Group
Вже понад десять років концерн інвестує в розробку твердотільних батарей для своїх майбутніх серійних електромобілів. Тому прототип Ducati — це не просто експеримент для світу мотоциклів, а й справжня рухома лабораторія, що прокладає шлях до наступного покоління електромобільності для всього автомобільного ринку

Читати далі
Схожі записиIONITY розширила мережу швидкісних зарядних станцій для електромобілів у Києві, відкривши потужний хаб на верхньому паркінгу ТРЦ «ХІТ Mall» біля метро Житомирська за адресою проспект Берестейський, 134/1 Спочатку тут працювали дві станції, потім чотири, а тепер шість, що дозволяє одночасно заряджати до 17 електрокарів з загальною потужністю майже 1 МВт. Серед обладнання дев’ять кабелів CCS […]
1 Жовтня 2025
Кожен, хто думав, що спроба Audi створити електровелосипед може бути одноразовою, повинен подумати ще раз Німецький автовиробник повернувся з новим електровелосипедом, розробленим для подолання бездоріжжя, з оновленими компонентами та нижчою початковою ціною, ніж у попередника. За $5850 він доступніший за деякі традиційні електровелосипеди, які не пов’язані з розкішними автомобілями Новинка розроблена у партнерстві з італійським […]
1 Жовтня 2025
Попри ознаки економічної турбулентності — зростання інфляції та підвищення рівня безробіття до 4,3% минулого місяця у США, що навіть змусило Федеральну резервну систему знизити процентні ставки — американські покупці автомобілів демонструють несподівану активність. Аналітики компанії Edmunds прогнозують, що третій квартал цього року стане найсильнішим для продажів нових автомобілів з 2019 року Стимули та прогнози продажів […]
1 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі