Світ електромобільності стрімко розвивається, і хоча електричні мотоцикли поки що не досягли такої популярності, як електромобілі, прогрес у цій галузі не зупиняється. Навпаки, розробки тривають, і VW Group разом із легендарним виробником Ducati демонструють це наочно. На виставці IAA Mobility у Мюнхені було представлено ексклюзивний прототип мотоцикла Ducati, оснащений інноваційними твердотільними акумуляторами від компанії QuantumScape. Вони розробляються вже понад десять років, і можуть змінити не лише мотоциклетну, а й усю автомобільну індустрію
Ducati, що входить до складу VW Group, є єдиним постачальником мотоциклів для престижного чемпіонату світу MotoE. Проте навіть їхній гоночний мотоцикл, попри всі переваги, досі не може зрівнятися з моделями з двигуном внутрішнього згоряння за масою та запасом ходу. Це відкриває двері для нових технологій

Представлений у Німеччині прототип Ducati V21L оснащений 980 елементами QSE-5 від QuantumScape
Нові батареї використовують інший, більш досконалий принцип роботи. Замість звичайного рідкого електроліту, вони мають твердий керамічний сепаратор і літій-металевий анод. Така технологія дає значні переваги: батареї стають легшими, безпечнішими, швидше заряджаються, мають більший запас енергії та служать довше. Особливо важливі характеристики для високопродуктивних транспортних засобів, таких як спортивні мотоцикли

Поки що виробник не розголошує, скільки важить новий акумулятор і який запас ходу він забезпечує. Однак, якщо технологія буде успішно вдосконалена, вона знайде застосування не лише на гоночній трасі, а й у серійних моделях. Випробування триватимуть, і незабаром мотоцикл вийде на трек, щоб продемонструвати свої можливості
Генеральний директор Ducati, Клаудіо Доменікалі, наголосив, що компанія завжди прагне розширювати межі технологій для покращення досвіду водіння. Він зазначив, що висока щільність енергії, яку забезпечують твердотільні акумулятори, ідеально підходить для спортивних мотоциклів

Співпраця з QuantumScape є частиною довгострокової стратегії VW Group
Вже понад десять років концерн інвестує в розробку твердотільних батарей для своїх майбутніх серійних електромобілів. Тому прототип Ducati — це не просто експеримент для світу мотоциклів, а й справжня рухома лабораторія, що прокладає шлях до наступного покоління електромобільності для всього автомобільного ринку

Читати далі
Схожі записиУ компанії заявили про завершення випробувань інноваційної батареї, яка працює без рідких компонентів та зберігає стабільну продуктивність у дуже широкому температурному діапазоні. Першу серійну модель з новою батареєю планують представити вже у вересні наступного року Твердотільні батареї довго залишалися чимось на кшталт обіцянки на майбутнє, адже вони здатні давати більшу дальність ходу, вищий рівень безпеки […]
17 Листопада 2025
Mazda нарешті готується до повноцінного виходу на ринок електромобілів після невдалих експериментів зі своїм першим EV і кількох спроб адаптувати китайські моделі. Компанія працює над абсолютно новим електромобілем, створеним на власній платформі, яка розроблена саме під електричну архітектуру. Перший прототип уже помітили під час дорожніх випробувань неподалік інженерного центру Mazda в Ірвіні, Каліфорнія Перший електрокар […]
17 Листопада 2025
Вперше в історії бренду преміум-автомобілі з чотирма кільцями збиратимуть безпосередньо в США. BMW і Mercedes на цей крок зважилися ще десятиліття тому. Рішення назріло давно: продажі Audi в Америці стабільно поступаються головним конкурентам, а імпорт машин із Європи та Мексики робить модельний ряд вразливим до мит і тарифів, які з кожним роком стають все відчутнішими […]
17 Листопада 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі