Екологічніше мати мікс силових агрегатів, а не лише електромобілі – Ineos
На ринку з’являється все більше електричних позашляховиків, і навіть культовий Mercedes-Benz G-Class стає електричним. Однак Ineos Automotive поділяє думку Toyota і вважає, що в майбутньому знайдеться місце різним силовим агрегатам
Автомобільний підрозділ британського хімічного гіганта працює над своєю першою повністю електричною моделлю
Наразі Ineos Grenadier продається з бензиновими та дизельними двигунами від BMW, але інженери компанії вже пробують свої сили у водневих паливних елементах та електричних силових установках. Під час нещодавнього виступу на конференції у Франкфурті, Німеччина, виконавчий директор Ineos Automotive Лінн Колдер (Lynn Calder) сказав, що двигуни внутрішнього згоряння “підходять” Grenadier
В даний час Grenadier продається з дизельними та бензиновими двигунами BMW
«Звісно, ми підтримуємо електромобілі, але я просто не бачу сценарію, коли 100% вимог до силових установок покриють лише за рахунок електромобілів», – каже Лінн Колдер
Компанія Ineos вже представила свій перший повністю електричний позашляховик, який отримав назву Fusilier. Нова модель вийде на ринок у 2026 році, і також буде пропонуватися з подовжувачем діапазону (невеликим ДВЗ, який працюватиме як генератор), щоб максимізувати його запас ходу. За словами Колдера, Ineos відстоює “раціональний підхід” і “пропонує різноманітний набір технологій”, які допоможуть їй досягти цільових показників викидів
Ineos виділив понад $2 мільярди на водневі силові агрегати в 2021 році, але минулого року призупинив проект
Компанія Ineos розробляє Fusilier разом з Magna в Австрії і підтвердила, що в його основі лежить спеціальна платформа, розрахована на розміщення батареї. Хоча технічні деталі тримаються в таємниці, майбутній позашляховик повинен мати запас ходу до 400 км. У 2021 році компанія також інвестувала $2,3 мільярда у “зелений” водень і розробляла версію Grenadier на паливних елементах. Однак на початку 2023 року Ineos заявила, що відклала запуск водневого Grenadier через відсутність інфраструктури для заправки