Перший погляд на Ineos Fusilier EV 2027 року

28.02.2024
Перший погляд на Ineos Fusilier EV 2027 року — photo 4907

Все, що ви хотіли знати про новий позашляховик Ineos, який нагадує Mercedes-Benz G-Class

Британський виробник позашляховиків Ineos Automotive щойно представив свою третю модель – Fusilier. Ineos Fusilier, який має вийти на ринок у 2027 році, – це позашляховик з електричним двигуном. Засновник і голова компанії, британський мільярдер сер Джим Реткліфф, обіцяв його представити ще в середині 2022 року. Але на додаток до суто електричної силової установки BEV, Fusilier також буде доступний з гібридною силовою установкою для збільшення запасу ходу, яка використовує невеликий двигун внутрішнього згоряння для зарядки акумуляторної батареї. Цього повинно бути достатньо, щоб зрівнятися з позашляховиком Mercedes-Benz G-Class, який він так нагадує

Перший погляд на Ineos Fusilier EV 2027 року — photo 2

Ineos не оприлюднив детальних технічних характеристик, окрім підтвердження того, що двомоторний повнопривідний Fusilier буде меншим за Grenadier та його кузена-пікапа Quartermaster. Кажуть, що Ineos матиме до 400 км пробігу в своїй суто електричній іпостасі

Версія з розширеним діапазоном буде мати менший акумуляторний блок, який забезпечить чистий запас ходу електромобіля близько 270 км, хоча його фактичний робочий діапазон, звичайно, буде вищим, оскільки двигун внутрішнього згоряння може використовуватися для підтримки рівня заряду акумулятора під час руху автомобіля. Ineos стверджує, що ця модель вироблятиме менше 30 відсотків викидів вуглекислого газу, ніж аналогічний автомобіль з двигуном внутрішнього згоряння

Перший погляд на Ineos Fusilier EV 2027 року — photo 3

Рішення про створення версії з розширеним діапазоном ходу було прийнято нещодавно, але воно відображає реальність, яка полягає в тому, що чисто електрична силова установка унеможливлює пересування на великі відстані по суші, особливо на таких ринках, як США, Австралія та Африка, де у віддалених районах просто не існує інфраструктури для зарядки електромобілів. “Ми починаємо розуміти чіткі обмеження електричних батарей у певних ситуаціях, – визнав Реткліфф на презентації Fusilier у Лондоні. “Ми вважаємо, що додавання до нашої лінійки електромобіля з подовжувачем ходу, запропонує нашим клієнтам транспортний засіб з дуже низьким рівнем викидів, без проблем із запасом ходу, з якими стикаються водії електромобілів сьогодні”

Fusilier розробляється спільно з провідним постачальником автомобільної промисловості Magna International, який буде виробляти автомобіль на своєму заводі в австрійському місті Грац. Magna має величезний досвід у подібній роботі, адже допомагала Fisker проектувати та розробляти електричний позашляховик Ocean, а Mercedes-Benz створювати культовий G-Class, обидва з яких виробляються компанією в Граці разом з такими автомобілями, як Jaguar I-Pace EV та BMW 5 Series

Перший погляд на Ineos Fusilier EV 2027 року — photo 4

Це може пояснити, чому в дизайні Fusilier є натяк на G-клас, особливо в круглих фарах, горизонтальній решітці радіатора (як у моделей G-класу, що не належать до AMG), крилах і низькому даху з коронкою. Розділені на одну третину і дві третини двері в задній частині Fusilier перегукуються з дизайном Grenadier, так само як і круглі задні ліхтарі. Кузов виготовлений зі сталі, а двері та капот – з алюмінію, щоб зменшити вагу. Наразі доступні наступні кольори: Donny Grey Metallic, Inky Black Solid, Shale Blue Metallic, Stirling Silver Metallic, а також кілька неназваних кольорів, включаючи білий, два військових зелених і дуже яскравий жовтий

Перший погляд на Ineos Fusilier EV 2027 року — photo 5

На відміну від брутального Grenadier, Fusilier має елементи дизайну, спрямовані на максимальне поліпшення аеродинамічної ефективності. Лобове скло злегка вигнуте, краї і кути кузова скошені, крила, бічні спідниці і бампери більш щільно інтегровані, а дверні петлі винесені за межі повітряного потоку. Активні жалюзі решітки радіатора керують повітряним потоком залежно від температурного режиму силової установки Хоча Fusilier не матиме рами, як у моделей Grenadier та Quartermaster, джерела Ineos стверджують, що це буде серйозний позашляховик. Частиною процесу розробки буде сувора програма випробувань на австрійській горі Шекл, де інженери Magna та Mercedes-Benz відточують виняткові позашляхові можливості G-Class наступного покоління

контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK