Ідея зробити суміш позашляховика з седаном в люксовому форматі виявилась занадто дорогою та непепрспективною
Представлений у 2018 році Vision Mercedes-Maybach Ultimate Luxury скасовано. Німецька ділова газета Handelsblatt повідомляє, що люксовий автовиробник відмовився від проекту. Ідея полягала в тому, щоб об’єднати два найпопулярніші стилі кузова в Китаї і створити новий сегмент під назвою Sport Utility Sedan (SUS)
Три інсайдери, на яких посилається Handelsblatt, стверджують, що проект або закрили, або відклали на невизначений термін. Рішення було прийнято кілька місяців тому, а це означає, що серійна версія не побачить світ в 2025 році, як планувалось раніше. Він мав бути побудований виключно для Китаю на платформі EVA2, яку використовують EQE / EQE SUV і EQS / EQS SUV
Mercedes визнав, що розробка SUS перебуває на паузі, оскільки автомобіль занадто складний і дорогий у виробництві. Компанія стверджує, що вже має достатньо електромобілів у продажу в Китаї, щоб покрити всі важливі сегменти
Якщо ви не пам’ятаєте Vision Mercedes-Maybach Ultimate Luxury, це був електричний концепт з 24-дюймовими колесами і багажником спереду. У нього був повний привід і 738 к.с. від чотирьох електродвигунів, які отримували енергію від акумуляторної батареї з корисною ємністю близько 80 кВт-год
Мерседес заявив про запас ходу понад 300 км за процедурою EPA або понад 500 кілометрів згідно з надто оптимістичним циклом випробувань NEDC. Батарея підтримувала 350-кіловатну зарядку, і в цьому випадку п’яти хвилин вистачало, щоб поповнити запас ходу на 100 км. На повному ходу позашляховик-седан міг розвинути обмежену електронікою швидкість 250 км/год
За словами головного дизайнера Mercedes Гордена Вагенера, орієнтований на Китай концепт нетрадиційної форми, був “створений за зразком S-класу. Він мав стати абсолютно новим архетипом, якого ще ніколи не бачили. Хоча, подібні машини вже були, наприклад, Volvo S60 Cross Cpuntry, але він був скромнішим та з ДВЗ. Концепт від Maybach був вражаюче великим: 5260 мм у довжину, 2110 мм у ширину і 1764 мм у висоту
Це не єдиний шоу-кар під брендом Maybach, який скасовано, оскільки Mercedes-Maybach 6 2016 року і Mercedes-Maybach 6 Cabriolet 2017 року також залишилися суто концептуальними автомобілями. Це не означає, що Mercedes утримується від розширення свого суббренду. Компанія з подвійним логотипом M готує Maybach SL, який займе місце поряд з шикарними седанами S-Class, GLS і позашляховиками EQS
Мало того, у 2025 році дебютує нова серія лімітованих ультра-розкішних автомобілів Mythos, що позиціонується вище за Maybach, зі спідстером на базі SL
Читати далі
Схожі записиКомпанія Skoda зробила несподіваний, але дуже логічний крок у розвитку своєї електромобільної лінійки — перетворила популярний електричний кросовер Enyaq на комерційний автомобіль. Новинка отримала назву Skoda Enyaq Cargo і на перший погляд майже не відрізняється від звичайного Enyaq, допоки не зазирнеш усередину. Це перша повністю електрична модель марки, адаптована для потреб малого бізнесу та комерційних […]
15 Липня 2025General Motors зробив ще один крок назустріч доступним електромобілям, оголосивши про запуск нової програми з виробництва акумуляторів на базі літій-залізо-фосфатної (LFP) хімії. Йдеться про модернізацію заводу Ultium Cells у місті Спрінг-Гілл, штат Теннессі, де вже наприкінці 2027 року розпочнеться випуск нових батарей для наступного покоління бюджетних електрокарів. Саме ця технологія, за словами компанії, дозволить суттєво […]
15 Липня 2025Polestar не може усунути проблему з камерою заднього виду: два відкликання і жодного результату В електромобілях програмне забезпечення відіграє ключову роль у роботі більшості систем автомобіля. Але навіть у брендів, що позиціонують себе як технологічно прогресивні, трапляються невдачі. Яскравий приклад — ситуація з електрокарами Polestar 2, які вже двічі за останні 12 місяців відкликали через […]
15 Липня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі