Mercedes визнає, що був занадто захоплений впровадженням електрифікації

27.02.2024
Mercedes визнає, що був занадто захоплений впровадженням електрифікації — photo 4868

Компанія визнає, що не зможе досягти раніше встановленого прогнозу, згідно з яким до 2025 року частка електромобілів становитиме 50% від загального обсягу продажів

Будь ласка, підніміть руку, якщо ви це передбачали. Mercedes визнає, що занадто захопився переходом на електромобілі. Під час прес-конференції, присвяченій результатам діяльності у 2023 році, німецький бренд класу люкс заявив, що до 2030 року гібридні та електричні автомобілі з можливістю підзарядки становитимуть 50% від загального обсягу продажів. Це на п’ять років пізніше порівняно з початковим планом. У липні 2021 року компанія підрахувала, що до 2025 року PHEV і чисті електромобілі становитимуть половину обсягу всіх продажів

Ті, хто стежить за діяльністю Mercedes, пам’ятають стратегію “Амбіції 2039”, презентовану кілька років тому. В одному з пунктів цього об’ємного документу було речення, яке привернуло увагу багатьох журналістів: “До кінця цього десятиліття Mercedes-Benz Cars прагне стати повністю електричним – там, де це дозволять ринкові умови”. Заява була дещо розпливчастою, але достатньо чіткою, щоб підкреслити високі цілі бренду в сфері електромобілів

Mercedes визнає, що був занадто захоплений впровадженням електрифікації — photo 2

У новому документі, підготовленому для інвесторів, Mercedes оцінює, що гібриди та електромобілі становитимуть “до 50%” у другій половині десятиліття, але також лише “там, де це дозволять ринкові умови”. Компанія також зазначає, що вона “зможе задовольняти різні потреби клієнтів до 2030–х років”. Це хитрий спосіб сказати, що вона продовжуватиме випускати автомобілі з двигунами внутрішнього згоряння в наступному десятилітті

Тим часом генеральний директор Ола Калленіус визнає, що автомобілі з традиційними двигунами залишаються основою грошового потоку компанії. Презентація, зроблена для інвесторів, показала, що витрати на виробництво електромобілів не знизяться до рівня ДВЗ в цьому десятилітті. І це незважаючи на те, що виробництво бензинових автомобілів стане дорожчим після того, як через кілька років вступить в силу стандарт Євро-7

У 2023 році сукупні поставки Mercedes PHEV і EV досягли 401 943 одиниць, що на 20,5% більше, ніж у попередньому році. Поставки PHEV знизилися на 12,5% до 161 275 одиниць, тоді як поставки електромобілів зросли на 61,3% до 240 668 одиниць. Частка PHEV та EV у загальному обсязі склала 19,7% (у порівнянні з 16,3% у 2022 році). Цільовий показник на цей рік – від 19 до 21 відсотка від загального обсягу продажів електромобілів та електромобілів

Mercedes визнає, що був занадто захоплений впровадженням електрифікації — photo 3

Забігаючи наперед, можна сказати, що платформа MMA, розроблена з урахуванням електромобілів, але з підтримкою двигунів внутрішнього згоряння. Вона стане основою щонайменше чотирьох моделей: CLA, CLA Shooting Brake і GLB. Очікується, що вже розрекламований “Маленький G”, який є молодшим братом культового G-класу, також використовуватиме цю архітектуру, коли з’явиться у другій половині десятиліття

Mercedes визнає, що був занадто захоплений впровадженням електрифікації — photo 4

Чисто електричні моделі матимуть цілих 750 кілометрів запасу ходу в циклі WLTP і підтримку 300-кіловатної зарядки. Запас ходу на 400 кілометрів можна буде поповнити за 15 хвилин. Mercedes також обіцяє двосторонню зарядку. Залежно від версії та моделі, потужність буде варіюватися від 201 до 536 кінських сил

контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK