Виробництво автомобілів річ не проста, навіть для дрібних компаній, яким не потрібно проходити пекло сертифікації. Припинила свою діяльність Charge Cars, яка створила багатообіцяючий електрокар, що ззовні повторював легендарне купе Ford Shelby Mustang 1967 року
Багатообіцяючі перспективи
Він мав бути оснащений акумуляторним блоком, новим сталевим кузовом, сучасним інтер’єром та потужністю 536 кінських сил (400 кВт) і 1500 Нм крутного моменту. Ford навіть надав Charge Cars ліцензію на власне виробництво деталей

Але Charge Cars не змогла знайти покупців. “Як і багато хто в галузі електромобілів, ми зіткнулися зі значними проблемами. Тому з глибоким сумом повідомляємо, що в Charge Cars Ltd введено тимчасову адміністрацію. Марк Сміт і Стівен Корк з Cork Gully LLP були призначені спільними адміністраторами для управління справами, бізнесом і майном Компанії”, – йдеться в офіційному повідомленні
Зависока ціна?
Charge Cars є чудовим прикладом того, наскільки важко досягти успіху в автомобільній промисловості. Автомобіль 67-го року – це дійсно крутий на вигляд автомобіль, який мав прийтись до смаку багатьом успішним та прогресивним ентузіастам. Але, незважаючи на це, Charge так і не випустив жодної серійної версії автомобіля. Звісно, ціна в 350 тисяч фунтів стерлінгів (понад $440 тисяч) багатьох відлякувала
Насправді, не багатьом подібним компаніям вдається вижити. Можливо що поєднання класичного масл-кара, якому було характерне гурчання багатолітрового V8, з електро-мотором, тишею та зарядкою – не змогло розпалити серця тих, хто міг за це заплатити
Компанія Charge Cars, яка сподівалася продавати електромобільну версію Mustang 1967 року, збанкрутувала
Це повинно змусити здригнутися інші бренди зі схожими прагненнями. Звичайно, ми в CarScoops любимо гарні візуалізації, але поки автомобіль не зійде з конвеєра, він далекий від того, щоб стати реальністю
Charge Cars все ще вірить, що у 67-го є майбутнє. «Ми щиро віримо, що це не кінець для 67-го, і ми вивчаємо всі можливості, щоб запустити його в серійне виробництво» – йдеться в прощальному прес-релізі
Читати далі
Схожі записиПрезидент General Motors Марк Ройсс переконаний, що нові літій-марганцеві акумулятори (LMR) здатні відкрити шлях до появи середніх електровантажівок — сегмента, який досі залишався порожнім через технічні обмеження. У подкасті Plugged-In він пояснив, що головна причина відсутності таких моделей полягає саме в акумуляторах. Сучасні батареї занадто великі та важкі, щоб уміститися в компактні пікапи без втрати […]
20 Жовтня 2025Світова прем’єра MAN Lion’s Coach E стала справжньою сенсацією: перший європейський електричний туристичний автобус отримав престижну нагороду «Сталий автобус року 2026» у категорії туристичних моделей. Відзнаку вручено під час урочистого гала-вечора на Busworld Europe у Брюсселі. Міжнародне журі високо оцінило потужність електродвигуна, великий запас ходу, комфорт, безпеку та екологічну ефективність новинки. Для MAN ця перемога […]
20 Жовтня 2025Понад 115 000 електромобілів та гібридів із підзарядкою від мережі мають відвідати офіційні дилерські сервіси компанії на перевірку через виявлені технічні проблеми. Таке рішення ухвалено після розслідування Державної адміністрації з регулювання ринку Китаю, яка виявила дефекти у конструкції та компонентах акумуляторів Компанія подала офіційний план відкликання, який охоплює дві окремі серії автомобілів Першою стала лінійка […]
20 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі