Ford відкладає наступне покоління електромобілів
Ford став останнім автовиробником, який відклав запуск ключових електромобілів через зниження попиту
В компанії заявили, що відкладають ключові електромобільні проєкти, серед яких повнорозмірний пікап під кодовою назвою T3 і довгоочікуваний трирядний позашляховик, який, можливо, буде носити значок Explorer. Хоча затримка дасть Ford більше часу на розробку автомобілів, вона також вивільнить ресурси, які дозволять Ford додати гібридні технології до свого поточного модельного ряду. Це може стосуватися моделей Mustang, Bronco і всього модельного ряду F-Series. Ford планує запропонувати гібридні силові установки для всього свого модельного ряду в Північній Америці до кінця десятиліття, хоча автовиробник все ще може змінити цей план
У випадку з відкладеними електромобілями, пікап T3 тепер має з’явитися у 2026 році, тобто на рік пізніше початкового плану. Він буде побудований на новому заводі Ford BlueOval City поблизу Стентона, штат Теннессі в США, де підготовка до випуску автомобілів йде повним ходом. Він використовуватиме спеціальну платформу для електромобілів, на відміну від F-150 Lightning, який має платформу, спочатку розроблену для звичайних пікапів з ДВЗ. Також із затримками стикається трирядний позашляховик, який Ford планував виробляти на своєму заводі в Оквіллі, Онтаріо (Канада), починаючи з 2025 року. Тепер його виробництво розпочнеться у 2027 році
Підготовка до виробництва електричного позашляховика на заводі в Оквіллі запланована на другий квартал 2024 року, як і планувалося спочатку. За чутками, позашляховик буде електричним Explorer, і в цьому випадку, ймовірно, з’явиться аналог Lincoln Aviator. Як і пікап T3, позашляховик буде побудований на спеціальній електричній платформі. Раніше Ford обіцяв запас ходу в 350 миль (560 км), а тепер можна сподіватись на більший запас ходу, адже затримка з виробництвом пов’язана з бажанням скористатися новими технологіями акумуляторних батарей
Не всі електромобільні проєкти були відкладені. За планом йде створення електричного комерційного автомобіля, який буде побудований на заводі Ford в Ейвон-Лейк, штат Огайо, де зараз триває підготовка до випуску автомобіля
Ford також працює над розробкою недорогої, гнучкої платформи для доступних електромобілів у компактних сегментах. Хоча терміни випуску автомобілів на цій платформі ще не оголошені