Це не помилка: новий A7 — не витвір Samsung, а великий седан із Китаю, який може подолати понад 2000 км на одному заряді та баку пального. Ім’я Galaxy A7 одразу викликає асоціації з відомими смартфонами, але цього разу мова йде про щось значно масштабніше — як у прямому, так і в технічному сенсі. Представлений під брендом Geely Galaxy, цей автомобіль орієнтований на поціновувачів інноваційних гібридів і електрокарів, і є яскравим прикладом амбіцій китайського автопрому

На тлі повального захоплення кросоверами, Geely Galaxy A7 виділяється — це класичний седан розмірами з Toyota Camry, що виглядає достатньо преміально, аби змагатися з Audi A7
До речі, в Китаї Audi продає дві версії A7 — Sportback і седан A7L, тож Galaxy A7 виглядає як цілком конкурентоспроможний гравець у цьому сегменті. Тим паче, що Geely знає толк у преміумі — компанія володіє такими брендами, як Volvo, Lotus, Polestar, Zeekr і Lynk & Co
Найгучніше в Galaxy A7 — це його вражаючий запас ходу: більше ніж 2100 км, згідно з китайським тестовим циклом CLTC. Секрет — у поміркованому 1,5-літровому атмосферному бензиновому двигуні в парі з електромотором. Geely заявляє, що середня витрата пального — лише 2 л/100 км
Автомобіль отримає кілька варіантів акумуляторів на основі LFP-технології, які постачатимуть такі гіганти, як CATL і CALB. Найємніша батарея — 18,99 кВт-год — дозволить проїхати до 120 км у суто електричному режимі за стандартом CLTC
Geely Galaxy A7 має довжину 4918 мм, ширину 1905 мм, висоту 1495 мм і колісну базу 2845 мм. Маса — до 1735 кг, залежно від комплектації. На вибір — колеса розміром від 17 до 19 дюймів. Дизайн повністю в трендах 2025 року: світлодіодні лінії спереду й ззаду, мінімалізм у салоні, великий центральний екран, майже без фізичних кнопок — усе керується дотиком
За попередніми даними з Китаю, базова версія Galaxy A7 коштуватиме близько 100 000 юанів, а топова — до 130 000 юанів, що еквівалентно $14 000–18 000
Для порівняння — це ціна компактного міського хетчбека в Європі. Такий рівень оптимізації витрат і масштабів виробництва ще раз доводить: Китай упевнено диктує правила гри в новій епосі доступної електрифікації
Під орудою її засновника Лі Шуфу, Geely володіє не лише Volvo, Polestar, Lotus і Lynk & Co, а й частками в Smart, Proton, Aston Martin та Mercedes-Benz
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі