Назва нового спільного підприємства Huawei з китайським автовиробником ще не визначена, але генеральний директор технологічного гіганта зробив кілька досить сміливих заяв про його майбутні продукти. Юй Чендун, керівник підрозділу Huawei Smart Car Solutions, заявив, що їхнє партнерство з JAC має на меті перевершити Maybach та Rolls-Royce за рівнем розкоші та комфорту
Зокрема, Чендун заявив: “Так, назва нового спільного підприємства Huawei-JAC ще не визначена. Але ми вже визначились з тим, що створимо електромобіль дуже високого класу. Наш орієнтир набагато перевищує рівень Maybach і Rolls-Royce Phantom. Він буде розкішніший та комфортніший за них”

Китайський електромобіль вартістю близько 1 мільйона юанів (близько $140 тисяч за поточним курсом), який перевершить Rolls-Royce Phantom та Mercedes-Maybach S-Class у вишуканості? Звучить амбітно. Але саме таку мету поставив генеральний директор Huawei перед своїм новим спільним підприємством, що має на меті підірвати ринок автомобілів класу “ультра-люкс”
Першою моделлю нового спільного підприємства, за чутками, стане просторий седан з повністю електричною силовою установкою. Очікується, що цей ультра-розкішний електромобіль дебютує в четвертому кварталі 2024 року, позиціонуючи себе як прямого конкурента флагманських моделей, таких як BMW i7 та Mercedes-Benz EQS
Новий автомобільний бренд, який створюють Huawei та JAC, представлятиме “четверту сферу” проекту HIMA. Цей ультра-розкішний бренд стоятиме над існуючими партнерствами Huawei, такими як Stelato (BAIC), Luxeed (Chery) та AITO (Seres), що спеціалізується на виробництві позашляховиків середнього класу. Усі чотири бренди орієнтуються на молоду аудиторію, наголошуючи на високотехнологічних функціях і практичності

Під час того ж інтерв’ю китайському виданню QQ Юй Чендун розповів, що він щодня їздить на седані Luxed S7 та позашляховику Aito M9. Він похвалив обидва автомобілі за відмінні якості, підкресливши, що їхня технологія LiDAR і функції безпеки “дійсно випереджають всю індустрію”. Крім того, він висловив гордість за вражаючий запас ходу моделей на базі Huawei, який становить 705-855 км та що перевершує в цьому відношенні конкурентів
Юй Чендуна також запитали про принципи з індустрії мобільних телефонів, які можна було б адаптувати до автомобільного сектору. За словами генерального директора, ці принципи охоплюють користувацький досвід, задоволеність, якість продукції та обслуговування клієнтів
Читати далі
Схожі записиVolkswagen думає, як підживити інтерес до електрокарів у США, і одна з ідей — повернутися до гібридів з бензиновим двигуном у ролі генератора. Компанія розглядає нові моделі з більшим запасом ходу, зокрема седани та кросовери Після скандалу з дизелями VW кинувся в електрифікацію Модель ID.4 спочатку виглядав перспективно — попит був нормальним, ринок реагував добре. […]
12 Грудня 2025
Американські розробники акумуляторів оголосили про важливе відкриття, яке може радикально змінити електромобілі. Йдеться про аноди (частину батареї, де накопичуються електрони) на основі кремнію. Цей матеріал впливає на дальність поїздки та швидкість зарядки літій-іонних батарей. Довгий час аноди робили з графіту, але він створює проблеми: шкодить екології, коштує дорого і залежить від Китаю (там виробляють понад […]
12 Грудня 2025Американський виробник вантажівок Peterbilt серйозно посилив свою присутність у сегменті електричних машин. Компанія представила одразу три нові середньотонажні електровантажівки, які працюють на акумуляторах LFP і заряджаються з потужністю до 350 кіловат До вже відомих моделей 520EV, 567EV і 579EV додалися абсолютно нові 536EV, 537EV і 548EV. Усі вони отримали двомоторну силову установку, розміщену по центру […]
11 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі