Назва нового спільного підприємства Huawei з китайським автовиробником ще не визначена, але генеральний директор технологічного гіганта зробив кілька досить сміливих заяв про його майбутні продукти. Юй Чендун, керівник підрозділу Huawei Smart Car Solutions, заявив, що їхнє партнерство з JAC має на меті перевершити Maybach та Rolls-Royce за рівнем розкоші та комфорту
Зокрема, Чендун заявив: “Так, назва нового спільного підприємства Huawei-JAC ще не визначена. Але ми вже визначились з тим, що створимо електромобіль дуже високого класу. Наш орієнтир набагато перевищує рівень Maybach і Rolls-Royce Phantom. Він буде розкішніший та комфортніший за них”

Китайський електромобіль вартістю близько 1 мільйона юанів (близько $140 тисяч за поточним курсом), який перевершить Rolls-Royce Phantom та Mercedes-Maybach S-Class у вишуканості? Звучить амбітно. Але саме таку мету поставив генеральний директор Huawei перед своїм новим спільним підприємством, що має на меті підірвати ринок автомобілів класу “ультра-люкс”
Першою моделлю нового спільного підприємства, за чутками, стане просторий седан з повністю електричною силовою установкою. Очікується, що цей ультра-розкішний електромобіль дебютує в четвертому кварталі 2024 року, позиціонуючи себе як прямого конкурента флагманських моделей, таких як BMW i7 та Mercedes-Benz EQS
Новий автомобільний бренд, який створюють Huawei та JAC, представлятиме “четверту сферу” проекту HIMA. Цей ультра-розкішний бренд стоятиме над існуючими партнерствами Huawei, такими як Stelato (BAIC), Luxeed (Chery) та AITO (Seres), що спеціалізується на виробництві позашляховиків середнього класу. Усі чотири бренди орієнтуються на молоду аудиторію, наголошуючи на високотехнологічних функціях і практичності

Під час того ж інтерв’ю китайському виданню QQ Юй Чендун розповів, що він щодня їздить на седані Luxed S7 та позашляховику Aito M9. Він похвалив обидва автомобілі за відмінні якості, підкресливши, що їхня технологія LiDAR і функції безпеки “дійсно випереджають всю індустрію”. Крім того, він висловив гордість за вражаючий запас ходу моделей на базі Huawei, який становить 705-855 км та що перевершує в цьому відношенні конкурентів
Юй Чендуна також запитали про принципи з індустрії мобільних телефонів, які можна було б адаптувати до автомобільного сектору. За словами генерального директора, ці принципи охоплюють користувацький досвід, задоволеність, якість продукції та обслуговування клієнтів
Читати далі
Схожі записиVolkswagen тимчасово зупинив випуск електричного мікробуса ID. Buzz та Multivan на своєму заводі у Ганновері. Хоча офіційно компанія посилається на потребу «гнучко адаптувати виробничі процеси до ринкових умов», справжня причина, ймовірно, криється в нижчих за очікувані показниках продажів Коли ID. Buzz лише з’явився, його називали символом нового етапу для Volkswagen Електробус відсилав до легендарного Microbus, […]
24 Жовтня 2025
Американський автогігант General Motors офіційно припинив випуск електричних фургонів BrightDrop, які виготовлялися на заводі CAMI Assembly у місті Інгерсолл, провінція Онтаріо. Компанія визнала, що ринок комерційних електровантажівок розвивається набагато повільніше, ніж очікувалося, а попит виявився мізерним Виробництво BrightDrop стартувало наприкінці 2022 року, однак проект із самого початку зіткнувся з труднощами GM створила новий бренд BrightDrop, […]
23 Жовтня 2025
Китайський автовиробник Chery Automobile заявив про створення нового покоління твердотільних акумуляторів, які здатні більш ніж удвічі збільшити запас ходу електромобілів і залишаються безпечними навіть у найекстремальніших умовах Chery нині входить до четвірки найбільших виробників автомобілів у Китаї та є найбільшим експортером машин із країни, випереджаючи навіть BYD у першій половині 2025 року. Компанія випускає електромобілі, […]
23 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі