Huawei зробила крок у майбутнє, презентувавши автоматичну роботизовану руку для зарядки електромобілів. Тепер водії зможуть забути про необхідність самостійно підключати зарядний кабель — система виконує всі операції без втручання оператора. У демонстраційному відео компанія показала, як електромобіль Maextro S800 самостійно знаходить зарядну станцію, паркується поруч і підключається до зарядного пристрою за допомогою роботизованої руки
Як працює автоматична зарядка від Huawei?
Процес виглядає наступним чином:
- Автомобіль автономно знаходить вільне місце на зарядній станції;
- Роботизована рука під’єднує кабель до порту зарядки, уникаючи можливих перешкод;
- Після завершення зарядки рука автоматично відключається, оплата списується, і авто залишає місце

Технології зарядки: швидко та зручно
Роботизована рука встановлена на супершвидкому зарядному пристрої Huawei потужністю 600 кВт, який здатен забезпечити до 100 кВт-год за 10 хвилин. Це дозволяє змагатися з Tesla V4 та іншими передовими зарядними системами
Huawei планує почати масове виробництво зарядних станцій із роботизованими руками вже у другому кварталі 2025 року. За інформацією CarNewsChina, нова система буде сумісна з усіма членами Supercharging Alliance, до якої входять провідні китайські автовиробники, зокрема BYD, Xpeng, Li Auto, Aito, JAC і Great Wall

Maextro S800: преміальний електромобіль Huawei
Разом із презентацією роботизованої руки Huawei просуває свій преміальний бренд Maextro. Седан Maextro S800, який розроблено спільно з JAC, став яскравим прикладом майбутніх можливостей Huawei. Авто вже доступне для передзамовлення за 1 млн юанів (приблизно 136 000 доларів США) і оснащене технологіями автономного водіння рівня L3
Maextro S800 ставить перед собою мету конкурувати з Nio ET9 і Maybach, поєднуючи передові технології, стильний дизайн і можливості автономного керування

Huawei не просто робить ставку на технології майбутнього, а активно їх впроваджує. Роботизовані зарядні руки можуть значно спростити життя водіїв електромобілів, а швидкі зарядні станції Huawei мають шанс змінити правила гри на ринку зарядної інфраструктури
Читати далі
Схожі записиУ Китаї покупцям уже передали перші хетчбеки MG4, оснащені напівтвердотільною акумуляторною батареєю, причому стартова ціна моделі на місцевому ринку нижча за $15 тисяч Прем’єра нового MG4 відбулася в серпні на автосалоні в Ченду Тоді SAIC MG представила його як перший масовий електрокар із напівтвердотільною батареєю. Лінійка моделі охоплює кілька версій, серед яких окрема модифікація з […]
19 Грудня 2025
Продажі електричних пікапів у Китаї та Південній Кореї стрімко зростають, тоді як ринок США, найбільший для пікапів, рухається у протилежному напрямку. Азійські автовиробники активно розширюють лінійки моделей із електричною та гібридною тягою, і попит на такі пікапи вже виходить за межі локальних ринків Американська автомобільна культура десятиліттями будувалася навколо великих пікапів і позашляховиків Такі машини […]
19 Грудня 2025
Компанія SpaceX, яка належить Ілону Маску, закупила Cybertruck на десятки мільйонів доларів, фактично викупивши електропікапи Tesla, попит на які виявився значно нижчим за очікування. Продажі моделі так і не наблизилися навіть до десятої частини виробничих планів, тому Маск залучив власний бізнес для підтримки показників автовиробника За наявною інформацією, SpaceX придбала Cybertruck на суму, ймовірно, понад […]
19 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі