Повнорозмірний люксовий седан позиціонується як прямий конкурент Mercedes-Maybach S-Class
Цінник варіюється від 708 000 до 1 018 000 юанів (приблизно 98 300-141 000 доларів США), і вже в першу годину після старту продажів Maextro зібрав понад 1000 підтверджених попередніх замовлень. Для ринку Китаю це надзвичайно потужний старт – обсяг, еквівалентний двомісячним продажам S-класу від Mercedes-Benz або тримісячним результатам BMW 7 Series. Бронювання коштує 20 000 юанів (близько $2800), і в разі відмови сума не повертається
Maextro S800 вражає не лише цифрами продажів, а й технічними характеристиками
Його довжина становить 5480 мм, ширина – 2000 мм, висота – 1536 мм, а колісна база сягає 3370 мм, що робить його більшим за свого німецького конкурента з Штутгарта. Клієнтам пропонують як 4-, так і 5-місні конфігурації салону. Дизайн моделі виконано у новій фірмовій стилістиці “Zongheng Xinghan”, який поєднує чотири горизонтальні і дві вертикальні лінії, створюючи елегантний, але виразний вигляд передньої частини з кришталевою оптикою. Задню частину прикрашає панорамний ліхтар “галактичний сувій”, який уночі створює ефект сяючого Чумацького Шляху
У плані силових установок Maextro S800 пропонується як у повністю електричному виконанні, так і у версіях з подовженим запасом ходу (EREV). Чистий електрокар оснащено двома моторами загальною потужністю 390 кВт (530 к.с.) і батареєю на 95 кВт-год. Він розганяється до 100 км/год за 4,3 секунди і долає до 702 км за циклом CLTC, а заряд від 10% до 80% займає лише 12 хвилин. Гібридні варіанти EREV поєднують електротягу з 1,5-літровим турбодвигуном (115 кВт або 156 к.с.), 65-кіловатною батареєю та має платформу на 800 вольт. Двомоторна версія має той самий рівень потужності — 390 кВт (530 к.с.), запас ходу в електричному режимі — 400 км, а загальний — 1333 км. Найпотужніший варіант із трьома моторами видає 635 кВт (860 к.с.), має 365 км електричного запасу і 1200 км у змішаному режимі. Усі варіанти використовують новітню батарейну технологію Huawei Whale Battery 2.0
На шасі також не зекономили. Автомобіль побудований на новій платформі Tulindragon із повністю алюмінієвим каркасом і адаптивною пневмопідвіскою. Передня підвіска — двоважільна, задня — п’ятиричажна, є також система “просторово-часової інерції”, яка передбачає стан дороги й автоматично налаштовує жорсткість. У комплектацію входять CDC-амортизатори, чотири гідравлічні опори та керування задніми колесами з кутом ±12°. Завдяки цьому радіус розвороту становить лише 5,05 м. Гальмівна система — Brembo з чотирма поршнями та електрогідравлічним підсиленням
Maextro S800 також отримав флагманську систему автономного керування Huawei ADS 4 з 4 LiDAR-сканерами і ще 32 сенсорами, які забезпечують круговий огляд і роботу в складних умовах: вузькі смуги, об’їзд перешкод, автоматичне паркування. Навчання системи відбувається за принципом “AI навчає AI”, що дозволяє адаптувати поведінку авто до реального дорожнього середовища. Салон оснащено новітньою системою Huawei Harmony ALPS 2.0 із трьохекранною панорамою XHUD, розумними дзеркалами та голосовим керуванням
Безпека — на рівні топових європейських стандартів
Нове шасі Xuanwu має структуру з 10 горизонтальними і 9 вертикальних елементів, з кільцями дверей міцністю 2000 МПа. Крутильна жорсткість кузова — 53 300 Н-м/град. Понад 92% кузова виготовлено з високоміцної сталі та алюмінію, з яких 24% — гарячоформована сталь понад 1500 МПа. Конструкція сертифікована для отримання 5-зіркових рейтингів за C-NCAP і C-IASI
Інтер’єр — окрема історія. У салоні використано шкіру найвищої якості, дерев’яні вставки з ідеальним підбором текстури, кришталеві елементи на логотипах, освітленні й органах керування. Весь декор — ручної роботи, включно з кристалами та металом, обробленим при температурі 1300°C. Деревина проходить 480-годинний цикл полірування, а для оббивки використано напіванілінову шкіру з тонкою строчкою. У задніх пасажирів — крісла нульової гравітації з 20 режимами регулювання, підігрівом, вентиляцією, масажем та відкидною спинкою до 148,5°. Приватність забезпечує гігантська м’яка перегородка та центральна панель з поворотним модулем, яка містить два авіаційні столики, холодильник з УФ-стерилізацією, сейф із біометричним замком, підігрівачі/охолоджувачі чашок та зони для зберігання речей
Окрему увагу приділено світлу: стеля із “зоряним небом” підтримує режим метеоритного дощу, інтелектуальне підсвічування відстежує рух і регулюється жестами, як і розумне скління салону. Задні пасажири можуть самостійно затемнювати скло або закривати двері, просто провівши рукою
Аудіосистема Huawei Sound — одна з найпотужніших серед серійних автомобілів: 43 динаміки, 2920 Вт пікової потужності, просторове звучання з 10 “небесними” каналами та динаміками в кожному підголівнику. Це справжній театр на колесах, який підлаштовується під жанр музики за допомогою алгоритмів адаптивної сценографії
Завершує картину розумний цифровий ключ Huawei Star-flash, який працює в парі з новим годинником Huawei Watch 5. Він виявляє власника з 20 метрів, відкриває авто на відстані 3 м та працює навіть у складних умовах — наприклад, коли користувач завантажує багаж
Перші 599 одиниць у рамках програми Pioneer будуть доставлені вже 26 червня, а масові поставки стартують у серпні. У Maextro S800 амбіції безкомпромісні — й цифри показують, що ринок готовий їх підтримати
Читати далі
Схожі записиНа стенді Subaru на Japan Mobility Show відбудуться світові прем’єри двох концептів під брендом STI На автошоу японський автовиробник розділить свій стенд на дві частини – Performance та Adventure – під головною темою «Керування відмінностями Subaru» (“Driving the Subaru Difference”). Найяскравішими експонатами стануть два концепти Subaru Performance-E та Performance-B під брендом STI – один із […]
15 Жовтня 2025Іспанська компанія Stark VARG SM представила повністю електричний супербайк, який поєднує гоночну продуктивність із щоденною зручністю VARG SM має оновлену геометрію, посилену підвіску та вражаючу потужність — до 80 кінських сил. При масі лише 124,5 кг цей мотоцикл має найкраще співвідношення потужності до ваги серед усіх серійних супермотоциклів. І, що ще цікавіше, його крутний момент […]
15 Жовтня 2025Toyota поступово надолужує відставання у цифровій трансформації. Повільний перехід компанії до повноцінних електромобілів призвів до того, що вона певний час відставала і в технологічній гонці програмного забезпечення. Тепер гібридний RAV4 GR 2026 року має стати тим автомобілем, який змінить ситуацію. Він не лише проїжджає до 50 миль (80 км) на електротязі, а й демонструє нову […]
15 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі