Hyundai Motor Group зробила суттєвий крок до технологічної самостійності у сфері електромобільності, сформувавши спеціалізовану команду для розробки та виробництва власних акумуляторних елементів. Як повідомляє південнокорейське видання The Chosun Daily, ця ініціатива має на меті зменшити залежність компанії від зовнішніх постачальників і посилити її конкурентоспроможність у глобальній боротьбі за лідерство у сфері акумуляторних технологій
Реакція на прорив BYD
Згідно з джерелами, рішення ухвалили невдовзі після того, як китайський концерн BYD у березні 2025 року представив свою революційну зарядну платформу Super e-Platform, здатну забезпечувати зарядку потужністю до 1000 кіловат. Завдяки цій технології електромобілі Han L та Tang L можуть повністю заряджатися лише за п’ять хвилин, що суттєво змінило уявлення про межі швидкісної зарядної інфраструктури
У відповідь Hyundai створила внутрішню робочу групу під умовною назвою B Task Force, яка діє в межах виробничого підрозділу компанії. До неї увійшли провідні інженери та топменеджери, зокрема керівник виробничого напрямку Чон Джун-чхоль та очільник батарейного підрозділу Чхве Дже-хун
Стратегія технологічної автономії
Попри те, що в Hyundai вже існує внутрішня команда, яка координує інтеграцію батарей із продукцією таких постачальників, як LG Energy Solution та SK On, новий підрозділ зосередиться на повноцінній розробці власних батарей. Це рішення відповідає тенденції, яку вже сповідують Tesla, BYD і Toyota, поступово відмовляючись від послуг зовнішніх постачальників на користь повного контролю над розробкою та виробництвом
Розробка батарей «in-house» відкриває низку ключових переваг:
- оптимальна інтеграція з електронними системами й архітектурою авто;
- гнучкість у логістиці й управлінні постачанням сировини;
- зниження виробничих витрат завдяки відсутності націнок постачальників;
- пришвидшення дослідницьких та інженерних процесів;
- зменшення залежності від зовнішніх ринкових ризиків та дефіциту компонентів
Водночас така стратегія вимагає значних фінансових вкладень, а також глибокої експертизи у виробництві акумуляторних систем – галузі, яку компанії на кшталт LG та Panasonic удосконалювали десятиліттями
Приклад для наслідування
Tesla уже виробляє акумуляторні елементи формату 4680 для своїх моделей Cybertruck і Model Y, паралельно залишаючись клієнтом Panasonic. Компанія BYD, яка починала як виробник батарей, повністю забезпечує себе елементами власної розробки – зокрема, відомими батареями Blade. Toyota у 2025 році відкрила акумуляторний завод вартістю $14 мільярдів у Північній Кароліні, забезпечуючи себе елементами для гібридів, PHEV та повноцінних електромобілів
Попри відсутність офіційного підтвердження з боку Hyundai щодо створення “B Task Force”, галузеві експерти розцінюють цей крок як стратегічно виважений і довгостроково доцільний. З огляду на посилення конкуренції у сфері батарей та технологічні прориви з боку китайських гравців, розробка власної акумуляторної архітектури може стати критичним фактором для закріплення успіху Hyundai на глобальному ринку електромобілів
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі