Hyundai готується виробляти власні акумулятори для електромобілів — photo 38024

Hyundai готується виробляти власні акумулятори для електромобілів

16.04.2025
3 хвилини на прочитання

Hyundai Motor Group зробила суттєвий крок до технологічної самостійності у сфері електромобільності, сформувавши спеціалізовану команду для розробки та виробництва власних акумуляторних елементів. Як повідомляє південнокорейське видання The Chosun Daily, ця ініціатива має на меті зменшити залежність компанії від зовнішніх постачальників і посилити її конкурентоспроможність у глобальній боротьбі за лідерство у сфері акумуляторних технологій

Реакція на прорив BYD 

Згідно з джерелами, рішення ухвалили невдовзі після того, як китайський концерн BYD у березні 2025 року представив свою революційну зарядну платформу Super e-Platform, здатну забезпечувати зарядку потужністю до 1000 кіловат. Завдяки цій технології електромобілі Han L та Tang L можуть повністю заряджатися лише за п’ять хвилин, що суттєво змінило уявлення про межі швидкісної зарядної інфраструктури

Hyundai готується виробляти власні акумулятори для електромобілів — photo 2

У відповідь Hyundai створила внутрішню робочу групу під умовною назвою B Task Force, яка діє в межах виробничого підрозділу компанії. До неї увійшли провідні інженери та топменеджери, зокрема керівник виробничого напрямку Чон Джун-чхоль та очільник батарейного підрозділу Чхве Дже-хун

Стратегія технологічної автономії 

Попри те, що в Hyundai вже існує внутрішня команда, яка координує інтеграцію батарей із продукцією таких постачальників, як LG Energy Solution та SK On, новий підрозділ зосередиться на повноцінній розробці власних батарей. Це рішення відповідає тенденції, яку вже сповідують Tesla, BYD і Toyota, поступово відмовляючись від послуг зовнішніх постачальників на користь повного контролю над розробкою та виробництвом

Hyundai готується виробляти власні акумулятори для електромобілів — photo 3

Розробка батарей «in-house» відкриває низку ключових переваг:

  • оптимальна інтеграція з електронними системами й архітектурою авто;
  • гнучкість у логістиці й управлінні постачанням сировини;
  • зниження виробничих витрат завдяки відсутності націнок постачальників;
  • пришвидшення дослідницьких та інженерних процесів;
  • зменшення залежності від зовнішніх ринкових ризиків та дефіциту компонентів

Водночас така стратегія вимагає значних фінансових вкладень, а також глибокої експертизи у виробництві акумуляторних систем – галузі, яку компанії на кшталт LG та Panasonic удосконалювали десятиліттями

Hyundai готується виробляти власні акумулятори для електромобілів — photo 4

Приклад для наслідування 

Tesla уже виробляє акумуляторні елементи формату 4680 для своїх моделей Cybertruck і Model Y, паралельно залишаючись клієнтом Panasonic. Компанія BYD, яка починала як виробник батарей, повністю забезпечує себе елементами власної розробки – зокрема, відомими батареями Blade. Toyota у 2025 році відкрила акумуляторний завод вартістю $14 мільярдів у Північній Кароліні, забезпечуючи себе елементами для гібридів, PHEV та повноцінних електромобілів

Hyundai готується виробляти власні акумулятори для електромобілів — photo 5

Попри відсутність офіційного підтвердження з боку Hyundai щодо створення “B Task Force”, галузеві експерти розцінюють цей крок як стратегічно виважений і довгостроково доцільний. З огляду на посилення конкуренції у сфері батарей та технологічні прориви з боку китайських гравців, розробка власної акумуляторної архітектури може стати критичним фактором для закріплення успіху Hyundai на глобальному ринку електромобілів

Читати далі

Схожі записи
Volkswagen призупиняє виробництво електробуса ID. Buzz

Volkswagen тимчасово зупинив випуск електричного мікробуса ID. Buzz та Multivan на своєму заводі у Ганновері. Хоча офіційно компанія посилається на потребу «гнучко адаптувати виробничі процеси до ринкових умов», справжня причина, ймовірно, криється в нижчих за очікувані показниках продажів Коли ID. Buzz лише з’явився, його називали символом нового етапу для Volkswagen  Електробус відсилав до легендарного Microbus, […]

24 Жовтня 2025
Volkswagen призупиняє виробництво електробуса ID. Buzz — photo 60345
General Motors згортає виробництво електровантажівок BrightDrop

Американський автогігант General Motors офіційно припинив випуск електричних фургонів BrightDrop, які виготовлялися на заводі CAMI Assembly у місті Інгерсолл, провінція Онтаріо. Компанія визнала, що ринок комерційних електровантажівок розвивається набагато повільніше, ніж очікувалося, а попит виявився мізерним Виробництво BrightDrop стартувало наприкінці 2022 року, однак проект із самого початку зіткнувся з труднощами  GM створила новий бренд BrightDrop, […]

23 Жовтня 2025
General Motors згортає виробництво електровантажівок BrightDrop — photo 60301
Chery створила батарею для електромобілів із запасом ходу понад 1300 км

Китайський автовиробник Chery Automobile заявив про створення нового покоління твердотільних акумуляторів, які здатні більш ніж удвічі збільшити запас ходу електромобілів і залишаються безпечними навіть у найекстремальніших умовах Chery нині входить до четвірки найбільших виробників автомобілів у Китаї та є найбільшим експортером машин із країни, випереджаючи навіть BYD у першій половині 2025 року. Компанія випускає електромобілі, […]

23 Жовтня 2025
Chery створила батарею для електромобілів із запасом ходу понад 1300 км — photo 60291
Volkswagen призупиняє виробництво електробуса ID. Buzz

Volkswagen тимчасово зупинив випуск електричного мікробуса ID. Buzz та Multivan на своєму заводі у Ганновері. Хоча офіційно компанія посилається на потребу «гнучко адаптувати виробничі процеси до ринкових умов», справжня причина, ймовірно, криється в нижчих за очікувані показниках продажів Коли ID. Buzz лише з’явився, його називали символом нового етапу для Volkswagen  Електробус відсилав до легендарного Microbus, […]

24 Жовтня 2025
Volkswagen призупиняє виробництво електробуса ID. Buzz — photo 60345
General Motors згортає виробництво електровантажівок BrightDrop

Американський автогігант General Motors офіційно припинив випуск електричних фургонів BrightDrop, які виготовлялися на заводі CAMI Assembly у місті Інгерсолл, провінція Онтаріо. Компанія визнала, що ринок комерційних електровантажівок розвивається набагато повільніше, ніж очікувалося, а попит виявився мізерним Виробництво BrightDrop стартувало наприкінці 2022 року, однак проект із самого початку зіткнувся з труднощами  GM створила новий бренд BrightDrop, […]

23 Жовтня 2025
General Motors згортає виробництво електровантажівок BrightDrop — photo 60301
Chery створила батарею для електромобілів із запасом ходу понад 1300 км

Китайський автовиробник Chery Automobile заявив про створення нового покоління твердотільних акумуляторів, які здатні більш ніж удвічі збільшити запас ходу електромобілів і залишаються безпечними навіть у найекстремальніших умовах Chery нині входить до четвірки найбільших виробників автомобілів у Китаї та є найбільшим експортером машин із країни, випереджаючи навіть BYD у першій половині 2025 року. Компанія випускає електромобілі, […]

23 Жовтня 2025
Chery створила батарею для електромобілів із запасом ходу понад 1300 км — photo 60291
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK