Hyundai Ioniq 5 N візьме участь у перегонах на Пайкс Пік
Hyundai хоче продемонструвати швидкість Ioniq 5 N, привізши чотири екземпляри “гарячого” електромобіля на цьогорічний підйом на Пайкс Пік
102-й за рахунком підйом на пагорб відбудеться 23 червня, і в ньому візьмуть участь два серійні автомобілі, а також кілька модифікованих. Стандартні автомобілі також не будуть на 100% серійними, оскільки в них будуть внесені деякі зміни. Наприклад, два Ioniq 5 N не матимуть задніх сидінь. Не тому, що Hyundai хоче зробити автомобілі легшими, а тому, що треба додати каркас безпеки в задній частині. Крім того, водійське сидіння замінено на сидіння Recaro Pro Racer SPA Hans з шеститочковими гоночними ременями безпеки Sabelt, сумісними з системою HANS (підтримка голови та шиї). На випадок, якщо щось піде не так, передбачена система пожежогасіння
За винятком цих модифікацій, Ioniq 5 N буде повністю стандартним. Він отримає двомоторну установку від дорожньої моделі, що розвиває до 641 к.с. при активному овербусті. У звичайному режимі загальна потужність системи все ще становить 601 к.с. Hyundai заявляє, що час розгону від 0 до 96 км/год становить 3,25 секунди. Максимальна швидкість обмежена електронікою на позначці 260 км/год
Одинадцятиразовий переможець PPIHC Пол Далленбах полюватиме за рекордами на одному з двох “стокових” Ioniq 5 N. За кермо другого сяде новачок Рон Зарас, колишній керівник Hoonigan. Що стосується двох модифікованих автомобілів, то їх пілотуватимуть пілот WRC Дані Сордо і чотириразовий переможець в загальному заліку і володар титулу Короля гори на Пайкс Пік Робін Шут. Вони проведуть випробування перед виснажливими “24 годинами Нюрбургрингу”, які відбудуться 30 травня
Hyundai вже тестує Ioniq 5 N на Пайкс Пік. Чотири автомобілі подолають 20-кілометрову дистанцію з не менш ніж 156 поворотами. Всі водії подолають набір висоти у 1440 метрів, перетнувши фінішну лінію на висоті 4302 метри над рівнем моря
Абсолютний рекорд на Пайкс Пік належить Ромену Дюма на Volkswagen I.D. R з часом 7 хвилин 57,148 секунди, встановлений у 2018 році. Можна з упевненістю припустити, що Ioniq 5 N не наблизиться до нього, оскільки Volkswagen був спеціально створеним електричним гоночним автомобілем