ID.7 Tourer – перший електричний універсал Volkswagen
Він не більший за седан, але значно практичніший
Пам’ятаєте концепт ID. Space Vizzion Concept, який Volkswagen представив у листопаді 2019 року? Перенесемося у лютий 2024 року, і ось вона – серійна версія. Універсал називається ID.7 Tourer і являє собою першу пробу Volkswagen у рідкісному сегменті електромобілів. Він стоїть поряд з традиційними моделями бренду – Golf Variant, Passat Variant та Arteon Shooting Brake
Хоча універсали зазвичай трохи більші за седани, на яких вони базуються, це не той випадок. ID.7 Tourer має таку ж довжину, ширину та висоту, як і звичайна модель, від якої він також успадкував колісну базу. Його довжина 4961 мм, ширина 1862 мм (без дзеркал) і висота 1536 мм. Відстань між осями становить 2971 мм
Незважаючи на те, що зовнішні розміри ідентичні, змінена форма задньої частини приносить дивіденди з точки зору практичності. Зі складеними задніми сидіннями електромобіль може поглинути на 605 літрів або на 73 літри більше, ніж седан, який технічно є хетчбеком/ліфтбеком, оскільки він також має електричні задні дверцята. Складіть задню лавку і об’єм багажника збільшиться до 1 714 літрів, що на 128 літрів більше, ніж у хетчбека. Якщо вам потрібно ще більше місця, опціональний бокс на даху додасть ще 460 літрів
У кузові ID.7 Tourer можна зберігати предмети довжиною до 1075 міліметрів, не складаючи задніх сидінь. Для довших предметів, якщо опустити диван, максимальна довжина вантажного відділення становитиме 1948 міліметрів. VW стверджує, що максимальна ширина між колісними арками становить точно 1000 міліметрів
Всередині і зовні дизайн передбачуваний, оскільки VW нічим не ризикував. По суті, це ID.7 з довшим дахом і масивнішою задньою частиною. Він успадкував опціональний панорамний дах з полімерно-дисперсним рідкокристалічним покриттям (PDLC), що дозволяє власникам робити дах прозорим або непрозорим одним натисканням кнопки, встановленої на стелі. Ця чудова функція вже багато років використовується на суперкарах та преміальних моделях, але зараз вона починає просочуватися і в більш демократичні моделі
В основі ID.7 Tourer лежить той самий електродвигун, який ви знайдете в ліфтбеку. Він видає 282 кінські сили (210 кіловат) і 545 Нм крутного моменту. Версія Pro, доступна на ринку, має батарею з корисною ємністю 77 кВт-год, але Pro S поставляється з більшою батареєю на 86 кВт-год, яка також планується для хетчбека. За оцінками VW, з більшим акумулятором універсал зможе проїхати 685 кілометрів за циклом WLTP, перш ніж розрядиться
Якщо ви оберете меншу батарею, то будете обмежені максимальною потужністю зарядки 175 кВт, тоді як більша батарея здатна витримати 200 кВт. Незалежно від того, який з них ви оберете, акумулятор ID.7 Tourer можна зарядити з 10 до 80% всього за 30 хвилин. Як і у випадку з будь-яким іншим електромобілем, запас ходу буде залежати від розміру коліс, який варіюється від 19 до 21 дюйма
Виробництво відбуватиметься на тому ж заводі в Емдені в Німеччині, де VW збирає звичайні ID.7, а також ID.4