Концепт Wagoneer S Trailhawk показує майбутнє позашляховиків Jeep

02.06.2024
Концепт Wagoneer S Trailhawk показує майбутнє позашляховиків Jeep — photo 10213

Хоча на презентації електричного Wagoneer S про позашляхові здібності не йшлось, найвідоміший бренд позашляховиків не розучився підкорювати бездоріжжя. І концептуальний (поки що?) Trailhawk Concept показує, якими будуть майбутні джипи Jeep

Його представили поряд зі стандартним серійним Wagoneer S, на якому він базується. Концепт Trailhawk також на 100% електричний, але його віднесли до суббренду 4xe, який відповідає за справжні позашляховики Jeep. І хоча офіційно це концепт, нескладно уявити цілком серійний Wagoneer S Trailhawk

Якщо прем’єрний Jeep Wagoneer Launch Edition 2024 року націлений на боротьбу з Tesla Model Y, що підкреслено у рекламі та акценті на потужність та швидкість, то концепт Trailhawk проповідує зовсім інші цінності. Наприклад, масивні 31,5-дюймові позашляхові шини, які створені не з думкою про максимальний пробіг на одній зарядці. В той час як Wagoneer S став найбільш обтічним серед усих джипів, Trailhawk Concept хизується алюмінієвим багажником з лазерним різьбленням на даху та м’язистій, здатній долати пеньки, підвісці. А оновлений дизайн передньої та задньої частин включає надпотужні буксирувальні гаки

Звісно, про коефіцієнт аеродинамічного спротиву цього разу особливо не думали, оскільки більший дорожній просвіт теж негативно впливає на неї. Хоча, для покращення обтічності Jeep додав функціональні отвори для зниження тиску в місцях, де повітря може затримуватись під час руху по шосе. Jeep має фірмовий рейтинг Trail Rated, що гарантує власникам таких версій чудову прохідність «з коробки», і щоб відповідати йому концептуальний Trailhawk має блокуванням заднього мосту та спеціальним режимом Rock Mode в селекторі режимів приводу Selec-Terrain

Концепт Wagoneer S Trailhawk показує майбутнє позашляховиків Jeep — photo 6

Проте найбільше оновлень зазнав інтер’єр. По-перше, з’явилася зручна модульна вантажна система, яка використовує еластичні ремені на дверях і центральній консолі для кріплення будь-якого вантажу – особливо корисно тримати цінне та/або небезпечне для життя спорядження, коли ви їдете по бездоріжжю. У салоні можна закріпити не лише дрібниці. Передні сидіння мають більш агресивний дизайн, а пасажири можуть закріпитися за допомогою функціональної поперечної перекладини. Ця оновлена ручка є багатоцільовою, з відкритими кріпленнями та вставками з різьбою 1/4-20 для кріплення спорядження, різних пристроїв та аксесуарів

Наявність поручнів не має сенсу, якщо водієві немає за що триматися, тому Jeep розробив нове восьмигранне рульове колесо. Jeep каже, що кермо має дві основні особливості. Воно має закруглений профіль для маневрування на будь-якій місцевості, а також має тактичну секцію зчеплення в положеннях на 9 і 3 години для їзди по бездоріжжю

Концепт Wagoneer S Trailhawk показує майбутнє позашляховиків Jeep — photo 7

Тепер залишається питання, чи побачить цей концепт світ і скільки він буде коштувати. Зважаючи на те, що стартова Launch Edition Wagoneer S коштує від $71 000, страшно подумати, скільки може коштувати Trailhawk

контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK