Hyundai суттєво збільшила свої інвестиційні зобов’язання у США — з 21 до $26 мільярдів
Такий крок викликав хвилю критики на батьківщині, адже, на думку експертів, він може послабити позиції Сеула у торговельних переговорах з Вашингтоном. Південна Корея досі намагається домогтися скасування високих американських тарифів, і будь-які поступки з боку національних корпорацій сприймаються там як удар по державних інтересах

Уряд країни висловив невдоволення масштабними інвестиціями Hyundai, особливо на тлі напружених стосунків із адміністрацією Дональда Трампа. Один із законодавців прямо заявив, що компанія намагається завоювати прихильність президента
Скандал розгорівся лише через два тижні після гучного рейду імміграційної та митної служби США на завод Hyundai у Джорджії, коли сотні корейських працівників були затримані. Попри цей інцидент, компанія оголосила про збільшення своїх американських інвестицій на третину — до $11,6 мільярда. Такий крок багато хто у Сеулі сприйняв як недоречний і навіть провокаційний
Міністр промисловості Кім Чон Кван назвав момент оголошення інвестицій «глибоко жалюгідним». За його словами, уряд неодноразово наголошував Hyundai, що її дії викликають глибокий жаль, адже держава докладає значних зусиль, аби підтримувати інтереси Hyundai та Kia на міжнародній арені. Він переконаний, що тепер компанія добре розуміє суспільні настрої у Кореї

Як повідомляє South China Morning Post, корейські чиновники активно дискутують із американськими колегами щодо близько $350 мільярдів американських інвестицій. Сеул намагається досягти зниження тарифів на корейські автомобілі, але дії Hyundai, на думку деяких політиків, лише ускладнюють переговори
Незалежний депутат Кім Чен Мін зазначив, що інвестиції Hyundai ослабили позиції Кореї на переговорах. «Хіба торговельні перемовини між Кореєю та США не обертаються навколо Hyundai?» – риторично запитав він. На його думку, реакція компанії виявилася шкідливою для спільних інтересів держави

Протягом року Hyundai демонструє безпрецедентну інвестиційну активність
У березні компанія оголосила про вкладення $21 мільярда у розвиток автомобільного, сталеливарного та робототехнічного напрямів. Вже у серпні ця сума зросла до $26 мільярдів, а до 2028 року Hyundai планує створити 25 тисяч робочих місць у США. Такі масштаби вражають, але в Кореї дедалі частіше ставлять запитання, чи не занадто дорого обходиться країні ця американська прихильність
Читати далі
Схожі записиToshiba зайняла помітну частку на ринку літій-йонних батарей для промисловості, транспорту і енергетики, хоч використовує дорожчий анодний матеріал з нижчою енергетичною щільністю. Компанія робить ставку на аноди з літій-титанату (LTO) у боротьбі з дешевшими графітовими анодами. Вона прагне зміцнити позиції у сферах, де поки домінують свинцево-кислотні батареї: у легких електромотоциклах, човнах і промисловому обладнанні Батареї […]
1 Грудня 2025
Американські власники Kia EV6 і Hyundai Ioniq 9 скоро отримають можливість використовувати свої електромобілі як домашні генератори. Машина зможе подавати енергію в електрощит будинку, тож під час відключення світла або в години пікових тарифів сім’я матиме запасний ресурс і зможе економити на рахунках Hyundai Motor Group, куди входять Hyundai, Kia і Genesis, заявила про розширення […]
1 Грудня 2025
П’ять років тому Lotus оголосив про перехід на повністю електричні моделі й представив Eletre, Emeya та Evija Компанія довго трималася цього курсу, але нині, як і багато інших виробників, повертається до проміжного рішення. Першим кроком стане потужна plug-in гібридна версія кросовера Eletre, яку готують до серійного запуску Близько року тому Lotus коротко показав принцип роботи […]
30 Листопада 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі