На Шанхайському автосалоні дебютував восьмий за рахунком Lexus ES – повністю переосмислений у формі, змісті й технічному оснащенні. Седан, який довгі роки асоціювався з консервативним комфортом і стриманим стилем, отримав нову форму кузова, перші у своїй історії електричні модифікації та остаточно відмовився від фірмової гігантської решітки радіатора
Дизайн: прямі лінії замість округлостей
У зовнішності нової моделі відчувається вплив концепту LF-ZL і електричного SUV Lexus RZ. Пропорції змінилися – корпус став ближчим до формату фастбека, а силует нагадує Audi A7, хоча дверні виїмки й рельєф кришки капота – це вже абсолютно свій, японський підхід
Новий ES став більшим у всіх напрямках. Довжина кузова тепер становить 5140 мм, а колісна база – 2950 мм, що на 165 і 80 мм більше відповідно порівняно з попередником. У передній частині – розділення за типами силової установки: гібридна версія має отвір охолодження під логотипом, а електрична – повністю закритий гладкий носовий сегмент
Інтер’єр: менше кнопок, більше екрану
Салон став ще мінімалістичнішим. Перед очима водія – 12,3-дюймова цифрова панель приладів, поруч — 14-дюймовий сенсорний дисплей мультимедіа. У деяких версіях дублюючий екран отримав і пасажир. Замість логотипа – напис “L-E-X-U-S” на рульовому колесі. Декор салону – сучасна обробка з бамбуку
Силові установки: два гібрида та два електрокари
У гібридній лінійці пропонують 2,0-літровий 194-сильний двигун (лише передній привід, 9,4 с до 100 км/год), а також варіант для США – 2,5-літрову версію ES 350h з повним приводом, яка має 244 к.с. і розганяється до сотні за 7,8 секунди. Обидва мотори – рядні четвірки. V6 зник з гами повністю
Електричний ES 300e має потужність 221 к.с., передній привід і прискорюється до 100 км/год за 8,9 секунди. Запас ходу – до 483 км за китайським циклом CLTC. Версія ES 500e вже двомоторна, розвиває 338 к.с. і забезпечує розгін за 5,9 секунди, при цьому запас ходу складає до 610 км
Комерційний старт і позиціонування
Продажі Lexus ES восьмого покоління стартують у 2026 році, а на ринку модель, ймовірно, фігуруватиме під індексом MY2027. Вартість стане відомою ближче до запуску. Японський бренд рухається в бік електрифікації, але поки не пропонує радикальних технічних проривів – радше йдеться про поступову еволюцію в дизайні та форматі
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі