На Шанхайському автосалоні дебютував восьмий за рахунком Lexus ES – повністю переосмислений у формі, змісті й технічному оснащенні. Седан, який довгі роки асоціювався з консервативним комфортом і стриманим стилем, отримав нову форму кузова, перші у своїй історії електричні модифікації та остаточно відмовився від фірмової гігантської решітки радіатора
Дизайн: прямі лінії замість округлостей
У зовнішності нової моделі відчувається вплив концепту LF-ZL і електричного SUV Lexus RZ. Пропорції змінилися – корпус став ближчим до формату фастбека, а силует нагадує Audi A7, хоча дверні виїмки й рельєф кришки капота – це вже абсолютно свій, японський підхід
Новий ES став більшим у всіх напрямках. Довжина кузова тепер становить 5140 мм, а колісна база – 2950 мм, що на 165 і 80 мм більше відповідно порівняно з попередником. У передній частині – розділення за типами силової установки: гібридна версія має отвір охолодження під логотипом, а електрична – повністю закритий гладкий носовий сегмент
Інтер’єр: менше кнопок, більше екрану
Салон став ще мінімалістичнішим. Перед очима водія – 12,3-дюймова цифрова панель приладів, поруч — 14-дюймовий сенсорний дисплей мультимедіа. У деяких версіях дублюючий екран отримав і пасажир. Замість логотипа – напис “L-E-X-U-S” на рульовому колесі. Декор салону – сучасна обробка з бамбуку
Силові установки: два гібрида та два електрокари
У гібридній лінійці пропонують 2,0-літровий 194-сильний двигун (лише передній привід, 9,4 с до 100 км/год), а також варіант для США – 2,5-літрову версію ES 350h з повним приводом, яка має 244 к.с. і розганяється до сотні за 7,8 секунди. Обидва мотори – рядні четвірки. V6 зник з гами повністю
Електричний ES 300e має потужність 221 к.с., передній привід і прискорюється до 100 км/год за 8,9 секунди. Запас ходу – до 483 км за китайським циклом CLTC. Версія ES 500e вже двомоторна, розвиває 338 к.с. і забезпечує розгін за 5,9 секунди, при цьому запас ходу складає до 610 км
Комерційний старт і позиціонування
Продажі Lexus ES восьмого покоління стартують у 2026 році, а на ринку модель, ймовірно, фігуруватиме під індексом MY2027. Вартість стане відомою ближче до запуску. Японський бренд рухається в бік електрифікації, але поки не пропонує радикальних технічних проривів – радше йдеться про поступову еволюцію в дизайні та форматі
Читати далі
Схожі записиIONITY розширила мережу швидкісних зарядних станцій для електромобілів у Києві, відкривши потужний хаб на верхньому паркінгу ТРЦ «ХІТ Mall» біля метро Житомирська за адресою проспект Берестейський, 134/1 Спочатку тут працювали дві станції, потім чотири, а тепер шість, що дозволяє одночасно заряджати до 17 електрокарів з загальною потужністю майже 1 МВт. Серед обладнання дев’ять кабелів CCS […]
1 Жовтня 2025Кожен, хто думав, що спроба Audi створити електровелосипед може бути одноразовою, повинен подумати ще раз Німецький автовиробник повернувся з новим електровелосипедом, розробленим для подолання бездоріжжя, з оновленими компонентами та нижчою початковою ціною, ніж у попередника. За $5850 він доступніший за деякі традиційні електровелосипеди, які не пов’язані з розкішними автомобілями Новинка розроблена у партнерстві з італійським […]
1 Жовтня 2025Попри ознаки економічної турбулентності — зростання інфляції та підвищення рівня безробіття до 4,3% минулого місяця у США, що навіть змусило Федеральну резервну систему знизити процентні ставки — американські покупці автомобілів демонструють несподівану активність. Аналітики компанії Edmunds прогнозують, що третій квартал цього року стане найсильнішим для продажів нових автомобілів з 2019 року Стимули та прогнози продажів […]
1 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі