Lotus переглядає свої плани щодо повного переходу на електромобілі
Компанія Lotus, відома спортивними автомобілями, вирішила переглянути свої плани щодо повного переходу на електромобілі. До 2028 року компанія планує випускати “супергідриди” з подовженим запасом ходу, які поєднують електричний привід та двигун внутрішнього згоряння (ДВЗ)
Новий підхід до запасу ходу
Однією з основних переваг нових супергідридів буде запас ходу до 1100 км без дозаправки. Такий показник перевищує можливості багатьох сучасних електромобілів і вирішує одну з ключових проблем — недостатню автономність. Завдяки 900-вольтовій електричній архітектурі, турбованому двигуну та батареї, Lotus прагне створити ідеальне поєднання динаміки та практичності
Чому компанія відмовилась від попередньої стратегії?
У 2018 році Lotus оголосила амбітний план Vision80, який передбачав перехід на електромобілі до 2028 року. Однак, за словами генерального директора Фен Цінфена, двигуни внутрішнього згоряння ще мають тривалий життєвий цикл. Більше того, власники автомобілів Lotus у середньому проїжджають 30 тисяч кілометрів на рік, тому запас ходу є важливим фактором
Цінфен також зазначив, що електромобілі не приваблюють покупців сегмента люксових авто через відсутність суттєвого поліпшення в характеристиках. Наприклад, традиційні восьми- та дванадцятициліндрові двигуни вже забезпечують потужність і відчуття, які важко перевершити в електричних аналогах
Попри високий попит на автомобілі, Lotus все ще стикається з фінансовими труднощами
За перші дев’ять місяців 2024 року компанія продала 7543 автомобілі – це на 134% більше, ніж торік. Проте, фінансовий результат залишається негативним — за перше півріччя 2024 року компанія зазнала операційних збитків у розмірі €415 млн
Деталі нової технології та моделей залишаються невідомими, але очікується, що компанія поділиться інформацією під час наступного фінансового звіту за третій квартал. Lotus прагне повернути лідерство у сегменті спортивних авто, поєднуючи класичні технології з інноваціями
Такий поворот демонструє, як автовиробники шукають баланс між екологічністю, продуктивністю та потребами споживачів у довгостроковій перспективі