Lynk & Co випустила флагманський Z10 EV з технологіями від Lotus, Zeekr та Volvo

15.06.2024
Lynk & Co випустила флагманський Z10 EV з технологіями від Lotus, Zeekr та Volvo — photo 10808
  • Електромобіль може розігнатися до 100 км/год за 3,5 секунди і проїхати на одному заряді понад 800 км
  • Електрична архітектура на 800 вольт забезпечує надшвидку зарядку
  • Значна частина дизайну автомобіля запозичена у моделі 07 EM-P

Це новий повністю електричний автомобіль від Lynk & Co, одного з багатьох брендів під парасолькою Geely. Седан Z10 виконуватиме роль флагманської моделі компанії. Як і багато інших нових електромобілів з Китаю, він досить високотехнологічний, потужний і пропонує великий запас ходу 

Lynk & Co випустила флагманський Z10 EV з технологіями від Lotus, Zeekr та Volvo — photo 2

Z10 трохи більший за Tesla Model S: його довжина становить 5028 мм, ширина – 1966 мм, висота – 1468 мм, а колісна база – 3005 мм. В основі електромобіля лежить платформа Sustainable Experience Architecture (SEA), яка використовується в моделях Lotus, Smart, Zeekr та Volvo, і має 800-вольтову електричну архітектуру. Більша частина конструкції електромобіля виготовлена з високоміцної сталі та алюмінію

Lynk & Co випустила флагманський Z10 EV з технологіями від Lotus, Zeekr та Volvo — photo 3

Компанія Lynk & Co не повідомила, наскільки великий акумуляторний блок автомобіля, і яку потужність виробляють його електродвигуни. Відомо лише, що Z10 може розігнатися до 100 км/год всього за 3,5 секунди і може проїхати на одному заряді понад 800 км. Він також підтримує надшвидку зарядку, обіцяючи за 15 хв поповнити запас ходу на 573 км. Досить переконливі характеристики не лише для китайських покупців, але для європейців, бо в ЄС Z10 теж буде продаватись, не дивлячись на санкції 

Lynk & Co випустила флагманський Z10 EV з технологіями від Lotus, Zeekr та Volvo — photo 4

У салоні електромобіля встановлено 15,4-дюймовий інформаційно-розважальний дисплей, тонка цифрова панель приладів і дисплей на лобовому склі. Все це виглядає досить мінімалістично, майже без фізичних кнопок і перемикачів, окрім тих, що на дверях і двоспицевому кермі. Всі версії працюють на чіпі Nvidia Orin-X і мають лідар, та автопілот (NOA), який працюватиме як на шосе, так і в місті, хоча функціонал системи самокерованого водіння будуть відрізнятися в залежності від країни

Ціни на Z10 ще не оголошені, але в Китаї вона має стартувати від 200 000 юанів (біля $27 600)

контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK