Генеральний директор Bugatti-Rimac каже, що заява Tesla про розгін від 0 до 100 км/год менш ніж за одну секунду можлива, але для цього потрібно багато потужності і дуже мала маса
Раніше цього тижня генеральний директор Tesla Ілон Маск зробив радикальну заяву про майбутній суперкар Roadster, сказавши, що компанія прагне досягти розгону від 0 до 100 км/год менше однієї секунди. Хоча багато хто з тих пір розкритикував цю заяву, у нього є союзник в особі генерального директора Bugatt-Rimac – Мате Рімака
Коли його запитали у Facebook, чи вважає він правдоподібною заяву про час менше однієї секунди, Рімак відповів несподівано ствердно. “Це можливо з відповідними моторами, – каже він у коментарі на Facebook. “Ми провели симуляцію”
Але є “одне але”
“Проблема в тому, що для швидкого розгону потрібне зчеплення та потужність, багато потужності та неймовірне зчеплення коліс з дорогою. А це немаленька маса, яку доведеться носити з собою (баки, компресор, клапани, форсунки тощо), – продовжує Рімац. “Те ж саме з вентиляторами, що створюють від’ємний тиск під кузовом – вони просто дають вам більше зчеплення з дорогою, але вам потрібно щось близько 30 000 ньютон-метрів на колесах, щоб розігнатися менше, ніж за одну секунду від 0 до 100 км/год. А це означає, що вам потрібні масивні двигуни, інвертори, коробки передач, карданні вали тощо”
Рімац також зазначає, що автомобіль має бути “надлегким”, що важко реалізувати для автомобілів на акумуляторах. Навіть його гіперкар Rimac Nevera, який розганяється до 100 км/год менш ніж за 2,0 секунди, важить понад 5 000 фунтів (2270 кг)
“Тож двигуни – це дійсно єдиний вихід”, – каже він. “Але вони також мають багато недоліків”
У 2018 році генеральний директор Tesla Ілон Маск припустив, що родстер матиме “10 невеликих ракетних двигунів, розташованих навколо автомобіля”. Теоретично, саме така тяга необхідна Roadster для того, щоб досягти часу розгону до 100 км/год менше однієї секунди. Хоча, незрозуміло, як це можна буде сертифікувати для дорог загального користування Доведеться почекати і подивитися, чи справдяться заяви Ілона. І чекати вже не довго, адже новий Tesla Roadster дебютує під кінець року
Читати далі
Схожі записиVolkswagen продовжує дивувати своїх шанувальників не лише інноваційними технологіями, а й вмінням зберігати історичну спадщину Новий Volkswagen ID.3 GTX Fire+Ice — це особлива лімітована серія електричного хот-хетча, яка поєднує у собі сучасність і ностальгію за 90-ми. Ця модель стала своєрідним містком між минулим і майбутнім бренду, адже вона натхненна культовим Golf Fire and Ice 1990 […]
11 Липня 2025Chevrolet продовжує активно розширювати свою лінійку електромобілів, і однією з найцікавіших новинок став електричний кросовер Captiva EV Однак, на відміну від багатьох інших моделей бренду, цей автомобіль навряд чи з’явиться на дорогах США. Причина проста — в його основі лежить китайська модель Wuling Starlight S, яка вже добре відома на ринку Піднебесної. Саме тому новий […]
11 Липня 2025Проблема «тривоги запасу ходу» — коли водії електромобілів хвилюються, що батарея розрядиться до того, як вони доїдуть до зарядної станції — давно турбує багатьох власників електрокарів Однак сучасні технології та розвиток інфраструктури зарядних станцій поступово змінюють цю ситуацію. Яскравим прикладом цього став новий світовий рекорд, встановлений електромобілем Lucid Air Grand Touring Нещодавно цей електрокар подолав […]
10 Липня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі