Компанія визнає, що не зможе досягти раніше встановленого прогнозу, згідно з яким до 2025 року частка електромобілів становитиме 50% від загального обсягу продажів
Будь ласка, підніміть руку, якщо ви це передбачали. Mercedes визнає, що занадто захопився переходом на електромобілі. Під час прес-конференції, присвяченій результатам діяльності у 2023 році, німецький бренд класу люкс заявив, що до 2030 року гібридні та електричні автомобілі з можливістю підзарядки становитимуть 50% від загального обсягу продажів. Це на п’ять років пізніше порівняно з початковим планом. У липні 2021 року компанія підрахувала, що до 2025 року PHEV і чисті електромобілі становитимуть половину обсягу всіх продажів
Ті, хто стежить за діяльністю Mercedes, пам’ятають стратегію “Амбіції 2039”, презентовану кілька років тому. В одному з пунктів цього об’ємного документу було речення, яке привернуло увагу багатьох журналістів: “До кінця цього десятиліття Mercedes-Benz Cars прагне стати повністю електричним – там, де це дозволять ринкові умови”. Заява була дещо розпливчастою, але достатньо чіткою, щоб підкреслити високі цілі бренду в сфері електромобілів
У новому документі, підготовленому для інвесторів, Mercedes оцінює, що гібриди та електромобілі становитимуть “до 50%” у другій половині десятиліття, але також лише “там, де це дозволять ринкові умови”. Компанія також зазначає, що вона “зможе задовольняти різні потреби клієнтів до 2030–х років”. Це хитрий спосіб сказати, що вона продовжуватиме випускати автомобілі з двигунами внутрішнього згоряння в наступному десятилітті
Тим часом генеральний директор Ола Калленіус визнає, що автомобілі з традиційними двигунами залишаються основою грошового потоку компанії. Презентація, зроблена для інвесторів, показала, що витрати на виробництво електромобілів не знизяться до рівня ДВЗ в цьому десятилітті. І це незважаючи на те, що виробництво бензинових автомобілів стане дорожчим після того, як через кілька років вступить в силу стандарт Євро-7
У 2023 році сукупні поставки Mercedes PHEV і EV досягли 401 943 одиниць, що на 20,5% більше, ніж у попередньому році. Поставки PHEV знизилися на 12,5% до 161 275 одиниць, тоді як поставки електромобілів зросли на 61,3% до 240 668 одиниць. Частка PHEV та EV у загальному обсязі склала 19,7% (у порівнянні з 16,3% у 2022 році). Цільовий показник на цей рік – від 19 до 21 відсотка від загального обсягу продажів електромобілів та електромобілів
Забігаючи наперед, можна сказати, що платформа MMA, розроблена з урахуванням електромобілів, але з підтримкою двигунів внутрішнього згоряння. Вона стане основою щонайменше чотирьох моделей: CLA, CLA Shooting Brake і GLB. Очікується, що вже розрекламований “Маленький G”, який є молодшим братом культового G-класу, також використовуватиме цю архітектуру, коли з’явиться у другій половині десятиліття
Чисто електричні моделі матимуть цілих 750 кілометрів запасу ходу в циклі WLTP і підтримку 300-кіловатної зарядки. Запас ходу на 400 кілометрів можна буде поповнити за 15 хвилин. Mercedes також обіцяє двосторонню зарядку. Залежно від версії та моделі, потужність буде варіюватися від 201 до 536 кінських сил
Читати далі
Схожі записиНещодавно на автомобільному ринку України з’явився Peugeot E-3008 – повністю електричний компактний позашляховик фастбек. Новинка вже доступна для замовлення в 100% електричній версії, пропонуючи поєднання елегантного дизайну, гідної продуктивності та передових технологій Peugeot E-3008 вирізняється сучасним силуетом кузова фастбек Екстер’єр включає світлодіодні фари PIXEL LED з денними ходовими вогнями у вигляді «трьох кігтів», 20-дюймові легкосплавні […]
21 Жовтня 2025Новинка дісталася Києва власним ходом із Польщі, ставши символом початку ери електровантажівок у нашій країні І це не експериментальний прототип, а повноцінний серійний електричний тягач MAN eTGX 20.540, оснащений двигуном потужністю 540 кінських сил і крутним моментом 1250 Нм. Шість потужних батарей загальною ємністю 534 кВт-год забезпечують запас ходу до 500 кілометрів, що робить його […]
21 Жовтня 2025Американська автомобільна промисловість приголомшила Німеччину на власній церемонії нагородження «Автомобіль року», де відразу дві американські моделі — седан і позашляховик — здобули перемогу там, де зазвичай панують BMW і Mercedes. Розкішний Cadillac Vistiq отримав титул «Люксовий автомобіль року», а потужний Lucid Air Sapphire переміг у категорії «Перформанс», залишивши позаду найвідоміших німецьких суперників Зазвичай саме німецькі […]
21 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі