Американські дороги на межі XIX–XX століть були заповнені електромобілями, хоча до 1920 року інтерес до них почав згасати. До середини 1930-х вони майже зникли. Тож машини на кшталт Milburn Light Electric Model 27L, зібраного у 1920 році, показують, яким був пік міського транспорту у першу «золоту добу» електрокарів. Компанія Milburn припинила існування всього через три роки після випуску цієї моделі

Досить легко пояснити, чому подібні авто випереджали інші засоби пересування того часу
Вони не тарахкотіли, не диміли і не вимагали складних маніпуляцій із механічною коробкою. Бензинові машини треба було запускати ручною рукояткою, що вимагало сили й могло бути небезпечним. Електричні машини навіть сто років тому дарували просте керування та спокій у русі. Milburn взагалі не мав традиційного керма. Водій користувався двома рукоятками-тиллерами




Звучить незвично, але за логікою управління керувати автівкою нескладно. Одна рукоятка відповідає за швидкість, інша задає напрямок. Гальма, як у звичних авто, винесені на підлогу у вигляді педалей. Якщо Вам цікаво, які відчуття дарувала поїздка на такій машині в епоху її появи, подивіться їздове відео від першої особи
Електромобіль продається на аукціоні Bring a Trailer у Сент-Луїсі, власник просить за нього 30 тисяч доларів. За словами продавця, машина збереглася у повністю оригінальному стані й проїхала лише близько 4 тисяч миль (6400 км). Електромобіль стоїть на дерев’яних 25-дюймових колесах, а у характеристиках вказані п’ять передач вперед і дві назад. На відео перемикання не видно, хоча система, вочевидь, конструктивно існує

Працює автомобіль на п’яти 12-вольтових акумуляторах
Історична деталь додає особливого шарму: у часи виробництва Milburn пропонував сервіс швидкої заміни батарей. Водії користувалися висувними лотками, які дозволяли замінити розряджений комплект на повністю заряджений без очікування тривалого підзаряджання. Виходить, ідея сучасних станцій для швидкої заміни акумуляторів з’явилася задовго до нашого часу

Перед нами унікальний експонат на колесах
Авто переносить у часи, коли електромобілі змагались за увагу покупців з машинами, які працювали на викопному паливі. У салоні стоять два сидіння спереду, а позаду сховані два відкидні, тож трьох пасажирів можна сміливо брати у подорож. Враження від такої прогулянки будуть не такими, як у сучасному транспорті, і саме в цьому його особлива магія
Читати далі
Схожі записиПонад 70 тисяч електрокарів, випущених торік, тепер можуть отримати суттєве оновлення систем допомоги водію, для встановлення якого потрібно понад двадцять годин роботи Китайський бренд Zeekr зіткнувся з несподіваною проблемою Компанія занадто швидко перейшла на нову апаратну платформу для своїх моделей, тож власники торішніх авто відчули себе обділеними. Щоб виправити ситуацію, виробник вирішив піти доволі незвичним […]
27 Листопада 2025
Компанія Bavarian Econs Tech переробила класичне купе BMW 2002 1972-го року випуску на електромобіль, оснастивши його силовою установкою від Tesla та батареями від BMW i3 Електромобілі здатні зробити буденні поїздки напрочуд легкими Вони рухаються тихо та плавно, не створюють зайвих шумів і вібрацій, позбавляють від компромісів, які супроводжують бензинові машини. У щоденному використанні такі авто […]
27 Листопада 2025
Китайські автовиробники стрімко посилюють свої позиції в Європі, поступово відбираючи частину ринку у традиційних брендів. Колись їх сприймали як нішевих конкурентів, а нині вони вже контролюють 6,8% продажів нових авто в Європі за жовтень. Серед лідерів опинилися концерни SAIC і BYD, тоді як Tesla переживає найгірший період за останні роки У жовтні покупці в ЄС, […]
27 Листопада 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі