Перші 1000 седанів Changan Oshan 520, оснащених революційною технологією швидкої заміни батарей CATL Choco-SEB, доставлені до таксопарку в Чунціні
Минулого року CATL, найбільший у світі виробник батарей для електромобілів, представив свій проект Choco-SEB (Swapping Electric Block). Головна мета гіганта – стандартизувати процес заміни батарей по всьому Китаю та створити мережу з 30 000 станцій заміни. До цього “синдикату” швидкої заміни батарей вже приєдналися такі провідні автовиробники, як Changan, GAC, FAW, SAIC, BAIC, SGMW та Nio. 25 травня цього року перший електромобіль, який підтримує технологію CATL Choco-SEB, офіційно розпочав свою роботу на дорогах Китаю
Компанія Changan Automobile 25 травня підтвердила передачу першої партії з 1000 седанів Oshan 520 таксопарку в Чунціні. Представники Changan підкреслили, що компанія вже отримала понад 15 000 замовлень на Oshan 520 від корпоративних клієнтів. Чунцін, з його населенням близько 32 мільйонів людей (включаючи сільські райони), є рідним містом для Changan і найбільшим містом Китаю

Під час церемонії доставки офіційні особи Changan відзначили, що Чунцін став першим містом, яке отримало новітні станції швидкої заміни батарей CATL. Найбільший виробник батарей вже розгорнув 34 такі станції у місті та планує відкрити ще 16 до кінця 2025 року. Кожна станція здатна зберігати до 30 батарей і виконувати заміну акумуляторного блоку всього за 100 секунд. Це вражаючий показник, що може суттєво змінити логістику експлуатації електромобілів, особливо для таксопарків та служб доставки

Changan Oshan 520 є електричною версією популярного бензинового седана Changan Eado
Габаритні розміри автомобіля складають 4770 мм у довжину, 1840 мм у ширину та 1470 мм у висоту, а колісна база – 2765 мм. Зовнішній вигляд відзначається традиційними дверними ручками, безрамковою решіткою радіатора та подовженими фарами

В інтер’єрі 520-го встановлено 10,25-дюймовий екран інформаційно-розважальної системи, дисплей панелі приладів та селектор передач, розташований за кермом. Автомобіль також пропонує підігрів та вентиляцію сидіння водія, чотири динаміки та систему кругового огляду на 360 градусів

Oshan 520 оснащений електродвигуном потужністю 105 кВт (141 к.с.) на передній осі
Він живиться від батареї CATL 25# LFP Choco-SEB ємністю 56 кВт-год. Модель може проїхати до 515 км за циклом CLTC (китайський стандарт вимірювання запасу ходу). Changan Oshan 520 став першим автомобілем з технологією батарей Choco-SEB. У майбутньому до цього проекту приєднаються й інші моделі, включаючи GAC Aion S та Hongqi E-QM5

Читати далі
Схожі записиВчені з Інституту досліджень металів Китайської академії наук (КАН) розробили новий матеріал, який значно знижує міжфазний опір та покращує ефективність транспортування іонів в твердотільних акумуляторах. Ці два аспекти були ключовими проблемами, які обмежували практичне застосування технології Команда вчених створила з нового матеріалу гнучкі акумулятори, які продемонстрували виняткову стійкість до згинання, витримавши понад 20 000 циклів […]
10 Жовтня 2025
Компанія Renault анонсує свій новий електромобіль Twingo E-Tech лише за місяць до його офіційного дебюту. Очікується, що цей компактний електрокар, орієнтовна ціна якого в Європі складе менше 20 000 євро, приверне увагу своїм стилем і чарівністю. Майбутня модель базується на «розумній платформі» для електромобілів і має виразні риси, які відсилають до оригінального Twingo початку 1990-х […]
10 Жовтня 2025
Компанія General Motors виконала понад сто тестів швидкої зарядки в дев’яти мережах по США заради покращення продуктивності заряджання свого нового електромобіля Новий Chevrolet Bolt став справжнім проривом порівняно з моделлю минулого покоління Автомобіль отримав більший запас ходу, зарядний порт у стилі Tesla і, найважливіше, нарешті здатен швидко заряджатися. Подорожі на далекі відстані тепер стануть набагато […]
10 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі